Greyson AB

Linanäsvägen 55, 184 97 Ljusterö — Visa karta

Välkommen till oss på Greyson!

Vi är ett byggföretag som utför allt från VVS till kök- och badrumsrenovering. Dessutom designar och snickrar vi möbler för alla möjliga hem och offentliga miljöer. Inget material är för svårt för oss, vi hanterar allt från trämöbler till glas-, smide- eller pleximöbler.

Vi hjälper till med hela processen angående ditt byggprojekt, din renovering eller dina möbler. Från idé till material, kvalitet och genomförande. Inga projekt är för små eller för stora för oss och våra produkter kan vi leverera över hela Norden.

Kontakta oss och berätta mer om dina byggplaner - vi längtar efter att få höra dem!

Läs vad 6 kunder tycker om Greyson AB

• Ingvar S
    Ingvar S skrev om Greyson AB
    Jag har fått hjälp med att byta varmvattenberedare samt rensa rören från kalkbeläggningar.
    Jag har fått ett proffsigt bemötande
    Bra pris
    Jobbet utfört på utsatt tid Läs mer
  • Jeanette Y
    Jeanette Y skrev om Greyson AB
    Väldigt trevligt bemötande. jag fick hjälp med att inhandla allt material samt bygga en altan på ca 120 kvm. Allt gick enligt plan både tidsmässigt och ekonomiskt. Överlag väldigt nöjd. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Greyson AB
    Bra och kunnigt bemötanden. Genomförande av renovering av företagets lokaler. Genomförandet också mycket bra. Använder också greyson löpande som underleverantör i våra inredningsprojekt efter vårt inledande sammarbete.
    Så min upplevelse av grayson är mycket god. Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Greyson AB
    Otrolig kunnig i snickeri branschen. Dock lite omständlig och veligt när det skall komma till beslut. Känns som han har lite för mycket bollar i luften samtidigt. Men gör alltid en bra jobb. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Greyson AB
    Jag har fått hjälp med allt från skärbräda till renovering av huset.
    Oavsett uppdrag så har jag fått ett bra och rakt bemötande av Greyson.
    Dom håller det dom lovar, tider och priser.

Det är skönt med företag som löser problem istället för att skapa problem. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Greyson AB
    Fått hjälp med möbler, minre finsnickeri och en altan. Fantastiskt bemötande och arbete från början till slut. Läs mer

Linanäsvägen 55, 184 97 Ljusterö