Granit

Vallgatan 19, 411 16 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Granit.com! Här vill vi inspirera dig till ett besök i någon av våra butiker. Så tanken är att du här på sidan kan titta på många av våra varor, få inspiration, information och tips från oss. Låt oss gärna veta vad du tycker

Läs vad 2 kunder tycker om Granit

• Filip H
    Filip H skrev om Granit
    Schyssta prylar till hemmet till helt okej priser. En bra balans mellan pris och kvalitet/design. Bra sortiment och trevlig personal. ”Förenkla ditt liv- få tid att leva” är deras slogan. De har många snygga och smarta förvaringsprodukter som kan vara värda att spana in.
  • Emma A
    Emma A skrev om Granit
    Granit på vallgatan är en ganska stor butik med mycket saker. Jag tycker att Granit har riktigt snygga och stilrena produkter till bra priser. Färgerna går i jordnära färger som svart, grått, vitt och brunt. De säljer även kläder men de tycker jag inte är något speciellt. Deras pappersartiklar, fotoalbum, pennor, ljus och andra inredingsvror gillar jg däremot. Bra priser och bra kvalitet på deras produkter!

Vallgatan 19, 411 16 Göteborg