Grön Gåva

Grön Gåva

4 264
4.5

Vi startade för över 21 år sedan med tanken "hälsa genom äkta varor". Därför säljer vi produkter helt utan onödiga tillsatser, och med bara ekologiska råvaror. För oss är hälsa en livsstil. Det är mer än tillskott. Det är maten vi äter, tankarna vi tänker, att våga ge till sig själv och en härlig omgivning. Besök oss och ta...

4 264 omdömen om Grön Gåva

Jeanette G
Skrev om Grön Gåva

Upplever företaget kunnigt, seriöst, professionellt personligt i bemötande och service. Bra urval av produkter. Mångårig kund.

Ocki T
Skrev om Grön Gåva

Väldigt bra att kunna handla ekologisk och nyttig mat online och få det hemskickat! Nackdelen är att det är mycket emballage som ska sopsorteras och man bidrar till den miljövidriga transporten längs vägarna.

Melina F
Skrev om Grön Gåva

Bra utbud, snabb leverans och packetering, kommer garanterat fortsätta beställa härifrån!

Johan J
Skrev om Grön Gåva

Bra, kom snabbt , kan rekas, ha en glad sommar

Therése A
Skrev om Grön Gåva

Bra produkter och snabb leverans

Carina J
Skrev om Grön Gåva

Bra. Levererades snabbt och säkert.

Anette W
Skrev om Grön Gåva

Handlar på erfarenhet och gillar Hälsingesåpa speciellt

Anna H
Skrev om Grön Gåva

Bra pris och snabb leverans av fantastiska Hälsingesåpan.

Ann-marie B
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans. Såpan var bra att tvätta trägolvet med.

Christina G
Skrev om Grön Gåva

Allt är helt ok. Köpte örtillin vilket är bra i dessa tider

Ulf K
Skrev om Grön Gåva

Det var lätt och beställa via hemsidan. Jag beställde såpa till altanen, men har inte använt den än. Grön Gåva får 5 såpan vet jag ännu inte. Så jag sätter 4 Med vänlig hälsning, Stefan

Kerttu V
Skrev om Grön Gåva

Jag köpte en produkt som inte var bra alls! blond henna , två paket nästan tvåhundra kronor, bortkastade pengar 💸💸💸💸 verkningslöst, blev absolut inte någon skillnad på min hårfärg 😭 jag önskar få en annan tröst produkt av er kostnadsfritt,som kompensation! tack. Min email är: nicepalyou@hotmail.com Min adress är Ektorpsgatan 38 60374 Norrköping.

Steven Y
Skrev om Grön Gåva

Beställningen och leveransing var perfekt.

Iris L
Skrev om Grön Gåva

Trevlig och tillmötesgående tack så mycket

Åsa D

snabb leverans, trevligt bemötande

Angelica H
Skrev om Grön Gåva

Så himla nöjd! Snabb leverans, bra pris.

Saeed G
Skrev om Grön Gåva

Väl bemötande, fast jag har inte pratat med någon.

Gunilla P
Skrev om Grön Gåva

Har ingen uppfattning om bemötande då jag bara beställt Blev lite överraskad över att produkten var så dyr och att det inte fanns större och billigare förpackningar!

Camilla B
Skrev om Grön Gåva

Fått chaga som luktade mögel. Skrivit meddelande till grön gåva men inte fått svar ännu.

Jan K
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans..perfekt...har inte så mycket mer för nu

André H
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans, bra kvalitet, enkel betalning

Christina T
Skrev om Grön Gåva

Superbra tvål att använda efter trädgårdsarbete

Janina O
Skrev om Grön Gåva

Mycket bra kundbemötande! Ringde då en produkt saknades och fick ett snabbt och trevligt svar plus att ordern blev levererad två dagar efter. Mycket nöjd!

Nadja K
Skrev om Grön Gåva

Min beställning skickades snabbt, är nöjd med mina produkter: olika amino syror som är essentiella, dvs kroppen kan ej producera de själva! 🙋‍♀️💪✌🌱🌱🌱

Mirjam S
Skrev om Grön Gåva

Utmärkta varor. Leverans inom rimlig tid.

Ann-cristin O
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans mycket nöjd bra produktet

Camilla K
Skrev om Grön Gåva

Enkel hemsida! Snabb leverans! Riktigt bra! Levde verkligen upp på mina förväntningar! Produkten visste jag om sedan tidigare!

Kerstin F
Skrev om Grön Gåva

Beställde Hälsingesåpa och det gick komplikationsfritt

Sirpa M
Skrev om Grön Gåva

Mycket nöjd med natursåpan som kan användas till mycket och skonsam för huden.Doftar gott.

Jan O
Skrev om Grön Gåva

Beställde hälsingesåpa, Beställning och leverans har fungerat och produkten verkar bra, har testat på altan av tryckt trallvirke.

Daniel A
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans av såpa som jag ska rengöra altanen med!

Grigorij A
Skrev om Grön Gåva

Hej, Jag är jätte missnöjd. Markus bara lura mig. Min mob-0738070008 Grigorij Abovian

Sofie J
Skrev om Grön Gåva

Smidigt att beställa och betala. Snabb frakt och gott kaffe.

Knut P
Skrev om Grön Gåva

Det var bra men svårt att ändra leveransadress, när den skiljde sig från faktureringsadress. Men jag mailade kundservice och fick bra hjälp. Kommer nog handla där igen!

Christoffer B
Skrev om Grön Gåva

Beställde enkelt på hemsidan och fick en snabb och smidig leverans.

Fehira N
Skrev om Grön Gåva

Enkelt att beställa, super snabb leverans, mycket nöjd med produkter.

Gun A
Skrev om Grön Gåva

Fantastik service när jag klantade till mig. Billig och bra vara: Hälsingesåpa att behandla altanen med gör den mjuk och grå

Henrik B

Snabb leverans av Hälsingesåpa, Bara ++++

Pia G
Skrev om Grön Gåva

Jag har varit en trogen konsument på Grön Gåva genom åren och alltid blivit trevligt bfmött, båda IRL och online. De har bra produkter med hög kvalitet som håller. Jag kan helt lita på att när jag köper produkter från Grön Gåva, så fyller de alltid mikna förväntningar på hur en bra produkt ska vara, hållbar, ekologisk och etiskt framställd. Tack! 🤗

Sofia L
Skrev om Grön Gåva

Snabba leveranser och otroligt stort utbud har dom :)

Anders H

Allt gick smärtfritt och fick min vara efter 2 dgr

Ilhan M

Snabb leverans bra varor 👍🏽 Är supernöjd med min beställning

Carina W

Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siad M
Skrev om Grön Gåva

Jätte bra, snabb leverans, bra priser

Zohreh S
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans. Det var som lovat !

Annelie E
Skrev om Grön Gåva

har nog endast köpt groddar, och då på bara på nätet, vilket fungerat utan problem. Stort utbud, smidigt att handla. Företaget levde helt och fullt upp till mina förväntningar.

Marita P

Snabb leverans. Bra utbud.——— ——

Veronica S

Bra och snabb service

Margareta P
Skrev om Grön Gåva

Mycket nöjd med varan. Snabb leverans.

Veronica H
Skrev om Grön Gåva

Snabb leverans. Bra hemsida och framförallt bra produkter. Jag kunde även läsa om ursprungslandet vilket jag tycker är viktigt.