Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Grand Hotel

Olof O:

Övriga företag nära Grand Hotel:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 6 kunder tycker om Grand Hotel

• AP S
    AP S skrev om Grand Hotel
    Diskriminerar gäster i Cadierbaren.

Vi satte upp oss för väntelista för bord vid fönstret och fick av hovmästaren veta att det skulle dröja ca 30-40 minuter för att få ett sådant bord. Efter 45 min går vi och frågar om det fanns bord ledigt vilket det inte fanns. Vi får veta att vi var näst i tur på väntelistan.

Tre bord blev lediga efter ca 1.5 timme och vi gick då fram för att få ett av borden. Vi blev då mycket otrevligt bemötta och blev inte erbjudna något bord utan tillsagda att gå och sätta oss för att vänta ytterligare.

Vi förstod då att personalen väljer gäster utifrån vem gästen är och således alltså inte erbjuder bord utifrån väntelista utan vad gästen i fråga antas äta och dricka. Servicen och bemötandet kan inte anses annat än undermåligt och är under all kritik för ett hotell som Grand Hotel.
  • Malin F
    Malin F skrev om Grand Hotel
    allt är best, blev jättenöjd, också mycket bra service.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Grand Hotel
    Allt är bäst! Prova en sparkling afternoon tea med någon nära och kär!
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Grand Hotel
    Spenderade helgen på Grand Hotel som bjöd på en underbar vistelse. Vi bodde i ett "Premium Room" som var väldigt luftigt & stort, högt i taket, fräscht, väldigt fint badrum (med badkar + dusch). Spat är otroligt fint med härlig atmosfär, vi hade turen med oss att det knappt inte var något folk när vi var där. Frukosten hade det mesta som man önskar sig på morgonkvisten. Baren serverade väldigt goda drinkar. Personalen (på all avd) var väldigt hjälpsamma och vänliga. Tar gärna en natt här igen när man behöver koppla av och få lyxa lite extra. Rekommenderas varmt!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Grand Hotel
    Anglosaxen i mig vill alltid dricka after noon tea, och då med sån där kakfatsplatå; scones och petit fourer.
    På Grand Hotels eftermiddags te behöver man boka åtta (!) veckor innan. Heter man Vanessa Paradis eller nåt sånt är antagligen kön en nanosekund lång.
    Men nu heter man inte det, och har heller inte åstadkommit nåt i närheten av vad hon gjort: gift sig med Johnny Depp.
    Så vi väntade vackert åtta veckor men sen sörplade vi te för allt vad vi var värda.
    Jakob J gillar detta
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om Grand Hotel
    This is one of the best hotels in Stockholm. Great views and well decorated rooms. The staff is friendly and very helpful. Me and my wife really enjoyed staying here and will definitely be back.

Södra Blasieholmshamnen 8, 103 27 Stockholm