Alla kategorier Fastighetsskötare Västra Götaland Göteborg Gotia Tak & Fastighetsservice

Gotia Tak & Fastighetsservice

Dirigentgatan 3, 421 38 Västra frölunda — Visa karta

Gotia Tak driva och och av Benny Andréasson som besitter lång och bred kunskap i yrket med över 40 års erfarenhet av arbeten med papptak.

Fastighetsskötare nära Gotia Tak & Fastighetsservice:

Hildedalsgatan 4 C, Göteborg
Kontakta oss på GotOn bygg så kan vi återkomma med en offert! Läs mer ›
Christer P:
GotOn fick i uppdrag att återställa vårt hus efter en brand som medförde att huset gjordes stormens innan återuppbyggnad. Resultatet blev et...

Läs vad 4 kunder tycker om Gotia Tak & Fastighetsservice

• Ebbe J
    Ebbe J skrev om Gotia Tak & Fastighetsservice
    Jag kan rekommendera Gotia tak. Vi har använt dom under de senaste 10 åren till både små och större projekt med gott resultat.
    Byggfirma Ebbe Johansson I gbg AB
  • Peter G
    Peter G skrev om Gotia Tak & Fastighetsservice
    Gotia Tak gör i princip alla våra tätskikt på tak och terrasser i Gbg med omnejd, pålitliga, kommer på avtalade tider samt utför bra arbeten.

Peter Grip
    Willa Nordic AB
  • Michael U
    Michael U skrev om Gotia Tak & Fastighetsservice
    Hej!
    Jag har använt Gotia Tak flertalet gånger och kommer göra det igen. Lätt att komma i kontakt med dem och lätta att samarbeta med.Dom kommer som dom utlovat och är det något man vill ha justerat är det aldrig något problem. Sen är dom ju Goa Gubbar oxå och det gör inte saken sämre. Micke Ulvsgärd, Xerma Bygg AB
  • Jarmo V
    Jarmo V skrev om Gotia Tak & Fastighetsservice