Göthes Sanitetslager

Södra Nånö Byväg 21, 761 73 Norrtälje — Visa karta

4.3 i betyg av av 6 omdömen

Göthes Sanitetslager AB har sedan 1969 sålt och installerat VVS-material, till en början som pionjär med VVS-butik en bit utanför Norrtälje centrum och med tiden även installationsverksamhet, främst gällande värmepumpar och avloppsanläggningar. Vi trivs med utsikt mot öppna landskap så vi finns kvar på samma adress sen starten.

Läs vad 6 kunder tycker om Göthes Sanitetslager

• 2015-01-21

Inger E skrev om Göthes Sanitetslager
    bra bemötande, vid anläggning av slutet wc-system och bdt- anläggning. Proffsigt utfört. Läs mer
    Revider Energi AB IVT Center
    4.4 / 5 i betyg — 17 omdömen
    Badge2017
    "Är en otroligt nöjd kund. Fick oerhört bra och snabb service, från första kontakt till färdig installation. Mycket trevlig och hjälpsam sälj"
    REBECCA K
  • 2015-01-19

Michael H skrev om Göthes Sanitetslager
    Mycket bra och kompetenta på att besvara våra frågor och ge råd innan köp. Ett större VVS - avlopps projekt på en ö som levererades i tid och utan fel/problem. Projektledning av alla iblandade el och markarbete, transporter gick helt utan incidenter. Slutresultatet mycket bra. Läs mer
  • 2015-01-19

Gunnar W skrev om Göthes Sanitetslager
    Jag har stort förtroende för Göthes Sanitetslager, och rekommenderar dem gärna! Läs mer
    Energieffektivisering AB IVT Center
    4.7 / 5 i betyg — 87 omdömen
    Badge2019
    "Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service."
  • Rune K

2013-03-05

Rune K skrev om Göthes Sanitetslager
    Vi har anlitat Göthes sanitetslager alltsedan vi flyttade till Norrtälje kommun och, såvitt jag kan bedöma nu, så kommer vi att fortsätta att göra det. Mer än så behöver jag väl inte säga. Läs mer
  • 2013-03-04

Kent G skrev om Göthes Sanitetslager
    Personligt och professionellt bemötande! Bergvärmeinstallationen gick enligt tidplan och till budgeterad kostnad. Kommer att använda dom igen när nästa jobb ska utföras och jag rekommenderar dom varmt! Läs mer
    Energipartner Sverige AB
    4.5 / 5 i betyg — 171 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab"
  • 2013-03-03

Per S skrev om Göthes Sanitetslager
    Mycket bra - vänligt, sakligt och kompetent. Något dyrare än många konkurrenter men troligen värt pengarna för långsiktiga investeringar som ex. bergvärme. Problem som uppstod efter installation åtgärdades genast. Läs mer