Alla kategorier Trädgårdsservie Skåne Vellinge Greenwelle AB

Greenwelle AB

Vintriegårdsvägen 6, 218 45 Vintrie — Visa karta

Är du i behov av trädgårds- eller trädvårdstjänster? Vänd dig till oss på Greenwelle. Vi är ett företag med målet att skapa konst genom kunskap.

När du anlitar oss kan du vara säker på att få spetskompetens, professionalism och säkerhet. Vi är ett team bestående av certifierade trädgårdsmästare, arborister och skogsingenjörer som verkligen är passionerade när det kommer till naturen. Vi värnar alltid om ditt värdefulla trädgårdslandskap till hundra procent.

Läs om våra tjänster på vår hemsida, eller kontakta oss via telefon så berättar vi mer. Varmt välkommen!

Läs vad 59 kunder tycker om Greenwelle AB

• Bodil J skrev om Greenwelle AB
    Tusen tack Johanna och Daniel för mycket bra arbete! Jag rekommenderar dem å det varmaste. Läs mer
    2018-07-03 Anton S svarar Bodil J
    Hej Bodil! Vad kul att höra att du är nöjd med arboristerna och det utförda arbetet. Din feedback betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen att återkomma till oss om du behöver mer hjälp i framtiden. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar / Josefine på Greenwelle AB
    2018-07-03 Bodil J svarar Anton S
    Lita på att jag kommer att anlita er när jag behöver hjälp nästa gång! Under tiden ska jag rekommendera er för vår brf:s styrelse och för mina vänner och bekanta. Bästa hälsningar Bodil
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Martin T skrev om Greenwelle AB
    Trädansning, exemplariskt och prisvärt. Läs mer
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Greenwelle AB
    Vi har anlitat Greenwelle i 4-5 år nu för att ordna till vår trädgård. Häckklippning, beskärning av träd och buskar t.ex. Vi får alltid ett bra bemötande, både personligen och via mail och telefon. De håller avtalade tider och gör ett mycket bra arbete. Det är alltid rent och snyggt när de lämnat. Vi rekommenderar Greenwelle varmt! Läs mer
  • Bo A skrev om Greenwelle AB
    Vår beställning gällde hamling av en pil. Offerten var först inte till belåtenhet men ändrades. Kontakten med företaget har löp väl och två unga klättrare utförde arbetet till vår fulla belåtenhet. Vi kan utan vidare rekommendera företaget Läs mer
  • Regina F skrev om Greenwelle AB
    Bra bemötande, utmärkt arbete. Kan ge mina bästa rekommendationer Läs mer
  • Måns B skrev om Greenwelle AB
    Bra service! Trevliga! Återkopplade och kom ut snabbt. Utförde arbetet väldigt bra och snabbt. Det som drar ner betyget är priset, det blir en väldigt bra timpenning för den tid det tog att utföra arbetet på. Läs mer
  • Pernilla R skrev om Greenwelle AB
    Jag har under ett par års tid använt Greenwelle för olika typer av trädgårdsarbete, huvudsakligen beskärning och trimning av häckar och träd. Jag blir lika nöjd varje gång med såväl bemötande och punktlighet som deras gedigna kunnande och resultatet av det utförda arbetet. Jag har rekommenderat Greenwelle till många andra och kommer fortsätta göra så. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Greenwelle AB
    Väldigt nöjd med all hjälp vi fått med underhåll och till viss del planering av vår trädgård. Läs mer
  • Marie B skrev om Greenwelle AB
    Allt har varit mkt bra. Jag köpte tjänster. Läs mer
  • Liz H skrev om Greenwelle AB
    Trädbeskärning. Förtroendeingivande, bra utfört arbete, snabba. Läs mer
  • Anette K skrev om Greenwelle AB
    Professionellt bemötande från hembesök och offerten till utförande. Det jag verkligen uppskattar är att Grenwelle alltid håller tider och att det är städat och snyggt när arbetet är klart. Det känns också att de tycker om det som de sysslar med. Läs mer
  • Unn P skrev om Greenwelle AB
    Har alltid varit mycket tacksam för Greenwelles hjälp i trädgården. De är ytterst samvetsgranna och ordentliga. Kommer när de ska och gör allting vi kommit överens om. De har även byggt en carport och ett förråd som som är båda två snygga och stabila. Och lagt plattor på altanen och i trädgårdsgången. Mycket fint gjort. Läs mer
  • Bert N skrev om Greenwelle AB
    Arbetet gällde upprensning av 7 furor och en stor ek.
    Skickligt och professioellt utfört. Resultatet utmärkt. Uppstädningen efteråt var också till full belåtenhet.
    Anbudet följdes helt.
    Återkommer gärna när jag behöver mer hjälp.

Bert Näslund Läs mer
  • Göran B skrev om Greenwelle AB
    bra bemötande, allt ok jag kan rekommendera leverantören Läs mer
  • Malmö S skrev om Greenwelle AB
    Allt var toppen! Läs mer
  • Mikael R skrev om Greenwelle AB
    Städningen fungerar bra och vi är nöjda med resultatet. Däremot så är det ofta strul med tiderna och de ändras lite oftare än vi önskat. Läs mer
  • Åke L skrev om Greenwelle AB
    Borttagande av träd problemfritt. Beskärning helt acceptabelt. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Greenwelle AB
    Vi har blivit bra bemötta av företaget. Vi har fått klippt häckar och fruktträd. Greenwelle skall komma tillbaka i mars månad och klippa färdigt den ena häcken mot gatan. Arbetet har utfört snabbt och bra.
    Hälsningar
    Gert o Birgitta Bjerlander Läs mer
  • Ingegerd R
    Ingegerd R skrev om Greenwelle AB
    Har sedan många år mycket goda erfarenheter av Greenwelle AB.
    Alltid vänligt bemötande, sakkunnigt, effektivt och punktligt arbete. Får de bästa re,kommendationer. Läs mer
  • Margareta J skrev om Greenwelle AB
    Är mycket nöjd med er. Har en liten täppa så kraven är inte så stora. Hjälpen från er har varit att klippa hiscusträd, borttagning av buskar, träd och annat grönt. Mina förväntningar har infriats hittills. Kommer att anlita er fler gånger.

Mvh Margareta Läs mer
  • Kristina L skrev om Greenwelle AB
    Klippning av två Häckar. Tuja och Idegran. Snyggt.
    Borttagning av del av häck. Bra.
    Klippt Körsbärsträd. Tunnar ur. Superbra.
    Allt avfall bortforslat. Även hjälp med ogräsrensning som extra bonus.
    Lite språkproblem men med händer/fötter och god vilja blev allt till belåtenhet. Läs mer
  • Clary L skrev om Greenwelle AB
    Vi är helt nöjda med det arbete som utfördes. Uppdraget utfördes på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Viktoria W skrev om Greenwelle AB
    Vi har anlitat Greenwelle för att bl.a. beskära en häck på såväl höjd som tjocklek. Om man bortser från att de inte kunde komma på utsatt tid för att titta på trädgården i syfte att kunna lämna offert, var vi mycket nöjda med deras insats . Offerten kom både via mail och vanligt brev och var noggrant specificerad. De som skulle utföra arbetet kom i tid, var lyhörda för hur vi ville ha det, var noggranna och rensade samt åkte iväg med allt bortfall. Bemötandet var mycket vänligt! Läs mer
  • Barbara R skrev om Greenwelle AB
    Bemötandet var väldigt positivt , jag fick tipset av min granne som hade varit mycket nöjd med Greenwelles arbete. Dom har kapat träd, beskurit träd, ansat häckar och fräst stubbar m.m. Jag är mycket nöjd och kommer att anlita dom igen och har rekommenderat deras tjänster till andra jag känner som kan behöva hjälp med sin trädgård ! M.v.h. Barbara ! Läs mer
  • Jan K skrev om Greenwelle AB
    Mycket nöjd med kompetens och utfört arbete, har anlitat Greenwelle tidigare med samma resultat, har rekommenderat G till närliggande grannar och vägföreningen. Läs mer
  • Bernhard B skrev om Greenwelle AB
    Vi har anlitat Greenwelle i flera år för häck- och gräsklippning, trädskötsel och reparation av stormskador samt högtrycksrengöring av stenplattor. Vi har varit mycket nöjda med arbetet. Detta år har vi dock haft anledning att vara missnöjda med följande:
    Vi hade enligt mejl avtalat rengöring av både altan och gång. Gången glömdes och man fick stanna och färdigställa den på övertid, vilket vi fakturerades extra för. Vi lägger oss vanligen inte i hur arbetarna disponerar sin tid, men det här misstaget plus deras många och långa pauser under dagen gör att vi inte anser att priset motsvarar resultatet.
    Vi fick dessutom en påminnelse om att vi inte hade betalat, trots att vi hade det (det gör vi alltid samma dag som fakturan kommer). Det kändes obehagligt. Visserligen rättade man till misstaget men utan att ens be om ursäkt.

Bernhard Bierschenk och Inger Bierschenk Läs mer
  • Siv A skrev om Greenwelle AB
    Jag har haft glädjen att ha Greenwelle på konyraktsbasis var sjätte vecka under två säsonger. De är mycket skickliga, vänliga och proffsiga på alla vis. Kommer punktligt och är flexibla om jag skulle behöva ändra någon gång. Kan med nöje rekommendera dem. Läs mer
  • Kaj H skrev om Greenwelle AB
    Snabb och fin service
    Mycket lätt att få kontakt. Beskar 2 äppelträd mycket professionellt. Gav också tips på hur man gör.
    Fint. Läs mer
  • Alice J skrev om Greenwelle AB
    Trädgården behövde renoveras. Anton och jag gjorde en genomgång av vad som behövde göras och vad som var önskvärd att bli gjort. Jag lutade mig sen tillbaka och lät Anton ta över renoverings planeringen för jag förstod tidigt att han var ytterst kompetent.Trädgården har nu förskönats till oigenkännelighet och blivit mycket lättare att sköta. Allt gammalt och fult har tagits bort och ersatts av vackra blommor, en ny uteplats och insynsskydd har byggts upp och sten-och grusläggning lagts.Träd har beskurits perfekt, likaså har häck och alla lavendel anläggningarna. Alla som jobbat i trädgården har varit mkt trevliga och mycket kompetente och telefon-och mailkontakter har haft ett mkt trevligt bemötande. Jag är supernöjd med allt o kommer att fortsätta att anlita Greenwelle och kommer även att rekommendera Greenwelle. Läs mer
  • Gillian N skrev om Greenwelle AB
    Vi har bara positiva erfarenheter av Greenwelle. De svarar snabbt på förfrågningar, är punktliga och alltid vänliga och trevliga, både på kontoret och de som utför arbetet. De har beskurit träd, ta bort träd, grävt upp buskar, klippt buskar, tagit upp alla plattorna på terrassen, rensat och lagt tillbaka dem, grävt upp rabatter och sått gräs. Allt har gjorts på ett utmärkt sätt. Vi är helnöjda med företaget. Läs mer
  • Anders M skrev om Greenwelle AB
    Jag köpte en tjänst.Det var att fräsa bort en stubbe efter ett körsbärsträd jag fällt.
    Jag upplevde att företaget svarade snabbt och klart på mina frågor.
    En representant gjorde ett besök innan och besiktigade platsen.
    Strax efter kom 2 personer som snabbt o effektivt utförde arbetet till full belåtenhet.
    Jag är mycket nöjd med arbetet! Läs mer
  • Sten-åke H skrev om Greenwelle AB
    Greenwelle levde upp till förväntningarna. Gjorde dessutom rent och snyggt efter sig. Läs mer
  • Bo L skrev om Greenwelle AB
    Höstklippning av hela vår trädgård tog två dagar och blev fantastiskt fint och välgjort! Vi har anlitat Greenwelle AB förut och är mycket nöjda med det arbete dom utför,dom kommer när dom skall och dom gör det man har kommit överens om! vi kommer att återkomma inför nästa rensning av vår trädgård. Läs mer
  • Thomas H skrev om Greenwelle AB
    Bemötandet har varit proffsigt. Thomas Läs mer
  • Mats W skrev om Greenwelle AB
    Service bra men ibland är kvaliteten på växter inte helt ok.
    Vissa byten är inne på tredje gången. Läs mer
  • Marie A skrev om Greenwelle AB
    De utförde arbetet proffsigt & effektivt Läs mer
  • Britten J skrev om Greenwelle AB
    Mycket bra nöjd. Full fart i trädgården.trädfällning, beskäring av många olika frukt träd o buskar kvinnlig expert ledde arbetet. Imponerande yrkeskunnighet 😊😉 Läs mer
  • Kjell D skrev om Greenwelle AB
    Anlitade Greewelle för att ta ner två höga träd och rotfräsa.
    Trevligt bemötande vid kontakt.
    Kom ut o tittade o lämnade offert.
    Professionellt utfört arbete och mycket trevlig personal.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria A skrev om Greenwelle AB
    Perfekt bemötande, snabba besked och min trädfällning var proffsigt utförd. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Bengt C skrev om Greenwelle AB
    Trevligt bemötande vid första tel.samtal. Beställde att få en tujahäck på 50 m. klippt. De kom på avtalad tid, två man varav en klippte och den andre städade upp efter klippning. Klippningen var utförd att man kunde tro att klipparen använt vattenpass, så noga var det utfört.Städningen efter klippet var så utfört att vi inte kunde hitta minsta klipp kvar på marken vid häcken. Har rekommenderat detta företag till mina grannar. Läs mer
  • Nils-magnus M skrev om Greenwelle AB
    Arbetet utfördes snabbt och bra efter de instruktioner som överenskommits och offererats. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Greenwelle AB
    Det var en lyckoträff när vi fick kontakt med Greenwelle AB.
    De har tagit bort några gamla träd, fräst bort stubbarna, klippt våra fruktträd, besprutat dem samt våra rosor.
    De har alltid hållit vad de lovat. När de varit här har det inte synts en enda gren kvar på marken.
    Med andra ord så rekommenderar jag dem om någon behöver hjälp i sin trädgård. Läs mer
  • Hans M skrev om Greenwelle AB
    Behövde fälla en tall samt rensa och reducera ytterligare några tallar, fick offert fr Greenwelle (som jag anlitat tidigare) som var prisvärd. Jobbet utfördes enl beställningen, professionellt och effektivt gjort. Läs mer
  • Agneta W skrev om Greenwelle AB
    Bra och proffsigt bemötande under hela processen. Klippning av buskar och trädfällning. Förväntningar infriades. Läs mer
  • Andreas H skrev om Greenwelle AB
    Idealisk firma att ha att göra med! Kunniga, snabba och kompetenta. Läs mer
  • Charlotte G skrev om Greenwelle AB
    Alltid ett vänligt bemötande från personal.
    Vi har fått hjälp med olika arbeten i trädgården allt från att fälla träd till vanlig gräsklippning. Företaget har alltid levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Kai-gunnar K skrev om Greenwelle AB
    Jag har anlitat företaget både privat och i min firma.
    Arbetet som dom anställda gjorde var mycket bra men timkostnaden för arbetet är för hög.
    Jag önskar Er en skön Helg.
    MBH
    Kai-Gunnar Karyd Läs mer
  • Maunu V skrev om Greenwelle AB
    Vi fick vår första upplevelse med Greenwelle för drygt två år sedan och blev väldigt imponerade av den kunskapen och professionella behandlingen av vår trädgård, som vi har upplevt sedan dess. Dessutom är chefen Anton och hans personal hos Greenwelle väldigt trevliga och effektiva. Det är ett stort nöja att vara kund hos Greenwelle. Läs mer
  • Ann-kristin Ö skrev om Greenwelle AB
    Hej
    Tyvärr missuppfattade vi nog varandra. Eken skulle bara bli av med en gren. Nu togs massir av grenar bort så att bara toppen är kvar. Ser konstigt ut Läs mer
  • Brf S skrev om Greenwelle AB
    Mycket effektiva, kunniga och med god kundservice. Läs mer

Kungsgårdsvägen 8 A, 23053, ALNARP