grillkung.se

Johan E

Superenkelt att beställa och GRYM support under processen 👍🏼

Alexandr Z
Skrev om grillkung.se

Hej. Jag har inte använt grillen än.

Annica N
Skrev om grillkung.se

Smidigt att beställa och snabb leverans.

Oscar E
Skrev om grillkung.se

Riktigt bra utbud! Jag köpte gasolgrill & startpaket inkl regnskydd, stenplatta, rengringskit. Riktigt bra pris & fin kvalite. Beställde en lördag. Fick paketet på tisdagen. Bra info om försendelse. Smidig utcheckning. Kommer garanterat tillbaka!

Pekka P

Snabb leverans 👍🏻😊👍🏻😊👍🏻😊👍🏻😊👍🏻😊👍🏻

Kjell J
Skrev om grillkung.se

Snabb och bra leverans trots att chauffören PostNord inte ville köra fram riktigt till porten först. Köpte en Broil King Baron 490. Det var ett riktigt meck att montera ihop grillen men nu står den på plats 👍😀🥩

August L
Skrev om grillkung.se

Bra och snabb servive. Bra att man kan ringa och prata med nån.

Clas-henrik I
Skrev om grillkung.se

Snabbt, rätt produkt, bra service

Tommy N
Skrev om grillkung.se

Mycket bra sida att handla på. Bra kontakt skickade mail fick svar snabbt. Köpte en gasolgrill. Förbättrings förslag. Att skriva lite mer om grillarna vad dom är bra för, för är väldigt svårt välja bland alla grillar om man inte har kunskapen så bra ha antingen erbjudande där man förklarar grillarna utförligt vad som är bra med dom. Rekommender grillkungen mycket

Lars R
Skrev om grillkung.se

Bra utbud och snabba leveranser

Michael K
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans och bra upplevelse!

Kenneth T
Skrev om grillkung.se

Köpte en Broilking gasolgrill ,det var både smidigt och enkelt!

Ann Ö
Skrev om grillkung.se

Vi fick en fantastiskt bra hjälp med både val av gasolgrill och hjälp med att packa den i vår bil. Butiken var större än vi förväntat och det fanns mycket inspiration till grillkvällarna framöver. Bemötandet var toppen. Nu ser vi fram emot att använda vår Napoleongrill i sommar.

Erik L
Skrev om grillkung.se

Det var smidigt och hyfsade priser. Jag hade inga förväntningar mer än att produkten jag beställde uppfyllde vad jag ville ha. Det var en snabb leverans ända fram till dörren av gasol rökskåpet. Bara postiva att säga om grill kungen Med vänlig hälsning, Erik

Lars A
Skrev om grillkung.se

Kanonsnabb leverans som alltid, beställde på förmiddagen och någon timma senare såg jag att det var packat och klart för leverans. Att det sedan tar tid med posten är inget som grillkung ska lastas för.

Anneli E
Skrev om grillkung.se

Smidigt enkelt snabb leverans och varan matchar beskrivningen

Mathias L
Skrev om grillkung.se

Köpte nya brännare till min Broilking Snabb leverans till ett bra pris Kommer handla här igen

Stefan P
Skrev om grillkung.se

Snabba effektiva när det blivit en felleverans till mig. Ett irritationsmoment när första leveransen kom som snabbt blev riktigt bra efter ett telefonsamtal till deras kundtjänst. Hade en ny försändelse dagen efter med rätt innehåll. Stort tack för det!

Ann-Christine E
Skrev om grillkung.se

Smidigt att handla och snabb leverans.

Rasmus O
Skrev om grillkung.se

Fantastisk service när jag beställde en Napoleon Freestyle 425. Grillen levererades inom ett dygn från beställning. Kommer köpa alla tillbehör från grillkung.se 🙌🏻

Björn F
Skrev om grillkung.se

Känslig för blåst, en får kolla hela tiden så att det inte slocknar. Om det inte hade gjort det så vore den mycket bra.

Nina H
Skrev om grillkung.se

Mycket bra service av kundtjänst! ✨👍🏼

Leif K
Skrev om grillkung.se

Enkelt och bra att beställa och betala. Förväntade mig en premium produkt men det saknades delar i leveransen. Supporten löste dock mitt problem utan krångel så det blir plus i kanten för det. Köpte en Landman Taurus och den ser väldigt bra ut men väntar på saknade delar innan jag kan inviga den.

?
Skrev om grillkung.se

Alltså, det är så roligt, bra och inspirerande att följa och handla av gänget på Grillkung. De har en härlig strävan efter att utveckla och förbättra, liksom att de enbart rekommenderar sådant de själva gillar. De tillgodoser dessutom många olika preferenser, och har ett i mitt tycke helt otroligt utbud. Det absolut coolaste var nu när jag fick höra att Sebastian ritat den nya vedeldade grill Gaucho! Så fantastiskt kul. En riktig parilla som utstrålar suverän kvalitet. Flera i familjen kommer att beställa, jag tog 1200,...

Kenneth F
Skrev om grillkung.se

Köpte en kolgrill på 48 cm. Leveransen var mycket snabb o korrekt. Kvaliteten på produkten var bra och till rimligt pris. Monteringsanvisningen var enkel att följa.

Patrik J
Skrev om grillkung.se

Snabb och smidig leverans. Mycket bra information om grillen med egna videos och bra priser.

Stefan B
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans bra pris så jag är nöjd

Magnus E
Skrev om grillkung.se

Bra bemötande och jag ville dubbelkolla att de tänkte rätt produkt och det var rätt. Leverans klockren.

Joanna S
Skrev om grillkung.se

Mycket bra produkter bra service tom en söndag eftermiddag. Snabb smidig leverans.

Johan B
Skrev om grillkung.se

Prisvärda grillar med snabb leverans, precis vad man vill ha .

Witek L
Skrev om grillkung.se

Bra kommunikation via mejl och telefon, stor hjälpsamhet och snabb återkoppling.

Christer E
Skrev om grillkung.se

Det enda som gör att det inte blir högsta betyg är att det inte alltid är fraktfritt, vilket det borde vara i dagens näthandelskonkurrens...

Lars P
Skrev om grillkung.se

Svarade på chatt på en söndag och hittade snabbt rätt reservdel. Hur bra som helst

Britt P
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans höll vad de lovade gällande material

Per K

Denna text måste vara minst 30 tecken

Jan N
Skrev om grillkung.se

Det var lätt att handla och bra pris på ett paket av en gasolgrill och skydd

Jon H
Skrev om grillkung.se

Jag hade lite frågor innan jag la en beställning fick snabba svar på mina frågor, att beställa är enkelt och även att betala. Tycker utbudet är bra och räcker för mig kommer att beställa igen när jag har slut på pellets.

Marianne S
Skrev om grillkung.se

Enkel att beställa, snabbt svar om leveransen

Bengt-åke S

Snabb leverans bra uppdateringar

Adis R
Skrev om grillkung.se

Suverän support, kunnig och hjälpsam personal.

Kyle H

Trevliga personal, tillmötesgående. Jätte nöjd

Daniel L
Skrev om grillkung.se

Smidigt. Fick allt som beställts i förväntad skick. Leverans och kommunikation helt enligt förväntan.

Sandra L
Skrev om grillkung.se

Väldigt bra service, snabb återkoppling och hjälpsamma i alla frågor. Snabb och smidig leverans

Anders B
Skrev om grillkung.se

Enkelt och bra, snabb kundtjänst.Jag fick problem med PostNord att min första beställning ej dök upp, Kundjänst löste det direkt och när den dök upp , dök även den första upp. Men jag fick släpa tillbaka en av dom till ett ombud. En självklarhet, men ett tack tycker jag man borde få😃 . Mvh Anders

Stefan L
Skrev om grillkung.se

Allt bara funkar. Många bra betalningsalternativ! Bra grejer!

Jerker B
Skrev om grillkung.se

Bra utbud. Snabb leverans. Mycket bra hemsida.

Pär Å
Skrev om grillkung.se

Allt funkade som förväntat. Första gången jag handlar av grillningen.se

Göran G

brännargallren var alldeles utmärkta

Anders M
Skrev om grillkung.se

Mycket snabb, fin och trevlig service på alla sätt. Ett sortiment med fina prylar gör ju inte saken sämre!

Sofie S
Skrev om grillkung.se

Hade kontakt med kundtjänst pga av felleverans. Dom löste allt super smidigt och jag är super nöjd med både produkt och hantering

Svar från grillkung.se

Hej Sofie, Tack för ditt omdöme. Skönt att allt löste sig smidigt.