Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeSixYears

1 november 2022 bytte Hultcrantz namn till Götmars. Vi är samma personal, i samma lokaler, som ger dig samma personliga service. Välkommen till Götmars! Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som står för förtroende och trygghet i livets allra viktigaste skeenden. Vi hjälper dig med juridisk rådgivning när du ska bli sambo,...

445 omdömen om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Sedan starten hos Reco 2019

Sandra V
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Ödmjukt bemötande och allt enligt önskemål. Rekommenderar till alla

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Sandra. Tack för dina fina ord, det värmer. Det känns fint att vi har kunnat hjälpa på ett bra sätt. Bästa hälsningar.

Ingegerd E
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Vi blev proffesionellt mottagna och har inget att anmärka på. Jag kommer troligen kontakta dem igen inom kort för ytterligare hjälp.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ingegerd. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi tackar även för att vi fick förtroendet att vara behjälpliga. Bästa hälsningar.

Sofie S
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Rekommenderar med varm hand Götmars begravningsbyrå i Västerås. Det blev ett vackert och fint avslut på vår mors långa liv. Tack för det vänliga och fina bemötandet från Götmars.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Sofie. Tack så mycket för dina fina ord om oss, och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Aili K
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag ger Företaget högsta betyg, Allt var mycket bra finns inget som vi vill klaga på, tvärtom vi är mycket nöjda med allt från början till begravningen. Tack, tack Aili Karlén

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Aili. Tack för dina värmande ord om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara ett bra stöd från planering till genomförande av avskedet. Bästa hälsningar.

Ann-Christin L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Trevliga, tillmötesgående, kunniga och omtänksamma

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ann-Christin. Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi tackar även för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Joachim M
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag har fått utföra uppdrag som auktoriserad translator och som auktoriserat tolk. Dessa kontakter har varit till stor belåtenhet!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Joachim. Tack för dina fina ord om oss. Vi är tacksamma att vi med din hjälp, har kunnat hjälpa familjer. Varma hälsningar.

Mona R
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

fick ett bra bemötande och allt fungerade perfekt. Vet inte hur man ska bedöma med poäng fattar inte hur det fungerar men jag sätter en fyra

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Mona, Tack för ditt fina omdöme om oss. Det värmer. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Peter Å
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Allt har funkat bra. Bra samarbete och trevligt bemötande.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Peter. Tack för ditt fina omdöme om oss, det värmer. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Dennis L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej, Mycket bra bemötande och vi har fått en väldigt fin hjälp i en tuff tid i familjen. Jag rekommenderar verkligen Götmars,

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Dennis. Tack för dina värmande ord, det betyder mycket. Vi tackar så mycket för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av avskedet. Varma hälsningar.

Linda M
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Värdigt och fint bemötande från början till slut.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Linda. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, det känns bra att vi har kunnat vara ett bra stöd i arbetet kring att skapa ett fint avsked. Varma hälsningar.

Björn Å

Trevligt bemötande bra arrangemang,

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Björn. Tack för ditt fina betyg, det betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Magnus L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Vänliga och professionella, utan att vara överdrivet inkännande. Lotsade oss igenom alla stegen i förberedelserna på ett tryggt och bra sätt. Lyssnade in våra önskemål och samtidigt bra förslag, utan att ”pusha” för någon särskild lösning. Fint och värdigt genomförande av ceremonin. Väldigt bra samarbetspartners också, officiant och blommor.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Magnus. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara en trygg part i planering och genomförande av avskedet. Bästa hälsningar.

Annica H
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jacob Berglind som blev vår kontakt med er. Han kom hem till oss för samtal, och det var mycket mer familjärt än att ses på ett kontor. Han svarade varmt, tryggt och förtroendefullt på alla våra tankar, frågor och funderingar. Han svarade snabbt på Mail och sökte och gav oss svar på allt, var flexibel och öppen för alla våra tankar. Han är rätt man på rätt plats. Blev som en nära vän i en stor sorg som åtminstone jag inte varit i förut . Han blev tyvärr sjuk fler begravningen så då var Magnus med, även det kändes bra. Så...

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Annica. Tack för dina otroligt fina ord om oss. Det känns väldigt fint att veta att vi har kunnat vara ett bra stöd i en svår tid. Varma hälsningar.

Dietmar S
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Väldigt proffsigt och bra på alla sätt.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Dietmar. Tack för ditt fina betyg, det värmer. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Lella F
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Fint bemötande! Fick god hjälp med begravningen och de blev precis som vi önskat!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Lella. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av avskedet. Bästa hälsningar.

Ann-Christin K
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag tycker allt har varit bra. Från att de hämtade min döda mamma, bemötande hos Götmars, när man ringt och frågat saker så har de alltid varit trevliga och gjorde fint i kyrkan.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ann-Christin. Tack för dina värmande ord om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara ett bra stöd till er. Bästa hälsningar.

Ann P
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Fantastiskt personligt bemötande av inlyssnande person som hjälpte oss att utveckla våra ideer som blev en fin personlig begravning. Tillgänglig när vi hade frågor. Blev navet av alla inblandade så vi kunde sitta lugnt och veta att allt fungerade.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ann. Tack för dina mycket fina ord om oss. Vi känner tacksamhet för att vi fick ert förtroende att vara ett stöd i delar av er sorgeprocess. Varma hälsningar.

Susanne P
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Professionellt bemötande i en fruktansvärd tid.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Susanne. Tack för ditt fina omdöme om oss, och att du tog dig tid att skriva. Det känns fint för oss att vi kunnat hjälpa till i en svår tid för er. Varma hälsningar.

Eeva L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Fint bemötande av kompetent personal då både mamma & pappa gått bort!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Eeva. Tack för dina fina ord, det värmer. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att vara behjälpliga med planering och genomförande av begravningen. Bästa hälsningar.

Karin L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande och hjälp vid planering och genomförande av begravning

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med avskedet. Varma hälsningar.

Veronica L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Lugnt och fint bemötande. Snabb och tydlig respons vid frågor. Väldigt fint ordnat i kapellet med information, kistdekoration och fotografering till minnesboken. Mycket fint och smidigt med minnesrummet. Vår kontakt var Joel och han hjälpte oss steg för steg igenom det som skulle göras. Vi är mycket nöjda med vår dialog! Stort Tack!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Veronica. Tack för ditt mycket värmande omdöme om oss och vår Joel. Det känns fint att vi kunnat bistå med bra hjälp och stöd. Bästa hälsningar.

Jan Olof A
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande av Joel o juristen

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Jan Olof. Tack för ditt fina omdöme, det värmer att veta att vi kunnat hjälpa er på ett bra sätt. Bästa hälsningar.

Justina B
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande. Updraget ( begravning)utfört förhåpningsvis bra.svårt att svara när det inte är slutfört. Jurist avdelning mindre bra.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Justina. Tack för ditt omdöme om oss. Det betyder mycket för oss att få feedback från våra kunder. En jurist på vår juridiska avdelning har haft ett telefonsamtal med dig. Telefonsamtalet var en inledning med förfrågan om uppdrag att ordna med bouppteckning. Vi mottog aldrig något uppdrag från er. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss och berätta mer om din upplevelse.

Ann S
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Vänligt bemötande, förstående och effektiva.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ann. Tack för att du valt att lämna ditt omdöme om oss, det betyder mycket. Vi känner tacksamhet för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Inger S
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Mycket bra bemötande och hjälp vid min fars begravning

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Inger. Stort tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för förtroendet vi fått med att hjälpa till i en svår period. Varma hälsningar

Mika T
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra och snabb proffsig hjälp .

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Mika. Tack för ditt fina omdöme. Vår målsättning är att leverera bästa service och det känns fint att vi kunnat hjälpa er på ett tillfredsställande sätt. Bästa hälsningar.

Anki N
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande, lösningsinriktade och omtänksamma. Rekommenderas varmt.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Anki. Tack för dina fina ord om oss. Det känns fint att vi har kunnat bistå med bra hjälp. Vi tackar för att vi fick förtroendet att stötta er. Varma hälsningar.

Lars T
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande och allt gick bra

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Lars. Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Stefan A
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Personalen är riktigt bra.Dem försöker med hele hjertat att göra en service som sörjande människor behöver.Dem har hjärtat kvar och gör jobbet perfekt .Det som är trist dem använder sorgen som en affärside ock setter omänskliga priser på allt .dem glömmer att det finns pensionerer bakom varje dödsfall.Jag kan säga att det är lågt att bli rick på andras sorg .Mvh Stefan.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Stort tack för dina fina ord om vår personal och vårt arbete. Vi uppskattar att du ärligt delade med dig av dina tankar! Det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling på vårt arbete. Vår målsättning är att ge våra kunder väldigt bra service vilket innebär att vi lägger ned en hel del tid och arbete just för att infria, och helst överträffa de förväntningar som finns på oss. Vi förstår helt och hållet att det är svårt att veta vad en begravning eller juridisk rådgivning kostar. Det är för de flesta av oss något man...

Eva K
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Mycket proffsiga o tillmötesgående med våra önskemål!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Eva. Så fint att du valt att skriva om oss. Det betyder mycket för oss. Vi känner tacksamhet att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Katarina J
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag känner mig nöjd med bemötandet och fick en väldigt god service. Ett varmt tack ! Mvh Tina

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

HejTina. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi har kunnat ge ett bra stöd och bemötande. Varma hälsningar.

Helena J
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Joel på Götmars tog så fint hand om oss från start till slut. Alltid lätt att få tag på och återkoppla. Rekommenderar Götmars.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Helena. Tack för att du valt att skriva så fint om oss, och om vår Joel. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Varma hälsningar.

Karin L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Väldigt bra bemötande, Götmars fixade allt, vi kunde släppa allt

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för dina fina ord om oss. Det känns fint att vi kunnat bistå med trygg hjälp i en svår stund. Allt gott.

Ylva L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Respektfulla, trevliga, hjälpsamma och proffsiga.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ylva. Varmt tack för att du valt att lämna omdöme om oss. Det betyder mycket. Vi känner tacksamhet för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av ert avsked. Allt gott.

Malin K

Varmt bemötande Professionellt Effektivt Över förväntan

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Malin. Tack för dina ord om oss och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi strävar hela tiden efter att bemöta er ,som kommer till oss, på bästa sätt. Varmt tack för förtroendet.

Anna E
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Fint bemötande, alldeles särskilt av Carina Dalfjord.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Anna, tack för ditt betyg om oss och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Anne A
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Götmars/Hultcrantz har våran familj vänt hos till sen 1975 ungefär. Det finns inga bättre. Omhändertagen blir man, empati har de. Mao, de är bäst. Stor eloge till de. Med vänlig hälsning, Anne Andersson

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Anne, tack för dina fina ord om oss. Vi känner oss hedrade att vara en trygg medpart i arbetet kring avsked av en kär anhörig. Allt gott.

Martin L
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag tycker vi hade en fin dialog,och kom fram till att begravning var helt fin.Kände mig fint bemött.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Martin. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att höra att vi har bemött dig på ett sätt som varit bra för dig. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Monica R
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Jag blev väldigt väl bemött och alla våra önskningar uppfylldes på ett väldigt proffsigt och bra sätt. Vi är så nöjda med allt vad gällande begravning och närvaron vid begravningen. Samtalet efteråt uppskattades också.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Monica. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Dina ord har stor betydelse för vårt fortsatta arbete. Vi vill även tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en svår period i livet. Allt gott

Lars A
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Mycket tillmötesgående och professionella. Mycket gott samarbete

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Lars. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Ingela P
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Vi blev bra bemött! Kände att vi fick bra stöd innan under och efter begravningen! Samt bra stöd från juristen med alla dessa papper och allt att tänka på! Rekommenderar dom till andra! Mvh Ingela.P-67@hotmail.com

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Ingela. Tack för dina fina ord om oss. Det känns fint att vi kunnat hjälpa er, och vi tackar för förtroendet. Varma hälsningar.

Marie J
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Har bara bra upplevelser sv Götmars,vi är så nöjda…Jakob var så bra och trevlig,…kändes bra i sorgen…och allt bara var på plats.. Marie Johansson y

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Marie. Det är fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som fallit väl ut. Vårt mål är att de vi möter ska känna just som du skriver. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Allt gott

Eva J
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Bra bemötande, de önskemål vi hade blev uppfyllda av en omtänksam och trevlig personal. Kan varmt rekommendera er.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Eva. Tack för din feedback om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Maija P
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Götmars Västerås var mycket bra att samarbeta med. Persinalen var vänliga och allt fungerade bra. Kan rekommendera varmt!

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Maija. Tack för dina fina ord om oss, det värmer. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Allt gott.

Karin H
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Respektfullt och varmt bemötande från start till slut. Kontakten under planering och när det var dags för begravning kändes mer som ett medmänskligt möte i en svår stund. Tack !

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Karin. Tack för ditt fina omdöme om oss, det betyder mycket. Vi känner oss tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Allt gott.

Adam P
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Carina Dalfjord hjälpte oss i samband med begravning. Det var ett fint bemötande och en smidig process som fick ta den tid som behövdes. Carina upplevs som en genuin och empatisk person, verkligen rätt person på rätt plats.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Adam. Tack för dina ord om oss och speciellt om Carina. Det känns bra för oss att få höra att vi hjälpt till på ett fint sätt i en tuff period i livet. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Carina W
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Fick bra kontakt redan vid första samtalet ang begravningshjälp. Bra uppföljning under planeringen o även efteråt. Inget problem att komma i kontakt med Carina u tiden.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Carina. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord är viktiga för vårt fortsatta arbete. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Roger A
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Proffessionalitet och fint. Lugnt o välkomnande

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Roger. Tack för dina ord. Vi vill även tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa till och för att du tagit dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Maria V
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Trots uppdraget så var det ett mycket väl och proffsigt bemötande

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Maria. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att ombesörja planering och genomförande. Allt gott.

Johan D
Skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Carina Dahlfjord gjorde från början till en mycket bra insats.

Svar från Götmars Västerås f.d.Hultcrantz

Hej Johan. Tack för dina fina ord, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.