Grafo Tryck

Grafo Tryck

Ring 040-16 59 50 www.grafotryck.se

Grafo Tryck är ett personligt familjetryckeri i Malmö. Vi startade 1957 och har under våra 50 år utvecklats från att trycka bryggerietiketter till att kunna trycka både offset- och digitaltryck samt efterbehandla själva i tryckeriet. Vi trycker allt från inbjudningskort och skrivblock till stora banderoller och kan även häfta,...

171 omdömen om Grafo Tryck

Dora B
Skrev om Grafo Tryck

Snabba svar, hjälpsamma och fantastiskt resultat!

Katja E
Skrev om Grafo Tryck

Nöjd från början till slut. Från offert till leverans!

Peter S
Skrev om Grafo Tryck

Snabb & bra service och snabb leverans.

Anniqa J
Skrev om Grafo Tryck

Grafo Tryck hjälpte oss att lösa en panikgrej! Stort tack!

Gustaf M
Skrev om Grafo Tryck

Jag blev proffsigt och vänligt bemött när vi behövde trycka upp en flyer. Snabbt gick det också, rekommenderas!

Anna B
Skrev om Grafo Tryck

Vänligt bemötande, snabb service fast jag var sent ute och god kvalité på resultatet! :)

Lars H
Skrev om Grafo Tryck

Alltid trevligt och tillmötesgående med snabb och korrekt service till rätt pris.

Rana Y
Skrev om Grafo Tryck

Jätte trevlig personal. Väldigt snabba och kommer med fantastiskt fina idéer. Absolut de bästa. Rekommenderar starkt.

Rawi G
Skrev om Grafo Tryck

Tydlig, snabb och professionell återkoppling. Vi har ett tag tillbaka köpt vippar samt kuponger och nyligen beställde vi ny version. mycket smidigt.

Mikael T
Skrev om Grafo Tryck

Mycket bra bemötande, snabba svar

Therése F
Skrev om Grafo Tryck

Mycket bra service, dessutom snabba. Givetvis är trycket också superproffsigt. Rekommenderar verkligen Grafo Tryck.

Henrik T
Skrev om Grafo Tryck

Snabbt, hög kvalitet.Bra pris.

Rut G
Skrev om Grafo Tryck

Fint tryck, snabb leverans, lätta att samarbeta med

Mikaela N
Skrev om Grafo Tryck

etiketter och broschyrer mm har blivit väl bemött och nöjd med det jag har beställt.

Henrik P
Skrev om Grafo Tryck

Mycket professionella! Jag skickade ut en förfrågan och fick svar direkt. Hanteringen var sedan väldigt bra, leverans snabb liksom att resultatet var helt enligt önskemål. Rekommenderas!

Fredrik E
Skrev om Grafo Tryck

Använder Grafo i arbetet. Det är snabb och bra service. Har aldrig blivit besviken på kvalitén på materialet eller servicen. Varm rekommenderas till andra.

Suvi W
Skrev om Grafo Tryck

Jag har använt Grafo Tryck ett par gånger nu för namnlappar och annat företags-/ eventmaterial. Trevlig och snabb service samt bra priser och kvalitetsprodukter.

Janne B
Skrev om Grafo Tryck

Använder Grafo till det mesta av mina trycksaker. Ett familj företag som har en bra service, alltid behjälpliga om man har tidsnöd, vilket händer lite då och då i musikbranschen som jag jobbar i , samt hög kvalitet på sina trycksaker. Kan varmt rekommendera Grafo Tryck

Niam M
Skrev om Grafo Tryck

Beställde några affischer och biljetter, allt av toppkvalitet! Snabbt, enkelt och bra!

Rolf L
Skrev om Grafo Tryck

Köpte ett mindre tryckeriarbete för en ideell förening på Österlen. Har även tidigare köpt tryckeriarbeten för annan förening och varit mycket nöjd med mottagandet, leveranser och kvalitet. Detta efter att ha köpt arbeten hos ett större företag som inte visade intresse för ett litet uppdrag. Upplever företaget som ett litet, personligt, smidigt och mån om även små kunder.

Lars A och Grafo-Tryck H gillar detta
Emma O
Skrev om Grafo Tryck

Väldigt bra snabb återkoppling samt leveranser. Vi har använt Grafo Tryck länge och har alltid varit nöjda!

Grafo-Tryck H och Lars A gillar detta
Anders C

Hederligt tryckeri i Malmö. Bra service och bra kvalite

Grafo-Tryck H och Lars A gillar detta
Margareta C
Skrev om Grafo Tryck

Tryckt kurskatalog, fyrsidigt blad. Tidigare nöjd kund. levde upp till förväntningarna igen.

Lars A och Grafo-Tryck H gillar detta
Sara W
Skrev om Grafo Tryck

Fantastisk service Trevlig personal Snabba Enkla att arbeta med Lyhörda och flexibla. Vi är helt enkelt mycket nöjda!

Peter S
Skrev om Grafo Tryck

Vi hade ett akut ärende med tryck av ett antal häften, som Grafo Tryck hanterade galant. Det gick snabbare än väntat och resultatet var mycket bra. Lars på Grafo Tryck var mycket hjälpsam och tålmodig. Tack för att ni löste en knepig situation så enkelt och trevligt.

Håkan A och Grafo-Tryck H gillar detta
Sussie S
Skrev om Grafo Tryck

Beställde en tryckning av en folder att dela ut med Svensk Direktreklam. Var väldigt sent ute och fick ändå full service. Tack för ett bra bemötande och engagemang.

Anders H
Skrev om Grafo Tryck

Tryck av A4 Mycket bra och serviceminded Förväntningarna om snabb leverans och god kvalitet uppfylldes med råge

Anders A
Skrev om Grafo Tryck

- Tryck av två publikationer i olika format - Mycket bra bemött. Utan frågor av allt för teknisk karaktär. - Snabb service enligt utlovad tid. - Vi ser fram emot att få tillfälle att anlita Grafo igen

D. K
Skrev om Grafo Tryck

Jag behövde 200st visitkort (framsida & baksida, glansigt papper) tryckta Väldigt akut. Grafo Tryck öppnade kl 07.00 och hade dem tryckta och klara för upphämtning kl 07.30!! VILKEN SERVICE från Håke och hans team!! Absolut utomstående! // SHQ Sweden

Annika H
Skrev om Grafo Tryck

Vi har köpt kuvert och trycksaksgördlar. Är väldigt nöjd med produkterna som har levererats och med den snabba leveranstiden.

Malin N
Skrev om Grafo Tryck

Jag har tryckt mina trycksaker hos Grafo Tryck sedan flera år tillbaka. Servicen är exceptionell! De bryr sig verkligen om sina kunder (och detta trots att jag är ett litet företag, som bara trycker mindre upplagor). Rekommenderas varm!

Jesper F
Skrev om Grafo Tryck

Hade en panikgrej som Håkan hjälpte oss med. Väldigt snabb service och väldigt fint bemötande!

Håkan A och Grafo-Tryck H gillar detta
Joakim N
Skrev om Grafo Tryck

Snabbt och till god kvalitet och rätt pris. Dessutom alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Magnus S
Skrev om Grafo Tryck

Bra service och trevlig personal. Och väldigt snabba.

Gunilla B
Skrev om Grafo Tryck

Det är lätt att bli stamkund hos Grafo Tryck som kan allt och levererar kvalitet före deadline.

Stine T
Skrev om Grafo Tryck

Veldig bra service, snabbt levert.

Meriem M
Skrev om Grafo Tryck

Snabbt proffesionellt bemötande och leverans, snyggt resultat och rimliga priser!

Johan B
Skrev om Grafo Tryck

Bra bemötande, snabb leveranstid, och riktigt bra priser.

Angela S
Skrev om Grafo Tryck

Beställde Student Inbjudningar av Lars, som bemötte mig väldigt trevligt! Eftersom vi bor i Stockholm levererades Inbjudningarna väl inpackade & var otroligt fina! Så vi var väldigt glada & nöjda! Vi kommer återkomma snart igen & trycka Tackkorten också :) Vänligen Angela

Henrik L
Skrev om Grafo Tryck

Väldigt trevligt bemötande. Det brann om knutarna för oss och vi fick allt vi behövde tidigare än förväntat, perfekt service!

Nina J
Skrev om Grafo Tryck

Trevligt bemötande och supersnabb service.

Naruemol S
Skrev om Grafo Tryck

Snabb och bra! Väl bemötande varje gång jag ringde. Snabb hantering på mitt ärende. Fick produkt direkt dagen efter. Mycket hjälpsamt.

Daud K
Skrev om Grafo Tryck

Väldigt trevligt bemötande, bra pris och snabb service.

Kenneth W
Skrev om Grafo Tryck

Trycksaker proffsigt, alltid snabb leverans och trevligt bemötande!

Annika L
Skrev om Grafo Tryck

Bra priser, ypperlig kvalité och snabb hantering!

Lena S
Skrev om Grafo Tryck

De var väldigt tillmötesgående. Våra etiketter blev kanonbra så detta är ett tryckeri som vi kommer att använda fler gånger. Ett väldigt bra, snabbt och billigt tryckeri.

Katja D
Skrev om Grafo Tryck

Kan rekommendera Grafo Tryck som är snabba och trevliga att arbeta med. Helt klart nöjd!

Mats M
Skrev om Grafo Tryck

Jag fick all hjälp och ett mycket gott bemötande angående min beställning.

Niklas B
Skrev om Grafo Tryck

Jag har fått material (blad och broschyrer) digitaltryckt hos Grafo. De är snabba och okomplicerade att jobba med. Bra priser också så jag är riktigt nöjd. Det enda de kan bli bättre på är att svara på mail. Ibland när jag skickat iväg en order så får jag ringa för att bekräfta att de verkligen fått mailet.

Emil P
Skrev om Grafo Tryck

Verkligen toppklass! Gjorde en supersnabb print för mig utan att ta ut oskäligt pris.