Emelie Mäntynen
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 41 kunder tycker om Emelie Mäntynen

• Jonatan P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Supertrevlig tjej! Har varit en väldig hjälp vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-09-20 Emelie M svarar Jonatan P
    Tack snälla och varmt välkommen till Malmö :)
  • Erik J skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Utmärkt mäklare! Emelie är trevlig, pålitlig och tillmötesgående och har varit snabb och tydlig i all kontakt. Hon har varit väldigt flexibel och hjälpt till med extra visning, ändrat datum för tillträde etc.
    Underbar att ha att göra med på alla sätt! Läs mer
    2018-09-06 Emelie M svarar Erik J
    Gud vad jag blir glad Erik! Tack snälla för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i nya lyan och lycka till med allting!
  • Eva C
    Eva C skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi köpte en 2 rumslägenhet i Malmö. Allt gick otroligt smidigt och snabbt! Emelie var en utmärkt medlare mellan säljare och köpare vilket resulterade i att båda parter kände sig nöjda med affären. Utöver detta kände vi oss trygga med affären och Emelie utstrålade verkligen kompetens och proffessionalitet. Jättenöjda! Läs mer
    2018-08-27 Emelie M svarar Eva C
    Tack snälla Eva för ditt fina omdöme. Det glädjer mig verkligen att höra att ni är nöjda! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya och fina funkislya :)
  • Christoffer A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra på att hålla oss som säljare uppdaterade. Vi fick varken mer eller mindre betalt än förväntat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-22 Emelie M svarar Christoffer A
    Tack snälla Christoffer! Hoppas allt går bra med renoveringen och hälsa lilla familjen!
  • Riikka P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Som vår första lägenhet, köpte vi en trea. Emelie är en utmärkt mäklare och väldigt engagerad i hennes arbete. Hon säkerställde att vi var hela tiden informerade om nästa steg i processen och svarade på alla våra frågor, som vi hade massor av.
    Emelie mer än mötte våra förväntningar och hon är verkligen en av dom bästa mäklare i Malmö.
    Jag rekommenderar henne gärna till alla som tänker att köpa eller sälja en bostadsrätt och vill ha en mäklare som ger sin 100%. Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Riikka P
    Vad glad jag blir för dina fina ord! Tusen tack och hoppas ni trivs bra i nya lyan. Välkomna till Malmö med!
  • Maximillian K
    Maximillian K skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpte en bostadsrätt i Malmö där Emelie var mäklaren. Innan köpet hade jag och min sambo haft ganska dåliga upplevelser med andra mäklare som ofta var i bästa fall oengagerade och i vissa fall rent non-chalanta.

Köpupplevelsen med Emelie som helhet var däremot mycket god och hon fanns tillhands med råd och dåd under hela processen. Hon var alltid tillgänglig för stora och små frågor och hon delade gärna med sina av sina betydliga ämneskunskaper. Kommunikationen var alltid trevlig och effektiv. Den faktorn som i särklass gjorde vår upplevelse så väldigt positiv var att det var uppenbart under hela processen att Emelie är genuint mån om sina kunder på både köp- och säljsidan, hon bryr sig helt enkelt verkligen om kunderna och sitt uppdrag.

Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Emelie varmt! Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Maximillian K
    Tusen tack Max, det värmer i hjärtat! Hoppas ni trivs i nya lyan och att det gick bra med flytten!
  • Karin W
    Karin W skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vänlig, lugn, ödmjuk och professionell både gentemot säljare och köpare. Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Karin W
    Tack snälla för ditt fina omdöme Karin! Jag önskar dig all lycka med nya bostaden.
  • Bonnie T skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag köpte precis en 2:a i Malmö med hjälp av Emelie Mäntynen. Från första stund upplevde jag Emelie som trevlig med ett professionellt och direkt bemötande. Köpet gick smidigt tack vare hennes snabba återkopplingar och tydliga information. Jag upplever att hon medlade väl mellan oss och säljaren och underlättade så att vi fick till en snabb och bra affär. Hon kunde svara på de flesta frågor om såväl lägenheten som fastigheten och föreningen. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar om en snabb och smidig affär och fick hela processen att verka busenkel. Läs mer
    2018-05-28 Emelie M svarar Bonnie T
    Tusen tack för de fina orden, Bonnie! Det värmer! Hoppas hemresan gick bra och att du kommer trivas här i Malmö framöver :)
  • Thomas P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpt lägenhet i Malmö. Som förstagångsköpare har vi inte varig så kunniga och behövt ställa frågor. Fått mycket bra hjälp och svar vilket sen slutade i att vi bestämde oss för att ta steget och köpa.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-05-10 Emelie M svarar Thomas P
    Tack snälla Thomas för ditt omdöme! Nu får ni fira riktigt ordentligt i sommarvärmen!
  • Suzanne C
    Suzanne C skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie sålde min bostadsrätt på 56m på en vecka!

Hon har en sån varm och ärlig personlighet som lyser rakt igenom. Det kändes oerhört tryggt att lägga allt i hennes händer, vilket var väldigt viktigt för mig då jag har ett stressigt liv.

Hon var alltid tillgänglig vid frågor, mycket kompetent och delade med sig av sina tankar och erfarenheter i frågor jag själv hade svårt att svara på. Kommer alltid rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
    2018-05-02 Emelie M svarar Suzanne C
    Tack snälla för dina ord, det värmer verkligen! Hoppas ni hittar ert drömhus och tack snälla för förtroendet! Kram på dig!

Andra mäklare hos Grip Fastighetsmäkleri

Emelie Mäntynen