Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Grev Ture Café AB

Grev Ture Café AB

Grev Turegatan 10, 114 46 Stockholm — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Louise I:
Väldigt god mat! Vi beställde avsmakningsmenyn och man blev rejält mätt. Goda smaker och mysig miljö.

Restauranger nära Grev Ture Café AB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Linda V:
God mat men okunnig och överlägsen servisperson. Fel meny två gånger.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Sanna E:
Bra service, god mat! Snabb betjäning trots att vi var lite röriga med olika ankomsttider!

Regeringsgatan 70, Stockholm
Louise I:

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Mia L:
En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Läs vad 4 kunder tycker om Grev Ture Café AB

• Valle
    Valle skrev om Grev Ture Café AB
    Mycket bra och mysig cafe, färska sallader, varma mackor och god kaffe,
    priserna ligger helt OK, servicen är väldigt bra. Mitt favorit café i stan
    /Valle
  • Sara S
    Sara S skrev om Grev Ture Café AB
    Bra lunch och fikaställe med bra och snabb service. Gillar ute-serveringen och salladerna är mycket goda, speciellt chevré/fikonsalladen. Något höga priser tyvärr.
  • Vasilis D
    Vasilis D skrev om Grev Ture Café AB
    Fresco Café, bäst i stan, koumbare, väldigt hög service nivå, gott kaffe och mycket prisvärt, ett måste
  • Björn W
    Björn W skrev om Grev Ture Café AB
    Besöker detta utsökta café i princip varje vardag, mycket bra klass på allt som serveras och väldigt hög service nivå. Prisklassen är enligt vad man kan förvänta sig på Grev Turegatan, men kvalité och service gör det ändå prisvärt. Allt från sallad/lunch till kaffe & fikabröd håller högsta klass och portionerna är väl till-tagna. Rekommenderas varmt!
    Fotnot: Caféet har populärnamnet Fresco Café, har meddelat Reco detta så det blir nog justerat snart.

Grev Turegatan 10, 114 46 Stockholm