Gothia bil

Gothia bil

gothiabil.com
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Gothia Bil! Vi på Gothia Bil har över 20 års erfarenhet inom bilbranschen. Oavsett om det gäller köp av bil, förmedling av din bil eller att sälja din bil så tar vi emot dig, såväl privatperson som företag. Du kan enkelt värdera din bil genom att klicka på den gröna knappen här ovan. Vi värderar då din bil...

120 omdömen om Gothia bil

Sedan starten hos Reco 2020

Mikael E
Skrev om Gothia bil

Väldigt trevligt bemötande av Oliver från första stund, han var väldigt lugn o förklara hur allt fungera och svarade snabbt på frågorna man hade Mycket nöjd med min bil

Jonathan F
Skrev om Gothia bil

Väldigt bra och proffsigt bemötande. Hittade äntligen bilen vi ville ha, köpet gick snabbt & smidigt Rekommenderas

Tina L
Skrev om Gothia bil

Supertrevlig personal & fina bilar! Blev mottagen av Mikael & han visade god kunskap & var serviceminded. Tyvärr fanns inte rätt bil för mig denna dagen men återkommer gärna när den kommit in.

Håkan K

Bästa servicen massor av pluss till Mikael Eriksson

Irene N
Skrev om Gothia bil

Vänligt och varmt bemötande av trevlig personal. Som kunde svara på alla mina frågor. Kommer att köpa nästa bil hos dom när det är dax igen. Fem stjärnor av fem. Mvh Irene Norrman

Diana N

Trevlig och kompetent säljare hade jag hjälp av! Bästa Mikael Eriksson

Theo T
Skrev om Gothia bil

Jag tycker Gothia bil är väldigt bra. Fin service och tack så mycket för min nya bil

Katja A
Skrev om Gothia bil

Toppen service, lätt och smidigt köp med bra bemötande.

Mattias O

Väldigt bra bemötande köpte en Bmw118d snabbt och smidigt

Christoffer N
Skrev om Gothia bil

Har köpt flera fordon via Gothia bil och bara haft god erfarenhet utav dom. Alltid blivit väl bemött utav personalen på plats och fått den hjälp jag behövt vid mina köp. Kan inget annat än att rekommendera Gothia bil.

Sylë B
Skrev om Gothia bil

Jag är superglad om att köpa bil från Gothia Bil. Killarna är seriösa och snälla därför, det blir enkelt att göra affär med de. Kommer att rekommandera de året runt😁 Mvh Syle Boshnjaku

Ingemo I
Skrev om Gothia bil

Kände mig Verkligen så Varmt Välkommen o så Betydelsefull som kund hos Gothia Bil! Säljarna Oliver o Mikael visade mig Stor Ärlighet o Kunskap o gav mig God tid vid köpet av Finaste Picasso Blå! Har bara bara Gott att säga om min Upplevelse av Gothia Bil!!! ToppBetygg!!!

Altiana B
Skrev om Gothia bil

Min upplevelse var att jag, till slut, blev nöjd. Bra bemötande och personal som försöker att lösa all problem som framkom.

Andreas L
Skrev om Gothia bil

Jättenöjda efter bilköpet på Gothia bil. Fick en god känsla direkt när man klev innanför dörrarna. Blir nog ett nytt besök snart när det är dags för frugan att byta bil.

Robert T
Skrev om Gothia bil

Köpte nyligen en Volvo V90 av Gothia bil, måste säga att alla killar på firman man kom i kontakt med var otroligt kunniga, väldigt trevliga och hjälpsamma. Snabb och bra affär generellt och jag kan varmt rekommendera dem.

Filip U
Skrev om Gothia bil

Det är min andra bil jag har sålt genom Gothia Bil, stort tack till Oliver kan varmt rekommendera detta bolag.

Daniel Å
Skrev om Gothia bil

Proffsigt bemötande med väldigt bra återkoppling i ärendet! Gothia bil sålde ytterligare en bil åt mig helt bekymmerslöst snabbt smidigt å väldigt enkelt för mig som säljare. Jag kommer anlita dom i framtiden när det är dax att byta bil igen!

Johnny B
Skrev om Gothia bil

Blev bra bemött av säljarna vid köp av bil, fick utfört våra önskemål betr. kamremsbyte, besiktn. inkl. åtgärder, vinterdäck, vänligt bemötande.

Sebastian B
Skrev om Gothia bil

Väldigt trevlig person samt säljare, blir behandlad av respekt. Och är väldigt hjälpsamma

Ayhan D
Skrev om Gothia bil

Jag köpte en BMW av Oliver häromdagen, min upplevelse av köpet var väldigt bra. Professionelt bemötande, och trevliga. Dom vet vad dom gör, kan verkligen rekommenderas!

Christian S
Skrev om Gothia bil

Vi köpte en bil av denna firman och vi hade initialt lite problem med den, men Gothia bil tog på sig att lösa och stå för problemet utan någon diskussion. Skulle rekommendera denna firma till alla som vill ha ett tryggt bilköp!

Adelina K
Skrev om Gothia bil

Mycket duktiga och fick uppfattningen att säljaren var mycket ärlig och tillmötesgående.

Cristina B
Skrev om Gothia bil

Sålde min bil till Gothia, gick smooth, felfritt pch snabbt! trevligt bemötande, rekommenderar starkt!

Markus J
Skrev om Gothia bil

Fantastiskt bemötande o bra upplevelse genom hela köpet. Var värt o åka i 3,5 tim

Niklas S
Skrev om Gothia bil

Hade kontakt med 3 glada & pigga säljare som bistod med allt möjligt från nycklar bilar och vinterdäck till verkstads besök o ekonomi Mycket positivt omdöme !

Karin H
Skrev om Gothia bil

Kan verkligen rekommendera Gothia bil och säljare Mikael var hur bra som helst. Hade tusen frågor och han svarade lugnt och proffsigt på dem alla!

Johanna E
Skrev om Gothia bil

Väl bemött, trevligt sätt och öppen i samtalet.

Mattias K
Skrev om Gothia bil

Snabbt och smidig affär! Ger ett gott intryck

Ivan U
Skrev om Gothia bil

Kan verkligen starkt rekommendera Gothia bil! Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam personal med lånebil och övrigt som gjorde att jag som kund blev jättenöjd. Snabb och smidig försäljning av min bil utan krångel och konstigheter. Tummen upp 👍🏻

Kevin M
Skrev om Gothia bil

Stort tack till Oliver som hjälpte mig att sälja min BMW m5 f90! En av dem bästa bilhandlaren jag känner till! Noggranna och ärlighet befinner ni hos dem. Rekommenderas starkt till alla ute efter bra bil!

Jonny M
Skrev om Gothia bil

Andra bilen hos Gothia och som vanligt är det världsklass! Oliver får oss alltid att känna oss välkomna. Ännu en gång tack för hjälpen! Kan verkligen rekommendera Gothia bil 🏅

Tuncay A
Skrev om Gothia bil

Super trevliga personal som har jätte fin bemötande. Rekomenderar starkt.

Johanna L
Skrev om Gothia bil

Köpte en bil hos Gothia som dessvärre började krångla fram och tillbaka väldigt mycket men de tog sig an problemen och löste det snabbt och smidigt utan någon tvekan. Även fått olika lånebilar under tidens gång utan kostnad, vilket också har varit väldigt tacksamt! All personal har verkligen sett till så att jag som kund är nöjd. Har aldrig upplevt en bilfirma som varit så pålitliga och genuina som denna, rekommenderar starkt denna firman, finns nog ingen bättre!

Alexander G
Skrev om Gothia bil

Väldigt hjälpsamma trevliga. God kundservice där mottot är att se kunden nöjd. Starkt rekommenderad bilfirma för alla kunder.

Arif E
Skrev om Gothia bil

Jag blev bemött på ett väldigt professionellt sätt . Rekommenderar varmt till andra bilköpare. De får betyg 10 av 10 .

Nima F
Skrev om Gothia bil

Grymt bemötande från början till slut!

Dragica K
Skrev om Gothia bil

Trevlig och proffesionell person! Bra service

Markus A
Skrev om Gothia bil

Trevlig och kunnig personal, känns tryggt att köpa bil härifrån, Rekommenderas!

Lennart Per-Martin V

Trevligt bemötande, snabb hantering. Rekommenderar mina bekanta som ska köpa bil att kolla Gothia först.Mycket nöjd kund….. PM

Magnus H
Skrev om Gothia bil

Ett mycket trevligt bemötande av samtliga ihop med god service-anda. Förmedlingen av en bilförsäljning gick snabbt och smidigt.

Elin O

Snabbt och pålitligt bilföretag

Erica J
Skrev om Gothia bil

Supernöjd med bilköpet och hjälpsamma säljare!

Dragan S
Skrev om Gothia bil

Fick den hjälpen som jag behövde och det gick jätte fort Trevligt och underbar personal

Camilla H
Skrev om Gothia bil

Har både sålt o köpt bil av Gothia Bil. Kan varmt rekommendera Henric, han är både proffesionell, trevlig o genuin. Bra prisbild.

Mesud D
Skrev om Gothia bil

Köpte en Passat av Oliver på Gothia Bil, fick ett väldigt fint intryck av försäljaren och företaget, kan varmt rekommendera dom.

Janne J
Skrev om Gothia bil

Mycket bra bemötande kan varmt rekommendera dom

Mats W
Skrev om Gothia bil

Bra service och trevligt mottagande av mig som kund

Christer C
Skrev om Gothia bil

Korrekt och seriös bemötande samt relevant prisbild, inga konstigheter. Uppriktigt sagt trodde jag inte att den här typen av bilhandlare fanns, kan inte annat än ge Gothia bil MVG vid min försäljning

Mladen R
Skrev om Gothia bil

all beröm, snäll och mycket snabb

Ronny O
Skrev om Gothia bil

Trevligt bemötande, jag upplevde dom som smidiga och professionella. Mycket nöjd med bilen.