GoService

GoService

Llama 0108-88 55 59 www.goservice.se

About company

Välkommen till GoService! Vi tillhandahåller en flytt och städtjänst med hög kvalitet. Vi är experter på logistik och kan därför flytta dina tillhörigheter från punkt A till punkt B på ett så smidigt och enkelt vis som möjligt. Vi består av en rad välutbildade medarbetare som hjälper till att leverera en bra upplevelse. Hos...

12 omdömen om GoService

Conrad G
Escribió sobre GoService

Billiga men bra! Jag fick många offerter, men ingen var lika billig som Goservice. Det har dock inte påverkat servicenivåerna. De var otroligt professionella och svarade snabbt och exakt på de frågor jag hade. Det var precis som jag skulle vilja att det gick under mitt första flytt :-)

Margarethe H
Escribió sobre GoService

Lätt och enkelt flytt. Det var väldigt enkelt att kommunicera och avgöra avtal med företaget, liksom att lastarna var på rätt tid och jobbade effektivt.

Horst L
Escribió sobre GoService

Super bra service! Jag var mycket nöjd med den tjänst som levererades. Super bra service och ett pris som var mycket lägre än vad jag hade fått bland samtliga offtert. Åtminstone har jag inget att klaga på. Rekommenderas 👌

Ingrid K
Escribió sobre GoService

En sådan flyttfirma! Vi beklagar verkligen inte vårt val av GoSerivce !! Snabb och mycket serviceinriktad. Vi vet säkert vart vi ska gå om vi någonsin behöver något flyttat igen. Söt och professionellt besättning!

Anna W
Escribió sobre GoService

Lätt och hanterbart! GoService var en mycket bra lösning för oss. Enkel och enkel kommunikation med kundtjänst och söta och professionella flyttlådor som skyddade våra saker under hela flytten. Själva flyttning blev succe. Vi trodde inte att vi skulle klara oss i så god tid. Tack vare packningstjänst som vi beställde dagen innan. Allt var klart och redo när vi kom till platsen. flyttningen var klar och uppsatt strax efter lunch. Det var som om det aldrig hände. Jag är verkligen nöjd med flyttkonsulten som gav flera...

Gerhard S
Escribió sobre GoService

Super bra flytt. Vi hade en mycket bra flytt upplevelse med GoService.se. Helt från första gången kontaktade de oss, det var med ett riktigt bra erbjudande och en positiv attityd. De svarade väldigt snabbt på alla våra mail, och var tillgängliga och hjälpsamma i telefon också. Två gånger i processen var vi tvungna att byta dag, men det var absolut inga problem - och inga extra avgifter eller tilläggsavgifter tillkom. Dessutom var det också helt oklart huruvida vi skulle flytta på helgen, på en helgdag eller någon annan...

Helga P
Escribió sobre GoService

Top professionell! Vi flytade min fars bohag till ett vårdhem med Goservice. Men vad de var professionella, lyhörda och trevliga. Det har varit svårt för familjen, men hur värmer det när allt blir lättanpassad. Vi visste inte vad som skulle med eller inte och de var tålmodiga. De presenterade sin plan för flytten. Resten var som en film där man fått förklarad sig trailern. Lastarna fick lite kall läsk. Här får företaget 5/5 stjärnor!

Emma B
Escribió sobre GoService

Skulle rekommendera GoService. Mycket söt och hjälpsam över telefon och lika trevliga lastare.

Steve O
Escribió sobre GoService

Tjänsten var precis som det passar mig bäst. Jag är den typ som alltid ber om båda sakerna. Avslutade ringa många gånger i veckorna fram till det datum jag flyttade, och varje gång kom jag genast till några bra människor som kom med snabba svar. Jag är glad att de här sakerna kom ut ur världen så att jag kunde koncentrera mig på packning. När man kom fram till dagen var laget där i tid och fick jobbet snabbt utan problem. De var lika bra som de från kundtjänst. Mina grejer kom till det nya huset och jag rekommenderar definitivt GoService till vänner och bekanta.

Aksel A
Escribió sobre GoService

Vi hade funnit några olika bud och valde Goservice för deras konkurrenskraftiga pris, där priset var billigt men innehållet var super bra. Efter en bra konversation med kundtjänst valde jag att flytta med dem. På dagen kom två starka och konstiga flygblad. De var mycket försiktiga över flytten och såg till att ingenting bröt ut, fick repor eller liknande. Det var en stor upplevelse och jag kommer definitivt att flytta med dem igen.

Michelle K
Escribió sobre GoService

Helt nöjd! Jag utnyttjade Goservice tjänst i mars och det var en helt tillfredsställande upplevelse. Allt från bokningsprocessen till flytten gick rätt så enkelt! Tack så mycket!

Alexandra L
Escribió sobre GoService

Bra flyttfirma som rekommenderas starkt Jag är nöjd med Goservice. Jag hade dem ut på en uppgift för en vecka sedan. Personalen kom fram i tid och var lätta att kommunicera med, och de var effektiva på uppdraget.