34 rekommendationer

Emelie Mäntynen
en del av Grip Fastighetsmäkleri

Kungsgatan 10
211 49 Malmö — Visa karta

Vad tror Emelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 34 kunder tycker om Emelie Mäntynen

• Bonnie T
    Bonnie T skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag köpte precis en 2:a i Malmö med hjälp av Emelie Mäntynen. Från första stund upplevde jag Emelie som trevlig med ett professionellt och direkt bemötande. Köpet gick smidigt tack vare hennes snabba återkopplingar och tydliga information. Jag upplever att hon medlade väl mellan oss och säljaren och underlättade så att vi fick till en snabb och bra affär. Hon kunde svara på de flesta frågor om såväl lägenheten som fastigheten och föreningen. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar om en snabb och smidig affär och fick hela processen att verka busenkel. Läs mer
    2018-05-28 Emelie M svarar Bonnie T
    Tusen tack för de fina orden, Bonnie! Det värmer! Hoppas hemresan gick bra och att du kommer trivas här i Malmö framöver :)
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpt lägenhet i Malmö. Som förstagångsköpare har vi inte varig så kunniga och behövt ställa frågor. Fått mycket bra hjälp och svar vilket sen slutade i att vi bestämde oss för att ta steget och köpa.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-05-10 Emelie M svarar Thomas P
    Tack snälla Thomas för ditt omdöme! Nu får ni fira riktigt ordentligt i sommarvärmen!
  • Suzanne C
    Suzanne C skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie sålde min bostadsrätt på 56m på en vecka!

Hon har en sån varm och ärlig personlighet som lyser rakt igenom. Det kändes oerhört tryggt att lägga allt i hennes händer, vilket var väldigt viktigt för mig då jag har ett stressigt liv.

Hon var alltid tillgänglig vid frågor, mycket kompetent och delade med sig av sina tankar och erfarenheter i frågor jag själv hade svårt att svara på. Kommer alltid rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
    2018-05-02 Emelie M svarar Suzanne C
    Tack snälla för dina ord, det värmer verkligen! Hoppas ni hittar ert drömhus och tack snälla för förtroendet! Kram på dig!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köp av bostadsrätt.

Emilie är professionell och trevlig och jag blev bemött på ett varmt och respektfullt sätt. Efter att tidigare ha träffat på många mäklare som varit mycket oprofessionella och oärliga så blev jag positivt överraskad när jag träffade Emelie då hon gjorde ett mycket gott intryck.

Från visning till kontraktskrivning var min upplevelse mycket tillfredsställande. Emilie var mycket hjälpsam och jag uppskattade verkligen hennes tydliga kommunikation samt engagemang. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-05-10 Emelie M svarar Johanna H
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johanna, det värmer! Hoppas du kommer trivas och välkommen till Malmö!
  • Karin L
    Karin L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag fick direkt ett väldigt bra intryck av Emelie. Hon är oerhört proffsig och kompetent och har hela tiden varit tillgänglig och hållt mig uppdaterad. Toppbetyg! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-26 Emelie M svarar Karin L
    Tack snälla Karin, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er! Hoppas renoveringen flyter på av nya bostaden!
  • Christian R
    Christian R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi anlitade Emelie som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet, och ha bara gott att säga om henne.

Hon har gett ett professionellt bemötande och hanterat lägenhetsförsäljningen på bästa sätt, från start till slut.

Vi är oerhört nöjda och skulle gärna anlita Emelie som mäklare i framtiden. Läs mer
    2018-04-17 Emelie M svarar Christian R
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Lycka till med nya lyan!
  • Eva M
    Eva M skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en super trevlig och genuin person med ett stort engagemang och bred kompetens. Hon har varit mycket flexibel, lyhörd och tillmötesgående vid försäljningen av min bostad och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-05 Emelie M svarar Eva M
    Tack snälla Eva! Hoppas din nya drömlya dyker upp inom kort!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Fick suverän service, väldigt duktig på alla sätt. Hjälpte till väldigt mycket. Är hur nöjd som helst! Läs mer
    2018-03-23 Emelie M svarar Henrik A
    Vad roligt att höra och grattis till lägenheten ännu en gång. Hoppas du kommer trivas!
  • Annica L
    Annica L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag har anlitat Emelie M vid en försäljning av min bostadsrättslägenhet.
    Emelie har från första början varit en mycket engagerad, kunnig och trevlig mäklare. Hon har informerat om allt jag har behövt veta och även varit behjälplig vid mitt letande efter en ny bostad. Hon är mycket kunnig i allt som gäller både försäljning och köp av lägenhet.
    Hon har levt upp till alla mina förväntningar, funnits tillgänglig för frågor, funderingar och diskussioner. Stylisten och fotografen som hon anlitar gjorde också ett mycket bra jobb.
    Jag kan varmt rekommendera Emelie Mäntynen som mäklare! Läs mer
    2018-03-21 Emelie M svarar Annica L
    Tack snälla Annica! Nu hoppas jag på att du hittar ditt nya drömboende :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie var otroligt flexibel och tillmötesgående när vi ville få till en visning på ett objekt innan det lades ut. Hon var påläst och förtroendeingivande och jag är övertygad om att både säljaren och vi som köpare är supernöjda med affären! Läs mer
    2018-03-16 Emelie M svarar Emma S
    Tusen tack för det fina omdömet! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya fina lägenhet!
  • Teuta B
    Teuta B skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Super trevlig, lättsam, alltid kontaktbar och snabb på att svara på alla frågor. Kommer anlita Emelie igen om det blir aktuellt i framtiden och rekommenderar henne starkt!!! Läs mer
    2018-03-16 Emelie M svarar Teuta B
    Tusen tack för de fina orden! Stor kram!
  • muarem b
    muarem b skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra på informera
    Duktig på sitt jobb.
    Kan anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-02 Emelie M svarar muarem b
    Stort tack för förtroendet och lycka till med allting i framtiden!
  • Cynthia G
    Cynthia G skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en fantastik mäklare, jag bor i Stockholm och sålde min lägenhet i Malmö. De funkade jätte bra, hon är kommunikativ, betryggande och flexibel. Vilket var viktigt för mig i och med att jag inte kunde vara i Malmö under hela processen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-03-01 Emelie M svarar Cynthia G
    Tusen tack för dina fina ord. Hoppas du hittar en ny lya i huvudstaden! Stort lycka till :)
  • Louise N
    Louise N skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en kompetent mäklare som jobbar för mig som kund. Hon tar sin uppgift på största allvar samtidigt som hon är empatisk och lyssnar in mig som kund. Läs mer
    2017-12-28 Emelie M svarar Louise N
    Tusen tack, det var ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen. Annika hälsar också! God fortsättning!
  • Sara P
    Sara P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket trevlig, lyhörd och ambitiös mäklare! Läs mer
    2017-12-19 Emelie M svarar Sara P
    Tusen tack Sara! God jul och gott nytt år i förskott :)
  • Jaquline O
    Jaquline O skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Oerhört effektiv, fixade fram svar på ens frågor med en gång och härlig och trevlig att prata med. Läs mer
    2017-12-17 Emelie M svarar Jaquline O
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas du trivs i nya lyan. God jul och gott nytt år :)
  • Annette S
    Annette S skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket bra! Oslagbar kvalite som mäklare!! Läs mer
    2017-12-15 Emelie M svarar Annette S
    Tack snälla och stort lycka till med renoveringen!! God jul och got nytt år!
  • Anna V
    Anna V skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Bra bemötande. Flexibel och bra koll på försäljningsobjektet. Läs mer
    2017-12-06 Emelie M svarar Anna V
    Tack Anna! Lycka till och hoppas du trivs I nya lyan!
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emilie gjorde ett utmärkt arbete med att sälja min lägenhet. Det trots att marknaden varit lite svajig just nu. Jag kan rekommendera alla att anlita henne. Läs mer
    2017-12-04 Emelie M svarar Henrik R
    Tusen tack Henrik! Det var jättekul att få hjälpa dig. Stort lycka till med allting i framtiden!
  • Moa S
    Moa S skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie var jätte trevlig, seriös och väldigt effektiv. Höll oss uppdaterade under hela processen. Kan verkligen rekommendera Grip fastighetsmäkleri! Läs mer
    2017-12-04 Emelie M svarar Moa S
    Tack Moa! Hoppas ni trivs bra I nya huset! Hälsa familjen :)
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Sympatisk, ödmjuk, kunnig och serviceminded mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-04 Emelie M svarar Magnus H
    Tusen tack för rekomendationen Magnus!
  • Anette J
    Anette J skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevlig och priffesionell bemötande. Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag har varit på tre olika visningar med Emelie och redan första visningen gjorde hon ett väldigt bra intryck både på mig och min syster. Hon har visat stort engagemang och varit mycket hjälpsam i mitt letande efter lägenhet.

Jag är super nöjd och tacksam för all hjälp jag har fått och att det tillslut blev Emelie jag köpte min lägenhet av.

Jag kommer absolut rekomendera Emelie till andra ifall jag känner någon som ska sälja. Läs mer
    2017-10-25 Emelie M svarar Louise L
    Tack för det fina omdömet Louise! Hoppas du trivs i lägenheten, jag ser fram emot att se bilder när stylingen är färdig :)
  • Robert T
    Robert T skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag är mycket nöjd med Emelie som mäklare. Hon är i sin proffesion trevligt, snabb, flexibel och tillgänglig. Läs mer
    2017-10-03 Emelie M svarar Robert T
    Tusen tack Robert! Hoppas du får en fin tid i lägenheten!
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevlig, kunnig och effektiv. Bättre än genomsnittet. Nu var vi köpare så vi hade mindre kontakt med mäklaren Läs mer
    2017-09-19 Emelie M svarar Jonas O
    Tack Jonas och stort lycka till med flytten!
  • Ida B
    Ida B skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Supertrevlig, pepp, engagerad. Ett skönt lugn i stormen kring försäljning. Bra attityd, pålitlig och proffsig! Läs mer
    2017-09-18 Emelie M svarar Ida B
    Tusen tack Ida! Stort lycka till med familjen och ert nya boende!
  • Antti L
    Antti L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie hade ett avslappnat och trevligt bemötande. Hon hjäpte mug med det jag tänkt o lite mer. Läs mer
    2017-09-03 Emelie M svarar Antti L
    Tack för de fina orden! Lycka till med nya boendet och ha en underbar resa!
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Väldigt trevligt bemötande och utmärkt service. Som köpare kändes hela köpprocessen bra. Läs mer
    2017-09-01 Emelie M svarar Veronica N
    Tusen tack Veronica! Önskar dig all lycka med renoveringen och hoppas du kommer trivas I nya bostaden!
  • Lis A
    Lis A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie var och är en otroligt professionell mäklare.
    Lyssnade exakt på vad jag ville/önskade och vägledde mig.
    Kommer definitivt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2017-08-31 Emelie M svarar Lis A
    Tusen tack för ditt fina omdömme, det var otroligt roligt att få hjälpa dig med förmedlingen av din fina lägenhet! Hoppas semester är bra och att ni hittar drömboendet I grannlandet!
  • Raymond R
    Raymond R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande, hon var väl förberedd.
    Hela processen överträffade mina förväntningar. Jag upplevde Emelie som en erfaren och kunnig mäklare, bra på att kommunicera, och satt mina intressen i centrum. Hon genomförde hela säljprocessen på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2017-08-23 Emelie M svarar Raymond R
    Tusen tack för fina ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er fina lägenhet. Ha en trevlig resa och njut! Vänliga hälsningar Emelie
  • Sophia U
    Sophia U skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Professionell, trevlig, positiv och snabb på att leverera. Det var över förväntan. Läs mer
    2017-08-22 Emelie M svarar Sophia U
    Tack för ditt fina omdömme och stort lycka till med renoveringen. Vi lär säkert springa på varandra I framtiden! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Anne M
    Anne M skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Kunde inte vart nöjdare! Emelie är lyhörd och besvarar alla frågor man har. Känndes väldigt tryggt och Emelie tog 100% ansvar från början till slut. Ett mycket proffsigt bemötande och vid eventuell försäljning i framtiden kommer hon vara det självklara valet av mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-08-22 Emelie M svarar Anne M
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var superkul att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet. Stort lycka till på västkusten nu! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Hon var intresserad och lyssnande. Hela tiden aktiv och jag kände att hon höll i affären på ett trevligt och professionellt sätt. Jag rekomenderar gärna henne till anda säljare. Läs mer
    2017-08-20 Emelie M svarar Henrik L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya äventyr!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket proffesionellt bemötande. Kunnig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-08-17 Emelie M svarar Andreas A
    Tusen tack! Lycka till med nya boendet!
    Vänliga Hälsningar Emelie Mäntynen
Emelie Mäntynen