GoService

Södra Vallgatan 5, 211 40 Malmö — Visa karta

Välkommen till GoService!

Vi tillhandahåller en flytt och städtjänst med hög kvalitet. Vi är experter på logistik och kan därför flytta dina tillhörigheter från punkt A till punkt B på ett så smidigt och enkelt vis som möjligt. Vi består av en rad välutbildade medarbetare som hjälper till att leverera en bra upplevelse. Hos oss på GoService kan du få hjälp med flytt eller städ oavsett om du är privatperson eller företag. Så gör slag i saken och låt oss hjälpa dig med logistiken. Välkommen till oss på GoService!

Läs vad 12 kunder tycker om GoService

• 2019-01-22

Conrad G skrev om GoService
    Billiga men bra! Jag fick många offerter, men ingen var lika billig som Goservice. Det har dock inte påverkat servicenivåerna. De var otroligt professionella och svarade snabbt och exakt på de frågor jag hade. Det var precis som jag skulle vilja att det gick under mitt första flytt :-) Läs mer
  • 2018-12-29

Margarethe H skrev om GoService
    Lätt och enkelt flytt. Det var väldigt enkelt att kommunicera och avgöra avtal med företaget, liksom att lastarna var på rätt tid och jobbade effektivt. Läs mer
  • 2018-12-27

Horst L skrev om GoService
    Super bra service!
    Jag var mycket nöjd med den tjänst som levererades.
    Super bra service och ett pris som var mycket lägre än vad jag hade fått bland samtliga offtert.
    Åtminstone har jag inget att klaga på.
    Rekommenderas 👌 Läs mer
  • 2018-12-27

Ingrid K skrev om GoService
    En sådan flyttfirma! Vi beklagar verkligen inte vårt val av GoSerivce !! Snabb och mycket serviceinriktad. Vi vet säkert vart vi ska gå om vi någonsin behöver något flyttat igen. Söt och professionellt besättning! Läs mer
  • Anna W

2018-12-24

Anna W skrev om GoService
    Lätt och hanterbart! GoService var en mycket bra lösning för oss.

Enkel och enkel kommunikation med kundtjänst och söta och professionella flyttlådor som skyddade våra saker under hela flytten. Själva flyttning blev succe. Vi trodde inte att vi skulle klara oss i så god tid. Tack vare packningstjänst som vi beställde dagen innan. Allt var klart och redo när vi kom till platsen. flyttningen var klar och uppsatt strax efter lunch. Det var som om det aldrig hände.

Jag är verkligen nöjd med flyttkonsulten som gav flera alternativ och bland de var ena med att vi skulle bara förklara vad som ska var. Vidare styrde flyttkonsulenten resten. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-12-24

Gerhard S skrev om GoService
    Super bra flytt. Vi hade en mycket bra flytt upplevelse med GoService.se.

Helt från första gången kontaktade de oss, det var med ett riktigt bra erbjudande och en positiv attityd. De svarade väldigt snabbt på alla våra mail, och var tillgängliga och hjälpsamma i telefon också. Två gånger i processen var vi tvungna att byta dag, men det var absolut inga problem - och inga extra avgifter eller tilläggsavgifter tillkom. Dessutom var det också helt oklart huruvida vi skulle flytta på helgen, på en helgdag eller någon annan dag, var priset detsamma. När flyttningsdagen kom, mötte två färska flyttkiller med högt humör och avslutade flytten utan några problem. De var försiktiga med våra saker, vilket var något vi vägde högst. Den levererades.

Vi är jätte nöjda. Tack för en bra service! Läs mer
  • Helga P

2018-12-23

Helga P skrev om GoService
    Top professionell!
    Vi flytade min fars bohag till ett vårdhem med Goservice. Men vad de var professionella, lyhörda och trevliga. Det har varit svårt för familjen, men hur värmer det när allt blir lättanpassad. Vi visste inte vad som skulle med eller inte och de var tålmodiga. De presenterade sin plan för flytten. Resten var som en film där man fått förklarad sig trailern. Lastarna fick lite kall läsk. Här får företaget 5/5 stjärnor! Läs mer
  • Emma B

2018-12-23

Emma B skrev om GoService
    Skulle rekommendera GoService. Mycket söt och hjälpsam över telefon och lika trevliga lastare. Läs mer
  • 2018-12-23

Steve O skrev om GoService
    Tjänsten var precis som det passar mig bäst.
    Jag är den typ som alltid ber om båda sakerna. Avslutade ringa många gånger i veckorna fram till det datum jag flyttade, och varje gång kom jag genast till några bra människor som kom med snabba svar.
    Jag är glad att de här sakerna kom ut ur världen så att jag kunde koncentrera mig på packning. När man kom fram till dagen var laget där i tid och fick jobbet snabbt utan problem. De var lika bra som de från kundtjänst.
    Mina grejer kom till det nya huset och jag rekommenderar definitivt GoService till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-12-18

Aksel A skrev om GoService
    Vi hade funnit några olika bud och valde Goservice för deras konkurrenskraftiga pris, där priset var billigt men innehållet var super bra. Efter en bra konversation med kundtjänst valde jag att flytta med dem. På dagen kom två starka och konstiga flygblad. De var mycket försiktiga över flytten och såg till att ingenting bröt ut, fick repor eller liknande.
    Det var en stor upplevelse och jag kommer definitivt att flytta med dem igen. Läs mer
  • 2018-12-17

Michelle K skrev om GoService
    Helt nöjd! Jag utnyttjade Goservice tjänst i mars och det var en helt tillfredsställande upplevelse. Allt från bokningsprocessen till flytten gick rätt så enkelt!
    Tack så mycket! Läs mer
  • Alexandra L

2018-12-13

Alexandra L skrev om GoService
    Bra flyttfirma som rekommenderas starkt Jag är nöjd med Goservice. Jag hade dem ut på en uppgift för en vecka sedan. Personalen kom fram i tid och var lätta att kommunicera med, och de var effektiva på uppdraget. Läs mer

Södra Vallgatan 5, 211 40 Malmö