Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB

GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB

Pettersbergsvägen 44, 129 40 Hägersten — Visa karta

4000 meters fritt fall. En hel minut i 200km/h rakt ner. Ett fallskärmshopp är nog det coolaste, galnaste och härligaste man kan vara med om i livet. Passa på och gör det som alla snackar om. Goskydive är en grupp med erfarna instruktörer med tusentals hopp och många år i sporten bakom sig. Låt oss visa er den sport vi älskar! Vi hoppar hos Stockholms fallskärmsklubb, Sveriges största fallskärmsklubb.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 6 kunder tycker om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB

• Tommy N
    Tommy N skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Skit har försökt boka mitt hopp men funkar varken att ringa eller boka via nätet .
  • Micke P
    Micke P skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Kalasbra bemötande och mycket proffsiga tandemhoppare! De fick mig att ignorera skräcken och fokusera på det jag kom dit för - att ha kul! Tack för en religiös(!) upplevelse!
  • Helena B
    Helena B skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Mycket bra. Informativa, proffsiga, glimten i ögat. Känns säkert
  • Niklas B
    Niklas B skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Helt ok. Det som gjorde min dag var att jag kände mig trygg med min hoppinstruktör.
  • lars a
    lars a skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Riktigt bra! Hoppade fallskärm och allt gick jättesmidigt! Rekommenderas varmt
  • Joakim B
    Joakim B skrev om GoSkydive - Aktivitetsfabriken AB
    Jag gjorde ett sk tandemhopp med GoSkydive. Vi åkte upp till Gryttjom, jag och en kompis. Då träffade vi instruktörerna som gav ett mycket skönt intryck. De gjorde det så naturligt, kitta på utrustningen och hela stigningen med flygplanet, allt kändes tryggt och spännande. Sedan själva hoppet, det var en molnfri sommardag och vyn var fantastisk från planets öppna dörr. Väl i luften så kändes det som om tiden stod stilla. Riktigt skön upplevelse. Ladningen gick fint. På kvällen drack vi öl tillsammans och det var en fin förbrödning. Jag kan varmt rekommendera ett hopp för dig som är lite åt det våghalsiga hållet. Jag kan rekommendera GoSkydive för alla som väl bestämt sig för att hoppa, proffsigare instruktörer torde ej gå att finna!

Pettersbergsvägen 44, 129 40 Hägersten