Götmars Lindesberg

Götmars Lindesberg

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Götmars Lindesberg! Götmars Lindesberg är en erfaren och pålitlig begravningsbyrå som finns till för att stötta och hjälpa dig i en svår tid. Vi har lång erfarenhet av att arrangera begravningar och tar hand om allt från praktiska detaljer till rådgivning och stöd. Vi är dedikerade till att ge dig den hjälp och...

93 omdömen om Götmars Lindesberg

Anneli J
Skrev om Götmars Lindesberg

Vi fick den förståelse och hjälp vi behövde i stunden och Götmars var lyhörda för våra önskningar och de tankar vi hade. Allt löstes på det allra bästa och finaste sätt.

Ann-Marie R
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra bemötandehjälp med begravning o boupptäckning

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Ann-Marie. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Eva E
Skrev om Götmars Lindesberg

Har alltid blivit proffsigt bemött av Götmars. Det har varit begravningar och bouppteckningar de hjälpt mig med ett antal gånger och jag har känt mig helt trygg i deras jobb. Toppbetyg från mig.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Eva. Varmt tack för dina fina ord, och att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravning och juridik. Bästa hälsningar.

Reijo Y
Skrev om Götmars Lindesberg

Vi blev respekfullt och med vördnad bemötta av Götmars i Lindesberg. Vår förväntad var att allt skulle ordnads kring begravningen av Götmars. Vi fick hjälp med det matriella och hjälp m lokaler, finskspråkig präst, allt arrangemang kring begravningen , allt sköttes väldigt professionellt. Stort tack till Götmars i Lindesberg!,

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Reijo. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara ett bra stöd för er. Varma hälsningar.

Kerstin H
Skrev om Götmars Lindesberg

Bara positivt. Man gick igenom begravningsprocessen på ett lugnt och värdigt sätt. Vi är mycket nöjda med bemötandet både på kontoret och vid begravningen, varför vi gärna rekommenderar Götmars i Lindesberg.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kerstin. Tack för dina ord. Det är viktigt för oss att de som kommer till oss känner sig trygga, sedda och hörda. Fint att höra att vi uppnått det. Tack för att vi fått förtroendet att stötta er i en svår period i livet. Varma hälsningar

Jeanette P
Skrev om Götmars Lindesberg

Varm personal som tar sig tid, är lyhörda och följer upp.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Jeanette. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara ett bra stöd för er. Bästa hälsningar.

Pierre W

Fantastiskt bemötande och omhändertagande

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Pierre. Det känns väldigt fint att höra att vi bemött dig på ett sätt som passat dig bra. Vi strävar ständigt efter att ge varje enskild kund den känslan. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fått förtroendet i en tuff period i livet. Varma hälsningar

Kaisa L
Skrev om Götmars Lindesberg

Blev väl bemött hos Götmars i Lindesberg. Allt fungerade också mycket bra under och efter begravningen. Har just inget annat att tillägga än att allt sköttes mycket professionellt.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kaisa. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi tackar också för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av avskedet. Varma hälsningar.

Elisabet G
Skrev om Götmars Lindesberg

Vi blev bemötta med utmärkt information och service. Götmars levde upp till detta till 100 procent. Vi anlitade dem till att begrava min mamma.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Elisabet. Tack för dina fina ord och att vi fått ert förtroende att hjälpa till med att skapa ett fint avsked. Varma hälsningar.

Kajsa J
Skrev om Götmars Lindesberg

Vi blev väl mottagna. De önskemål vi hade fick vi uppfyllda på ett bra sätt. Begravningen blev fin och vi fick det stöd vi behövde. Minnesstunden i Församlingshemmet fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda med Götmars begravningsbyrå.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kajsa. Det känns väldigt fint att vi har kunnat vara ett bra stöd, samt bistått med bra hjälp kring avskedet. Tack för att vi fick förtroendet, och tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Bästa hälsningar.

Jessica S
Skrev om Götmars Lindesberg

Bara positivt, duktig och trevlig personal. Okomplicerat möte med kunnig personal som gjorde besöken bekväma.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Jessica. Varmt tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Att få höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra är något vi tar med oss i vårt fortsatta arbete. Tack för att vi gavs förtroendet. Varma hälsningar

Ann S
Skrev om Götmars Lindesberg

Jag har bara gott att säga om Götmars. De har på ett fint och varmt bemötande hjälpt oss att planera och genomföra begravningen av vår syster. Jag har inget att på något sätt inte vara nöjd. Ann Sjöström

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Ann. Det känns bra för oss att vi har hjälpt er på ett sätt som passat er. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Maria E
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket trevlig personal. Kunnig och verkligen omtänksam. Ett trevligt möte i en sorglig situation

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Maria. Tack för dina värmande ord om oss. Fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra. Vi vill även tacka för att vi gavs förtroendet. Bästa hälsningar

Inger Irene W
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket bra bemötande trevligt och väl omhändertagande motsvarade mina förväntningar mycket bra akt i kapellet precis som vi tänkt oss och jag tror att min bortgångne make Gunnar skulle ha uppskattat som det blev

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Inger Irene. Det känns bra att höra att vi lyckats göra något fint av vårt arbete. Vi strävar ständigt efter att göra det våra kunder förväntar sig, ge den anhöriga ett värdigt avslut. Vi tackar för förtroendet. Bästa hälsningar

Bengt-Erik P
Skrev om Götmars Lindesberg

Susanne var fantastisk sedan att det blev en miss i själva musiken i kyrkan redde dom upp galant

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Bengt-Erik. Tack för det du skriver, särskilt om Susanne. Skönt att musikmissen kunde räddas upp. Ibland blir det inte helt felfritt, men vi kämpar alltid efter att göra det bästa av alla situationer som kan uppstå. Vi är tacksamma för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Agneta L
Skrev om Götmars Lindesberg

Tillmötesgående och vänliga. Jag kände mig trygg under hela processen där dom tog hand om oss på ett bra sätt.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Agneta. Tack för dina värmande ord om oss. Vi strävar alltid efter att bemöta alla på bästa sätt. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en svår period. Allt gott

Markus J
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra service och varm omtanke för oss anhöriga.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Markus. Fint att höra att vi fått er att känna trygghet och att vi lyckats tillmötesgå er anhöriga på ett passande sätt. Tack för att du skrivit till oss och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Anders H
Skrev om Götmars Lindesberg

Blev mycket fint bemött och fick bra vägledning med min mors begravning och efterföljande bouppteckning. Mycket nöjd.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Anders. Så fint att höra att vi lyckats hjälpa till på ett sätt som passat dig. Vi strävar hela tiden efter att bemöta våra kunder på bästa sätt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Patrick K
Skrev om Götmars Lindesberg

Ett personligt och fint bemötande.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Patrick. Tack för att du har valt att skriva om oss, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att vara behjälpliga. Bästa hälsningar.

Sverker T
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket bra bemötande och kunniga/pålästa. Man kände sig väldigt väl mottagen och omhändertagen vid avskedet av min far

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Sverker. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns bra för oss att ni känner att ni har fått bra hjälp av oss. Varma hälsningar från oss.

Johanna R
Skrev om Götmars Lindesberg

Första mötet och det mesta kring ceremonin var fint och proffesionellt. Utbärandet av kistan kom lite oförberett. Hittills ingen återkoppling ang urnan och var gravplatsen ska vara.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Johanna. Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss dina ord i vårt fortsatta arbete. Ring gärna till Lindesbergskontoret så får du hjälp av våra kollegor gällande dina funderingar, 0581-645670. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Mikael L
Skrev om Götmars Lindesberg

Ett väldigt professionellt bemötande och med stor respekt. En fin och omtänksam begravning med ett fint stöd från Monika Larsson. Monika har varit en fin medmänniska och en stöttande person i en svår och för mig ovanlig stund. Tack Monika och Götmars i Lindesberg. Mvh Mikael Larsson

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Mikael. Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss, och framförallt vår Monica. Vi tackar för att vi fick förtroendet att vara ert stöd. Varma hälsningar.

Camilla K
Skrev om Götmars Lindesberg

Information om vad som gäller för inspelad musik vid begravningen kan förbättras men i övrigt ett seriöst och tryggt bemötande.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Camilla. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill gärna höra mer angående hur vi är bristfälliga gällande inspelad musik. Återkom gärna till oss om det på bergslagen@gotmars.se så ska vi försöka se över hur vi informerar. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Kent K
Skrev om Götmars Lindesberg

Lugn känsla när man klev in. Tycker att vi blev bemötta bra och vi fick ta den tiden vi behövde. Dels behövde vi inte bestämma allt på en gång, vi kunde ta det i lugn och ro hemma och ha kontakt över mejl.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kent. Tack för dina ord och och för att du tagit dig tiden att skriva dem. Vi vill även tacka för att vi gavs förtroendet att att hjälpa till i en svår period i livet. Varma hälsningar

Ulrik A
Skrev om Götmars Lindesberg

Ett kort men effektiv möte med adekvat information och bra upplägg. Professionellt.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Ulrik. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att höra att vi bemött dig på ett sätt som passar dig. Vi tackar också för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Lennart S
Skrev om Götmars Lindesberg

Flexibelt och vänligt bemötande. Fixar det mesta.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Lennart. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord är viktiga för oss. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Eva R
Skrev om Götmars Lindesberg

Väldigt fint bemötta. Lugn o trevlig personal .anlitade Götmars för begravning av nära anhörig. Har anlitat götmars tidigare så jag visste att vi skulle bli bra omhändertagna.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Eva. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att höra att vi hjälp till på ett bra sätt. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Carina S
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra information och hjälp vid vår mors bortgång. Beställde kremering och urnsättning. Allt fungerade jättebra. Trevlig personal. Mycket nöjd.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Carina. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi fick förtroendet att hjälpa till i en svår period i livet. Varma hälsningar

Eva Susanne L
Skrev om Götmars Lindesberg

Det var otroligt bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Vi fick väldigt bra hjälpsamma med både begravningen och alla frågor.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Eva Susanne. Vi tackar för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det känns fint för oss att höra att vår hjälp blev bra. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Hjördis Rose-Marie L
Skrev om Götmars Lindesberg

Trevligt bemötande av personalen.. Fint dekorerat i kyrkan o fin minnesbok av begravningen.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Hjördis. Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss. Vi känner tacksamhet över att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Irene R
Skrev om Götmars Lindesberg

Vänligt och korrekt bemött. De var hjälpsamma utifrån mina frågor. Värdigt i en sådan stund.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Irene. Det känns fint att höra att vi hjälpt till på ett, för Dig, bra sätt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Dina ord är värdefulla för vårt fortsatta arbete. Allt gott

Tommy O
Skrev om Götmars Lindesberg

Har ingenting att klaga på. Det var fint, effektivt och genuint omsorgsfullt hela vägen.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Tommy. Tack för ditt omdöme. Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för förtroendet. Allt gott

Jonas E
Skrev om Götmars Lindesberg

Fantastiskt bemötande med klarhet i vad som skulle göras

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Jonas, tack för dina fina ord om oss, det betyder mycket. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Kerstin R
Skrev om Götmars Lindesberg

Fint bemötande när dom skulle hämta mamma

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kerstin. Tack för dina fina ord om oss.Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar.

Pernilla W
Skrev om Götmars Lindesberg

Min far och jag fick ett respektfullt bemötande under besöket. Inget kändes påtvingat, det gavs möjligheter att ordna minneshögtid enligt våra önskemål. En känsla av att kundens vilja och önskning var det väsentligaste i mötet med begravningsentreprenören.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Pernilla. Tack för ditt fina omdöme. Dina ord betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er i en svår tid i livet. Att ni känt er sedda och hörda känns mycket bra för oss. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Tommy O
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra bemötane och info.. köpte begravning och annons samt bodelning. Min bror skötte huvuddelen av kontakten

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Tommy. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för förtroendet att få hjälpa er i denna period i livet. Varma hälsningar

Karin Helena I
Skrev om Götmars Lindesberg

Vi blev väl bemötta, och de var förtrogna med vår familj. Vi fick det ordnat på det vis vi ville. Vi var ganska väl förberedda då vi haft flera begravningar inom släkten den senaste tiden.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Karin Helena. Tack för ditt omdöme och att du tagit dig tiden att skriva. Skönt att höra att vi bemött er på ett sätt som känts bra för er. Vi tackar också för förtroendet ni gav oss. Varma hälsningar

Elisabeth H
Skrev om Götmars Lindesberg

Den var väldigt fint mycket bra tack

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Elisabeth. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Ditt omdöme betyder mycket för oss. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Tord S
Skrev om Götmars Lindesberg

Begravning. Mycket bra bemötande och bra genomförd högtidsstund

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Tord. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Kjell A
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra bemötande o med omtanke., Väl genomförd begravning av min hustru där jag o mina döttrar o barnbarn fick ett fint minne att ta med oss framöver!

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kjell. Tack för dina fina ord om oss. Vi är tacksamma över att vi fick ert förtroende att ordna med begravningen. Vänliga hälsningar.

Maria B
Skrev om Götmars Lindesberg

Hjälpe till med att ordna en fin begravning.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Maria. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Urban E
Skrev om Götmars Lindesberg

Bra bemötande och väldigt bra på den uppgiften dom vart anlitade för att göra !

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Urban. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns bra att vi kunnat hjälpa er med de åtaganden ni önskade hjälp med. Tack för förtroendet. Allt gott.

Christer A
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket bra bemötande och bra kunskaper runt bouppteckningar med mera

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Christer. Tack för dina fina ord om oss, och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar från oss.

Kjell Ingemar E
Skrev om Götmars Lindesberg

Jag och barnen är mycket nöjda med både bemötandet och hur begravningen sköttes. Susann som vi pratade blev sjuk så hon kunde inte sköta begravningen men Peter fick ta över den delen, och vi har inget att klaga på. Fint också att Susann ringde efter några dagar och frågade hur jag mådde och om vi var nöjda med allt.Tycker att det det var väldigt fint och bra alltihop så tack så mycket från Kjell och barnen.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Kjell. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord betyder mycket för oss. Vi tar med oss dem i vårt fortsatta arbete. Vi vill också tacka för att Ni gav oss förtroende att hjälpa er med planering och genomförande. Allt gott från oss.

Anneli E
Skrev om Götmars Lindesberg

Allting har varit till största belåtenhet ,mycket kunnig och insatt personal. mvh Anneli Eriksson

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Anneli. Tack för ditt fina omdöme om oss, det värmer. Vi är tacksamma för att ni gav oss förtroendet att hjälpa till. Allt gott från oss.

Britt-Marie K
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket trevlig personal och vi fick väldigt bra bemötande i en svår stund. Blev en fin begravning och ceremonivärden var mycket bra

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Britt-Marie. Tack för dina fina ord om oss, det värmer. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar från oss.

Agneta A
Skrev om Götmars Lindesberg

Ett fint bemötande med fin känsla. Däremot det juridiska alldeles för kostsamt stoppade det i tid.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Agneta. Tack för omdömet och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Alla juridiska uppdrag är olika. I vissa fall finns det omständigheter i dödsbodelägarkrets, företag eller andra juridiska omständigheter som gör ett ärende mer omfattande eller komplicerat. Vår erfarenhet är att i fall arbetet inte gjorts med rätt kompetens och på ett grundligt från början sätt så leder det till större bekymmer i framtiden. Vi tar därför inga genvägar utan vill säkerställa en så trygg framtid som möjligt. Varma hälsningar

Raymond D
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket vänligt och kunnigt bemötande kan inte bli mera nöjd tusen tack mvh Raymond

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Raymond. Tack för dina fina ord om oss, det värmer. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar från oss.

Eva J
Skrev om Götmars Lindesberg

Ett positivt och professionellt bemötande, av trevlig och kunnig personal.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Eva. Tack för dina ord. Det är mycket skönt att höra att vi kunnat hjälpa till på ett sätt som känts bra för dig/er. Vi strävar hela tiden efter att arbeta serviceinriktat och med lyhördhet. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Helena K
Skrev om Götmars Lindesberg

Mycket bra, vi blev väldigt bra bemötta av personalen.

Svar från Götmars Lindesberg

Hej Helena. Tack för att du tagit dig tiden att skriva. De omdömen vi får in är värdefulla för oss. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar