Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Goton Bygg Fastighetsservice AB
Rekommenderat företag 2016 - Goton Bygg Fastighetsservice AB
Rekommenderat företag 2015 - Goton Bygg Fastighetsservice AB

Goton Bygg Fastighetsservice AB

Hildedalsgatan 4 C, 417 05 Göteborg — Visa karta

Goton Bygg Fastighetsservice genomför om- till- och nybyggnation där ROT-avdrag givetvis erbjuds.
Vi kan hjälpa dig med de flesta snickeriarbeten, nybyggnationer, ombyggnationer, kök, verandor, badrumsrenoveringar, måleri, kakling, puts och murning samt mycket mer. Vi erbjuder alltid en kostnadsfri offert. Vår verksamhet präglas av kompetens och en vilja av att göra varje kund hundra procent nöjd. Genom att erbjuda totalentreprenad underlättar vi för dig och gör din vardag lättare samtidigt som ditt projekt blir genomfört på ett proffsigt och tillmötesgående sätt. Vi har även certifierade underleverantörer i alla branscher. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig med ditt projekt! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Goton Bygg Fastighetsservice AB

• David A
    David A skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Hantverkare som håller vad de lovar!
    Enkla att jobba med, stor kunskap.
    Jag rekommenderar verkligen goton bygg, och kommer att använda de igen i kommande projekt.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Professionellt bemötande från start till färdigt badrum. Mycket bra resultat. Rekommenderas starkt.
  • Anita H
    Anita H skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Hej
    Jag tycker de jag träffat har gjort ett fint jobb och korrigeringen av färgen från vitt till ljusgrått blev också bra
    Nu väntar jag på att få satt 6 dos lock på plats. Kalle har fått mitt meddelande
    Hoppas någon snart hinner med dos locken
    Till dess
    Ha det bra
    2016-11-18 Ulf svarar Anita H
    Jodå nu är både dosor och färgen på väggarna, tack för uppdraget
  • Gbf-hallen Ab
    Gbf-hallen Ab skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Positivt och personligt bemötande. Vi har köpt ombyggnad av en entre till våra lokaler.
  • Christian J
    Christian J skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Anlitade GotOn till en badrumsrenovering som utfördes professionellt och där slutreslutat blev mycket bra. Dock minimal handhållning innan byggstart och av den anledningen uppstod viss planering/layoutproblematik så ett tips är att få er idé/ritning ordentligt verifierad innan ni beställer handfat, badkar etc. Utöver det är jag absolut nöjd!
  • Gittan A
    Gittan A skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Efter att bott i lägenheten i 20 år rådfrågade jag Goton Bygg om hjälp att fixa till lägenheten för att sälja den. Så dom gjorde om kök o badrum med ett lyckat resultat det gick snabbt dom höll tiden. Alla beundrade min nya lägenhet och den gick lätt att sälja. Dom rekommenderar jag.
  • Dan J
    Dan J skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Jag har anlitat GotOn Fastighetsservice både privat och för bostadsrättsföreningens räkning och har alltid varit nöjd. Bra bemötande och slutresultatet har alltid blivit bra.
  • Lars S
    Lars S skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Bra bemötande, ställde upp och svarade på frågor. Lite tidsfördröjning, men det berodde på sjukdom så det var ok. Klinker på golvet, målat och tapetserat samt hängt skåp på väggen, allt till belåtenhet.
    Kommer att anlita företaget igen när behov uppstår.
  • Jean-marc L
    Jean-marc L skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Perfekt. De gör som de lovar. Man kan lita på dem.
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Vi anlitade GotOn Bygg för att göra ett helt nytt badrum. Det fungerade väldigt bra och dem kan varmt rekommenderas. Dem var lätta att ha att göra med och lite ändringar var aldrig några problem. GotOn Bygg har gjort ett mycket fint jobb åt oss och vi är väldigt nöjda med både hantverkare och resultat.
  • Christian K
    Christian K skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Vänligt och sakligt bemötande från början till slut. Då de var på besök för att lämna offert, gav de inte bara den bästa (billigaste) offerten, men också det bästa intrycket.
    Vi fick planera om starten ett par gånger beroende på mitt jobb, men det löstes efter lite kommunikation fram och tillbaka.
    Vi hade ett par "last minute changes" som hanterades utan besvär, innan jobbet hade kickat igång.
    Jobbet skulle ta "max två veckor" enligt dem. Dock tog det åtta veckor för att få alla småfel och brister fixade. Jag hade väntat mig mer av dem, bättre finish på slutprodukten, och definitivt att de hade klarat av att bli färdiga på fem veckor, mest beroende på det initiala intrycket.
    All uppföljning av jobbet under vecka 1-5, sköttes via mail och telefon, vilket kan ha varit en bidragande orsak till det utdragna avslutandet av jobbet, och kanske också till bristen på finish.
    Slutpriset blev ganska mycket högre, runt 60% över första offerten, än vad vi hade räknat med (kanske på grund av att detta var vår första interaktion med inhyrda hantverkare, och att vi inte hade full koll på alla kostnader som skulle tillkomma).
    Den slutliga produkten är acceptabel, men jag hade väntat mig mer.
  • Linda-Marie L
    Linda-Marie L skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Vi har totalrenoverat två badrum och anlitade Goton bygg.
    Resultatet är kanon!!
    Vi hade lite extra önskemål som tillkom under renoveringstiden och det fixade dom gallant utan problem!
    Det tillkom även extraarbete då huset är gammalt och rörstommen behövde bytas men det var heller inga problem.
    Vi är så nöjda med deras fina arbete och dom är fantastiskt trevliga, snabba och noggranna.
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Jag blev rekommenderad Goton bygg och fasighetsservice genom K-rauta.
    Det som beställdes var en komplett badrumsrenovering, dvs. utrivning utav befintligt badrum, bilning ny brun / justering utav befintlig, OSB, Gips (väggar), tätskikt, putsning utav befintlig betongvägg, sänkning utav tak, installation utav spots, kakel och klinkerssättning, VVS (nya rör och dragning), installation utav badrumsmöbler (badkar, WC, tvättställl, spegelskåp + el, torktumlare samt tvättmaskin), golvvärme samt uppsättning utav skåp och arbetsbänk.

Min sammanlagda upplevelse utav Goton över väldigt positiv.
    Genomgående var det ett trevligt och professionellt bemötanade.
    De var noga med tid och förmedelade kontinuerligt vad dem gjorde vilket gjorde mig som beställare väldigt lugn.
    Vid frågor och förtydligande var dem alltid snabba med återkoppling.

Jag kan varmt rekommendera Goton bygg för liknande tjänster.

MVH
    Kristoffer
  • Björn M
    Björn M skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Mycket bra bemötande. Snabb återkoppling, konstruktiva lösningar och förslag.
  • Eva H
    Eva H skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Jag fick bra bemötande och yrkesarbetarna var mycket kompetenta.
    Uppdraget omfattade totalrenovering av duch/WC samt badrum.
  • Christian C
    Christian C skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Goton är ett mycket bra företag som vi använder i största möjliga mån.
  • Anette H
    Anette H skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Har fungerat toppen!
    Dock blev det ett "stopp" pga olika uppgifter och olika hantverkare, vem gör vad och vem informerar kunden...
  • Malin T
    Malin T skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Väl utfört arbete! Snabba men väldigt noga!
  • Johan J
    Johan J skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Goton har funkat kanon och gjort ett mycket bra jobb. Bytt fönster på hela huset och andra snickerijobb.
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Gott bemötande från första kontakten.
    Fönsterbyte, tvättning och målning av fasad, byte av vissa vindskivor.
    Kom som planerat, utförde ett gott arbete, trevliga hantverkare.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Glatt och trevligt bemötande från första besök tills allt var klart, både från Ufl själv och inte minst från killarna som gjorde ett jättefint jobb med vårt kök!
  • Sven K
    Sven K skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Vi har främst köpt målning, tapetsering och inläggning av parkettgolv. Kontakterna, både med mig och direkt med berörda hyresgäster, har fungerat bra. Offert har kommit snabbt och igångsättande efter beställning har varit flexibelt vilket uppskattats av berörda hyresgäster.

Har inget att anmärka på utfört arbete.
    Calle gillar detta
  • Damijan E
    Damijan E skrev om Goton Bygg Fastighetsservice AB
    Korrekt, seriös, angagerad. Har personal till det mesta inom bygge.
    Calle, Ulf gillar detta

Hildedalsgatan 4 C, 417 05 Göteborg