feedback company

Ring företaget
Göta Energi

Tullportsgatan 11 681 30 KRISTINEHAMN

www.gotaenergi.se

Göta Energi finns på Tullportsgatan 11 i KRISTINEHAMN och är sökbara på bl.a. Elbolag och Elhandel

Mer funktioner

Vad tycker du om Göta Energi

Läs vad Recos användare tycker om Göta Energi

• Status: 4
    skrev om Göta Energi:
    Blev uppringd av en säljare som försökte lura på mig abonnemanget med el till inköpspris. Sanningen är att det abonnemanget alltid blir dyrare, eftersom de höjer månadsavgiften med förbrukningen. Samt att man inte får ha det om man har en förbrukning på över 40.000 KWh per år.

Iaf för mig som förbrukar 2500 KWh per år skulle jag betala 588:-/år i månadsavgifter, samtidigt som jag skulle spara ca 3 öre/KWh eftersom påslaget skulle slopas. Alltså skulle jag gått med förlust på 588-75=513:-/år. Detta efter att försäljaren garanterat att det skulle bli billigare.

Dock har de ett bra abonnemang som man kan teckna via elskling.se. Det finns inte på deras hemsida och är endast för nya kunder. Där har de ingen månadsavgift och inget påslag. Men, tycker det är riktigt dåligt att de rekommenderar ett abonnemang som är ett av de dyraste på marknaden, och påstår att det är det bästa priset man kan få.
  • Status: 4
    skrev om Göta Energi:
    En försäljare från Göta Energi ringde till min mobil eftersom min fasta tlf är spärrad via NIX-registet. Detta tycker jag är mycket oseriöst. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli kund där.
    "Samma sak hände mig idag."
    09-08 18:48

Företag nära Göta Energi