5 rekommendationer

Emelie Mäntynen
en del av Grip Fastighetsmäkleri

Kungsgatan 10
211 49 Malmö — Visa karta

Vad tror Emelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Emelie Mäntynen

• Raymond R
    Raymond R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande, hon var väl förberedd.
    Hela processen överträffade mina förväntningar. Jag upplevde Emelie som en erfaren och kunnig mäklare, bra på att kommunicera, och satt mina intressen i centrum. Hon genomförde hela säljprocessen på ett mycket bra sätt.
    2017-08-23 Emelie M svarar Raymond R
    Tusen tack för fina ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er fina lägenhet. Ha en trevlig resa och njut! Vänliga hälsningar Emelie
  • Sophia U
    Sophia U skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Professionell, trevlig, positiv och snabb på att leverera. Det var över förväntan.
    2017-08-22 Emelie M svarar Sophia U
    Tack för ditt fina omdömme och stort lycka till med renoveringen. Vi lär säkert springa på varandra I framtiden! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Anne M
    Anne M skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Kunde inte vart nöjdare! Emelie är lyhörd och besvarar alla frågor man har. Känndes väldigt tryggt och Emelie tog 100% ansvar från början till slut. Ett mycket proffsigt bemötande och vid eventuell försäljning i framtiden kommer hon vara det självklara valet av mäklare. Mycket nöjd!
    2017-08-22 Emelie M svarar Anne M
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var superkul att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet. Stort lycka till på västkusten nu! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Hon var intresserad och lyssnande. Hela tiden aktiv och jag kände att hon höll i affären på ett trevligt och professionellt sätt. Jag rekomenderar gärna henne till anda säljare.
    2017-08-20 Emelie M svarar Henrik L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya äventyr!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket proffesionellt bemötande. Kunnig och alltid tillgänglig.
    2017-08-17 Emelie M svarar Andreas A
    Tusen tack! Lycka till med nya boendet!
    Vänliga Hälsningar Emelie Mäntynen
Emelie Mäntynen