Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, 114 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Grieco Ericsson Hair Couture - en av Stockholms mest spännande och vackra salonger!

Här möts du av förstklassig service och en lyxig känsla när du ska klippa eller styla ditt hår. Vi strävar efter att ge personlig service och leverera kvalitét i allt vi gör. Det nya fräscha konceptet med separata avdelningar för män och kvinnor gör att du kan känna dig ompysslad och avslappnad i en miljö som passar dig.

Vi vill att du ska få en paus i vardagen när du kommer till oss och vårt fokus är alltid på dig och din bekvämlighet, samtidigt som vi ger ditt hår lite extra kärlek förstås!

För att du ska hitta en tid i ditt schema som passar har vi generösa öppettider 6 dagar i veckan, och på söndagar har vi öppet vid förfrågan.
Lör: 09:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 196 kunder tycker om Grieco Ericsson Hair Couture

• 2020-10-12

Maximilian B skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Har klippt mig hos Carley på GE i snart 4 år, och är lika nöjd varje gång! Klippning i världsklass och oöverträffad service. Läs mer
  • 2020-10-08

Jacinta S skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Best salon in Stockholm!! My hair has never looked or felt better, I always leave with a smile on my face - great coffee and conversation too. Carley is a gem! Läs mer
  • 2020-10-08

Vanessa V skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley is amazing She is forsure the best hairdresser i have ever had! Läs mer
  • 2020-10-06

Scott Cornelius H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley is one of the best hairstylists I have ever gone too. She is brilliant with her cut and color...but most impressively, she is kind, personal and cares not only for your hair...but for you as a person. I am so happy I have found her! Läs mer
  • 2020-06-27

Anette E skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Hos Carley får man allt i service, proffessionalitet och lyx. Hon är proffs på färg och hittar alltid exakt det lilla extra man vill ha. Schamponeringen är en klass för sig, med dämpad belysning o massagestolar håller den en klass man ser på få frisersalonger. Att komma till Carley betyder en stunds lyx o man lämnar glad o lycklig. Tack Carley för underbar service o grym kunskap. Kommer aldrig byta frisör. With love Anette Läs mer
    2020-06-30 Grieco Ericsson Hair Couture svarar Anette E
    Tusen tusen Tack Annette xo Ivan so thankful to have you as my client xo stor Kram!
  • 2020-06-18

Vania M skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har varit kund i 6 år. Carly och teamet levererar bra professionell service och jag är alltid nöjd med resultatet :) Läs mer
  • 2020-06-16

Lovisa B skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har gått till Carley/GE Hair Couture i mer än 5 år nu och är alltid otroligt nöjd, det är en upplevelse att komma till salongen som är så fin och lyxigt och man blir verkligen ompysslad. Jag känner mig som en ny människa efter besök där och mitt hår har blivit så fint efter alla år där - rekommenderar verkligen! Läs mer

Caroline D skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Både klipper och färgar håret på denna salong, alltid nöjd med resultatet! Läs mer

Nicole O skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är så begåvad och duktig, har gått till henne sen jag blev introducerad till henne av min syster 2014 och fixat håret hos henne då hon är den enda jag litar på med mitt hår. Oavsett om de gäller klipp eller färg, går alltid ut 10 gånger nöjdare än förväntat! Läs mer

Sebastian B skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag klipper mig här regelbu det sedan många år och tycker det är den bästa frsören jag någonsin haft Läs mer

Carla A skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är helt enkelt världens bästa frisör - så proffsig, känns exklusivt att komma till salongen samt den viktigaste - får stans bästa klippning! Läs mer

Mathilda B skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har gått till Carley under flera år för klippning och slingning . Blir alltid supernöjd efter ett besök då hon är otroligt kunnig, professionell och serviceminded. Känner mig alltid väl omhändertagen när jag lämnar salongen. Läs mer

Ingrid B skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Lyxigt med huvudmassage och massagestol Läs mer

Helene S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har klippt mig hos GE i två år nu och är så nöjd efter varje klippning! Riktigt bra kundservice mm. Rekommenderar starkt att klippa sig hos Carley! Läs mer

Claudia M skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är enormt kunnig och lyssnar verkligen på vad kunden har för önskemål. Stockholms bästa frisör och salong. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-16

Charlotte L skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Fantastisk fin salong med superproffsig och trevlig personal. Extra plus för massagestolen vid hårtvätt samt efterföljande skalpmassage! Läs mer
  • 2019-05-15

Alexandra N skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Man blir alltid mer än nöjd hos Carley! Läs mer
  • 2019-05-15

Angelica B skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Grieco Ericsson Hair Couture erbjuder en upplevelse utöver det vanliga, där expertis i världsklass förenas med lyhördhet för kundens önskemål. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Amanda E

2019-04-07

Amanda E skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp! Läs mer

Martin S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Klipptes kort för första gången på många år, supernöjd 💃🏼 Läs mer

Gustaf E skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Alltid nöjd med klippningen.
    Bra sortiment av hårprodukter. Läs mer
  • Antonia P

2019-03-31

Antonia P skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Bästs tänkbara service. Kompetent, kunnig och serviceminded Läs mer

Lisa R skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jätte nöjd men resultatet efter klippningen, hon är lyhörd och duktig på att komma med egna idéer.

Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-03-29

Lina S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Fantastisk förmåga att locka det bästa ut ett hår! Skön miljö och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Therese B

2019-03-28

Therese B skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jättebra bemötande av Olivia. Bra konsultation, jättebra resultat och professionell hela vägen igenom. Genuin. Läs mer

Ellinor S skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Olivia är hår-magiker! ⭐️ Hat aldrig varit så nöjd! Läs mer

Sophie F skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Världsklass!
    Olivia är en av Stockholms bästa frisörer. Noggrann och med en magisk känsla. Outstanding! Läs mer

Erika Ö skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Blev så nöjd med mitt blonda hår. Fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Malin Ö

2019-03-27

Malin Ö skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Toning, slingor och klipp. Första besöket hos Olivia men kände mig trygg från första stund. Hon lyssnade på mina önskemål och kom med förslag och var väldigt proffsig, kommer att gå tillbaka och har även rekomenderat Olivia vidare! Helhetsintrycket av salongen gjorde även sitt, var verkligen en tid för avslappning i en lugn, lyxig och extremt fin salong. Så nöjd! Läs mer

Sara H skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Att besöka Olivia gör mig helt glad i hela kroppen och jag blir alltid så fin i håret. Hon kan sin sak och är den bästa frisören för mig! Läs mer

Therese S skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag färgade mitt hår och fick bästa servicen av Olivia! Så duktig och blev så nöjd med resultatet. Kommer defevtivt komma tillbaka! Läs mer

Disa H skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Underbar och talangfull frisör!! Läs mer

Minna R skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Super bra frisör och stylist. Duktigt på färger vad som passar en. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-03-25

Eva M skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Hårklippning. Blev bemött med mkt bra service med lyxkänsla. I princip enda salongen utan hår som ligger överallt... Läs mer
  • Emma J

2019-03-24

Emma J skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Olivia är en superduktig frisör! Grym på både färg och klipp och man känner sig alltid trygg och väl omhändertagen hos henne. Rekommenderar henne starkt, speciellt om man funderar på blonda, kalla nyanser eller balayage! Läs mer
  • 2019-03-24

Åsa S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Otroligt kunnig, varm och personlig Läs mer
  • 2019-03-24

Emilia R skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Underbar frisör som vet exakt hur man vill ha det! Alltid nöjd när man går från salongen. Läs mer

Wennergren A skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Fantastisk service och bemötande. Läs mer

Madeleine S skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag började gå hos Olivia 2018 efter att ha haft sådan otur med frisörer tidigare. Jag ville ljusa upp mitt blonda hår och hon satte den perfekt! Jag är så otroligt nöjd efter bemötandet och utförandet och känslan när jag lämnar är 110%! Har rekommenderat vidare Olivia till vänner och familj som också gått till henne. Läs mer

Emma C skrev om Olivia Pettersson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag slingade och klippte håret.
    Var som vanligt Supernöjd ❤ Läs mer
  • 2018-12-18

Linnea S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Har gått hos Olivia sen några månader tillbaka, o har aldrig varit så nöjd som nu! Litar på henne till 100% då hon verkligen vet vad hon gör. Läs mer
  • Madeleine S

2018-12-18

Madeleine S skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Går hos Olivia och det blir magi varje gång! Jag har aldrig känt mig så nöjd och vacker efter ett frisörsbesök som jag gör hos henne. Plus att servicen och den positiva energin är guld. Mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • 2018-12-17

Marika L skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Det är min 3e gång hos Olivia nu och jag har gått från mörkbrun till blond. Hon lyssnar på mina önskemål samtidigt som hon är ärlig med att processen tar sin lilla tid men jag är lika nöjd varje gång jag går därifrån. Så glad att jag har hittat min frisör!
    Dessutom är salongen så mysig och jag känner verkligen att jag kan koppla av så fort jag kliver innanför dörren :) Läs mer
  • Angelica F

2018-12-12

Angelica F skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har gått hos Mona i många år och hon får mig alltid att känna mig som världens vackraste! Hon möter alltid mig med ett leende och hon tar hand om mitt hår på bästa sätt! Skulle inte byta ut henne mot alla pengar i världen! Hon är bäst! Läs mer
  • 2018-12-09

Jennie T skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Detta är Sveriges om inte världens bästa ställe🌟

Du känner dig som en Prinsessa och blir omhändertagen som om du är en stjärna🌟💕
    Jag älskar att ta mig tid att komma till Carley att få känna hennes värme och fantastiska kunskap som hon sprider💇‍♀️🧚‍♀️ Läs mer
  • Susanne R

2018-12-09

Susanne R skrev om Grieco Ericsson Hair Couture
    Här bemöts du med värme, proffessionalism och omtänksamhet. Du lämnar salongen som en bättre version av dig själv. Rekommenderar varmt - min frisör Mona gör magi med mitt hår. Läs mer
  • 2018-12-08

Lisa R skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag är fantastiskt nöjd med Carley och känner mig alltid snygg och glad när jag går därifrån!! Läs mer
  • 2018-12-07

Hannah T skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag färgar och klipper mig hos Carly! Skulle aldrig få för mig att gå till någon annan salong. Servicen är utmärkt, salongen är fräsch och exklusiv vilket gör att känslan av att vara där är något extra!
    Resultatet överträffar alltid mina förväntningar och jag känner mig alltid extra glad, snygg och exalterad när jag varit där! Läs mer
    2018-12-10 Carley G svarar Hannah T
    Tusen Tack Hannah! Always so Lovely seeing you! xox
  • 2018-12-07

Emma H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley saved my hair and I can have blonde colors that lasts. She knows about how to make it last with right products and do the extra styling! Each customer gets her time without stress. One customer at the time. She is my hair professional!

/Emma H Läs mer
    2018-12-10 Carley G svarar Emma H
    Hej Emma! Thankyou Beautiful xo See you soon!
  • 2018-05-19

Eva M skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Färg och klippning.

Man bemöts alltid av ett leende. Hon får en att känna sig avslappnad och pampered. Atmosfären i lokalen är fantastisk! Läs mer
Carley Grieco Ericsson
Olivia Pettersson

Riddargatan 19, 114 57 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte