Granit

Granit

Ring 08-650 73 25 www.granit.com
3.5

Välkommen till Granit.com! Här vill vi inspirera dig till ett besök i någon av våra butiker. Så tanken är att du här på sidan kan titta på många av våra varor, få inspiration, information och tips från oss. Låt oss gärna veta vad du tycker

6 omdömen om Granit

E T
Skrev om Granit

TRÅKIGT: Var är inspirationen ? Vitt grått svart- vitt grått svart- etc.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 370 omdömen 4.2 av 370 omdömen

Vänligt och hjälpsamt bemötande vid besök i butiken Barkarby. Vi valde sen att beställa på nätet vilket i stort sett var enkelt.. Lite okla

Karin H
Skrev om Granit

Ibland är personalen ganska ointresserad vilket drar ner betyget Annars är produkterna bra och genomtänkta. Bra skyltning med tips på olika sätt man kan använda dem. Trevligt med kundkvällar - med rabatt!

Emma K
Skrev om Granit

Älskar deras produkter. Funktion i centrum, ALLT i butiken matchar vilket gör att min mamma ändligen kan köpa hushållssaker till mig i present som jag inte kräks över, till allas lycka ;) Har dessutom fått väldigt bra hjälp vid flera tillfällen då det jag velat ha inte funnits i lager. Var inga problem att lämna tillbaka en sittpuff som hade gått sönder heller. Köpte ett par byxor idag, supersköna till söndagspromenaden i ekologisk bommul. Enda stället jag hittat där man kan köpa ekologiska kläder, sen kankse de inte är till för kundmötena i veckan, men det har de nog inte tänkt heller.

Leon
Skrev om Granit

Man köper egentligen inte förvaringsboxar på Granit, utan man köper upplevelsen av ordning och reda. Så måste man nog tänka, för annars får man ångest när man kommer ut ifrån affären med halvtaskiga kartong- och plastlådor som man betalt alldeles för mycket för. Porslinet är riktigt bra, vinglasen likaså (särskilt om du ska ha hemmafest och behöver panikköpa billiga glas), köksredskapen är lite sisådär vad gäller kvalitet, och kläderna är hemska (vem handlar kläder på Granit?).

Elina E
Skrev om Granit

Hit går jag på lunchrasten för att bara titta på alla fina saker som man kan köpa här. Har väldigt fint porslin (ofta vitt vilket är ursnyggt. Här kan man även köpa så att man kan trycka sina egna tryck på olika plagg. Jag tycker bara mer och mer om Granits varor.

Emma J
Skrev om Granit

Det är svårt att gå förbi deras skyltfönster utan en titt i butiken, och dessutom hittar jag nästan alltid något jag vill ha där inne. Det är kul att allt håller sig i samma färger och stil, snyggt både i hemmet och i butiken! Priset och den trevliga personalen (iallafall i sthlmsbutikerna jag varit i) gör betyget ytterligare lite högre.