Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg GPL Magasinering & Flytt

GPL Magasinering & Flytt

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på GPL Magasinering & Flytt!

Vi är specialister på att magasinera och att flytta bohag. Med en ledande position inom magasinering i västra Sverige kan vi garantera att dina tillhörigheter tas väl om hand. Hos oss får du smarta och kostnadseffektiva lösningar, och självklart har vår verksamhet hög säkerhetsnivå och är uppvärmda.

Behöver du flytta? Vi hjälper både privatpersoner och företag att flytta hem och kontor. Dessutom har vi stor erfarenhet av att flytta tunga saker, som pianon eller maskiner. Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 21 kunder tycker om GPL Magasinering & Flytt

• 2019-01-13

Kenneth H skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Lätt att få kontakt med firman och snabb återkoppling! Man har har också mycket rimliga priser på magasinering. Att beställa flyttning är enkelt och man behöver ingen jättelång framförhållning vid beställning utan det gick snabbt att få beställningen genomförd! Läs mer
  • 2018-12-06

Peter B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Vi köpte flytt och magasinering. Bra service, vänligt bemötande, seriöst och proffsigt. Håller överenskommelser, ordning och reda. Läs mer
  • Anna Frederika R

2018-10-22

Anna Frederika R skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag anlitade GPL för 3 flyttuppdrag samt magasinering av egna möbler i nästan ett år. De är väldigt professionella och snabba. Det jag uppskattade mest var att de var väldigt rädda om mina saker och täckte dem väl både i transport och magasin. Magasinet är välskött och där råder ordning och reda. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster och jag återkommer om behov uppstår framöver. Läs mer
  • 2018-10-22

Anna P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Köpte transport/flytt och magasinering av möbler under några veckor plus årertransport, i samband med flytt-styling. Läs mer
  • 2018-09-13

Björn W skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Prisvärd magasinering utan anmärkning Läs mer
  • 2018-09-12

Hesham D skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Fantastisk bra service, prisvärda, försiktiga och oerhört effektiva. Första gången jag använder mig av en flyttfirma, i det följer det med en hel del stress och osäkerhet. Enormt fina personer med oerhört fint tålamod. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-07-06

Mikaela G skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag magasinerade större delen av mitt bohag hos GPL under tiden jag var mellan boenden. Flyttfirman skötte allt och det var aldrig några problem, helt enkelt toppen bra service och hög flexibilitet! Kan varmt rekommendera GPL. Läs mer
  • 2018-07-03

Lisa Anna Linnéa A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Magasinering

Trevligt och snabbt bemötande

Flexibla med utflyttningsdatumet. Läs mer
  • 2018-07-03

Susanna Margareta F skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Både magasinering och flytt

Snabbt och effektivt bemött.

Företaget levde helt upp till mina förvntningar

Mycket bra upplevelse! Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2018-05-02

Johanna C skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Bra, enkel och billig magasinering.
    Det enda negativa var att någon faktura kom bort på vägen och att det var lite svårt att hitta en passande tid för avhämtning, men i dessa fall gick allt att lösa. Kalas! Läs mer
  • 2018-04-30

Patrik K skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Allt var toppen inga problem alls det enda negativa svårt att hitta dit. Läs mer
  • 2018-04-30

Sara L skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag magasinerade alla mina saker hos GPL under 5 månader. Hur bra som helst! Allt gick smidigt och enkelt, både vid lämning och hämtning av sakerna. Kommer använda igen om jag skulle behöva. Toppentoppen! Läs mer
  • 2018-03-26

Elin G skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Mycket trevlig personal och bemöter sina kunder med respekt!
    Rekommenderar starkt att magasinera hos GPL. Förutom toppen bemötande har de även bilaga priser! Läs mer
  • 2018-03-10

Ludvig N skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Mycket bra på alla sätt. Flexibel och tillmötesgående personal. Bra pris och villkor på magasineringen. Läs mer
  • Fredrik M

2018-03-08

Fredrik M skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Bra service och perfekt att bara ringa 1 timma innan även lördag som söndag . Läs mer
  • 2017-12-07

Stefan A skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Kontakten med GPL sköttes av flyttfirman men tjänsten fungerade bra. Läs mer
  • 2017-11-08

Peter P skrev om GPL Magasinering & Flytt
    GPL Magasinering & Flytt har vi anlitat vid ett flertal tillfällen när vårat företag Pallas Shipping AB har bytt lokaler och när nuvarande lokaler har utökats och behövts utrustas med nya kontorsmöbler och diverse utrustning. GPL har alltid anlänt på avtalade tider och levererat våra saker utan skador. GPL är med andra ord ett både pålitligt och trevligt företag att ha att göra med. Läs mer
  • 2017-11-08

Andreas B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Jag hade mitt bohag hos gpl ett år och jag har alltid blivit bra bemöt . Läs mer
  • 2017-11-06

Stefan D skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Pålitlig och seriös flyttgubbe. Läs mer
  • 2017-10-22

Sam B skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Lamnade skrivbordet pa en dyr matta som var vikt (!) som forstorde mattan. Det lag jord och blad over hela lagenheten. Varorna var smutsiga och dammiga. Rekommenderas inte. Läs mer
  • 2017-10-20

Maria R skrev om GPL Magasinering & Flytt
    Använde för magasinering av möbler och det fungerade utmärkt. Läs mer

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg