GPL Magasinering & Flytt

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på GPL Magasinering & Flytt!

Vi är specialister på att magasinera och att flytta bohag. Med en ledande position inom magasinering i västra Sverige kan vi garantera att dina tillhörigheter tas väl om hand. Hos oss får du smarta och kostnadseffektiva lösningar, och självklart har vår verksamhet hög säkerhetsnivå och är uppvärmda.

Behöver du flytta? Vi hjälper både privatpersoner och företag att flytta hem och kontor. Dessutom har vi stor erfarenhet av att flytta tunga saker, som pianon eller maskiner. Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 38 kunder tycker om GPL Magasinering & Flytt

• 2019-12-03

Luca M skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Lätt att jobba med, hjälpsamma och billigt tjänst! Läs mer
  • 2019-11-15

Lisa S skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Enkelt och okomplicerat. Trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderar starkt!!+++ Läs mer
  • 2019-10-13

Nancy D skrev om GPL Magasinering & Flytt
    De lovar vad de levererar - grymt Profs och väldigt effektivt och omtacksamt och trevlig.
    Jag kann rekommandera GPL Magasinering & Flytt högt! Läs mer
  • 2019-10-12

Kristin G skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Funkat väldigt bra. Effektivt och prisvänligt. Läs mer
  • 2019-09-07

Simon H skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Suveränt från början till slut, bra service, flexibla och Max på bolaget var suverän. Läs mer
  • 2019-09-01

Eduardo S skrev om GPL Magasinering & Flytt
    I hired the moving service! The truck/driver/worker arrived on time at my place. The truck was really well equipped to fit my furnitures. The worker was really professional and friendly.I recommend the service. Läs mer
  • Thomas M

2019-08-09

Thomas M skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag magasinerade min dotters bohag över sommaren då hon var mellan bostäder. Allting med GPL Store fungerade smärtfritt, det var enkelt att komma i kontakt med dem när vi behövde deponera/hämta saker. Inga överraskningar avseende kostnader och fakturering. Överhuvudtaget bra bemötande och lätt att ha att göra med. Om jag behöver magasinera något i Göteborg någon mer gång så är GPL Store det självklara valet. Läs mer
  • 2019-06-09

Jörgen C skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fungerade utan problem och med trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-02

Stefanie K skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Hej, jag hyrde ett förråd av 2 kbm hos GPL för mitt bohag under ett halvt år och där fanns mycket plats pga av höjden av förrådet. Teamet av GPL svarade alltid jättesnabbt på ett mejl när jag hade en fråga och jag var verkligen nöjd med allt och kunde lämna och hämta grejerna till datumet när jag behövde det. Thank you so much for the feeling of security, simplicity and a great service experience! I will definitely recommend and use it again. Läs mer
  • Henrik Andreas B

2019-05-19

Henrik Andreas B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fullständigt outstandig bemötande. Både vid telefonkontakt och faktiska möten. Fick hjälp att organisera vårt släp vid tömning av magasin. Förmodligen ingen arbetsuppgift som ingår hos er, men oj vilken serviceminded person. När jag någon gång i framtiden behöver hjälp med flytt eller magasinering, är ni det numret jag för evigt kommer ringa först. Tusen tack för allt. Läs mer
  • 2019-05-15

Filip O skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Enkel kommunikation, pålitlig och trevlig service! Läs mer
  • Anette A

2019-03-29

Anette A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Har haft delar av mitt bohag där sedan ett antal år. Har under dessa år haft ett antal anledningar till att öppna mitt magasin för att fylla på eller att hämta ut diverse saker. Alltid fått ett mycket bra bemötande och snabb service. Känt mig trygg och inte minst för att de har väldigt bra priser. Rekommenderar företaget starkt!! Läs mer
  • 2019-03-26

Margareta P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Vi är mycket nöjda över hur GPL hanterat vår flytt inkl magasinering. Vi flyttade från västra Göteborg till magasin i Arendal i april 2018. Från magasineringen till Höganäs mars 2019. Snabba svar när jag mejlat men mycket korta svar, lite för korta och opersonliga tycker jag. Samma två killar som flyttade våra saker båda gångerna. Korrekta och mycket proffsiga. uppskattar att priset vi fått vid båda tillfällena stämt med fakturan. Månadsöverföringen av magasineringen gjordes med autogiro, jättebra. Läs mer
    2019-03-29 Maxim K svarar Margareta P
    Tack för fina ord, vi kommer att försöka ge lite mer information till våra kunder.
    MVH
    Maxim
  • 2019-03-06

Amanda A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Hyrde förråd samt flytt. Väldigt punktliga, allt sköttes smidigt. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-10

Umberto P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fast response time, both via email and phone. Good prices and reliable service. I have used them both to store my belongings and to perform a move. Quite happy! Läs mer
  • 2019-02-07

Ida K skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Väldigt kostnadseffektiv magasinering och väldigt hjälpsam personal Läs mer
  • 2019-01-19

Joyris B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fantastiskt bra service. Allt gick så smidigt och vi var väl bemötta av personalen som är trevlig. Har först kollat hos 4 olika företag förrän vi hittade GPLs sida. Har valt det bästa som vi kan rekommendera. Mycket nöjda kunder här! 👍🏻 Läs mer
  • 2019-01-13

Kenneth H skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Lätt att få kontakt med firman och snabb återkoppling! Man har har också mycket rimliga priser på magasinering. Att beställa flyttning är enkelt och man behöver ingen jättelång framförhållning vid beställning utan det gick snabbt att få beställningen genomförd! Läs mer
  • 2018-12-06

Peter B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Vi köpte flytt och magasinering. Bra service, vänligt bemötande, seriöst och proffsigt. Håller överenskommelser, ordning och reda. Läs mer
  • Anna Frederika R

2018-10-22

Anna Frederika R skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag anlitade GPL för 3 flyttuppdrag samt magasinering av egna möbler i nästan ett år. De är väldigt professionella och snabba. Det jag uppskattade mest var att de var väldigt rädda om mina saker och täckte dem väl både i transport och magasin. Magasinet är välskött och där råder ordning och reda. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster och jag återkommer om behov uppstår framöver. Läs mer
  • 2018-10-22

Anna P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Köpte transport/flytt och magasinering av möbler under några veckor plus årertransport, i samband med flytt-styling. Läs mer
  • 2018-09-13

Björn W skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Prisvärd magasinering utan anmärkning Läs mer
  • 2018-09-12

Hesham D skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fantastisk bra service, prisvärda, försiktiga och oerhört effektiva. Första gången jag använder mig av en flyttfirma, i det följer det med en hel del stress och osäkerhet. Enormt fina personer med oerhört fint tålamod. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-07-06

Mikaela G skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag magasinerade större delen av mitt bohag hos GPL under tiden jag var mellan boenden. Flyttfirman skötte allt och det var aldrig några problem, helt enkelt toppen bra service och hög flexibilitet! Kan varmt rekommendera GPL. Läs mer
  • 2018-07-03

Lisa Anna Linnéa A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Magasinering

Trevligt och snabbt bemötande

Flexibla med utflyttningsdatumet. Läs mer
  • 2018-07-03

Susanna Margareta F skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Både magasinering och flytt

Snabbt och effektivt bemött.

Företaget levde helt upp till mina förvntningar

Mycket bra upplevelse! Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2018-05-02

Johanna C skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Bra, enkel och billig magasinering.
    Det enda negativa var att någon faktura kom bort på vägen och att det var lite svårt att hitta en passande tid för avhämtning, men i dessa fall gick allt att lösa. Kalas! Läs mer
  • 2018-04-30

Patrik K skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Allt var toppen inga problem alls det enda negativa svårt att hitta dit. Läs mer
  • 2018-04-30

Sara L skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag magasinerade alla mina saker hos GPL under 5 månader. Hur bra som helst! Allt gick smidigt och enkelt, både vid lämning och hämtning av sakerna. Kommer använda igen om jag skulle behöva. Toppentoppen! Läs mer
  • 2018-03-26

Elin G skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Mycket trevlig personal och bemöter sina kunder med respekt!
    Rekommenderar starkt att magasinera hos GPL. Förutom toppen bemötande har de även bilaga priser! Läs mer
  • 2018-03-10

Ludvig N skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Mycket bra på alla sätt. Flexibel och tillmötesgående personal. Bra pris och villkor på magasineringen. Läs mer
  • Fredrik M

2018-03-08

Fredrik M skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Bra service och perfekt att bara ringa 1 timma innan även lördag som söndag . Läs mer
  • 2017-12-07

Stefan A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Kontakten med GPL sköttes av flyttfirman men tjänsten fungerade bra. Läs mer
  • 2017-11-08

Peter P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    GPL Magasinering & Flytt har vi anlitat vid ett flertal tillfällen när vårat företag Pallas Shipping AB har bytt lokaler och när nuvarande lokaler har utökats och behövts utrustas med nya kontorsmöbler och diverse utrustning. GPL har alltid anlänt på avtalade tider och levererat våra saker utan skador. GPL är med andra ord ett både pålitligt och trevligt företag att ha att göra med. Läs mer
  • 2017-11-08

Andreas B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag hade mitt bohag hos gpl ett år och jag har alltid blivit bra bemöt . Läs mer
  • 2017-11-06

Stefan D skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Pålitlig och seriös flyttgubbe. Läs mer
  • 2017-10-22

Sam B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Lamnade skrivbordet pa en dyr matta som var vikt (!) som forstorde mattan. Det lag jord och blad over hela lagenheten. Varorna var smutsiga och dammiga. Rekommenderas inte. Läs mer
  • 2017-10-20

Maria R skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Använde för magasinering av möbler och det fungerade utmärkt. Läs mer

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg