Grönlunds Yrkesutbildningar AB

1.0

5 omdömen om Grönlunds Yrkesutbildningar AB

Niklas J
Skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar AB

Alla blir olika behandlade. Du får inte ha krav om du kommer från arbetsförmedlingen. Ljuger om saker som inte är sant.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

SAMI G
Skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar

Jag gick en test och kartläggning i Falkenberg för lastbil. Kom med falska påståenden att jag inte ville bli yrkesförare på riktigt. När jag i själva verket hade väntat 3 månader på att få komma med. Köpt egen körkortsbok övat och allt. Tummen ner.

Lars
Skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar

Helt totalt värdelösa. Bunkerliknande lokaler utan vare sig fönster eller ventilation där de trycker ihop så många som möjligt. Glömmer sedan (trots påminnelser) bort att rapportera in en genomförd utbildning till Transportstyrelsen under ett halvår. Där jag som betalande kund (när jag påminner dem) dessutom måste berätta för dem vilka utbildningar det är som jag gått hos dem. Sådan total Oordning och kaos i rutinerna. Skyller sedan ifrån sig. Vad du än gör som kund, välj en annan trafikskola än Grönlunds, för sämre än dem går nämligen inte att hitta. //Lars Lundbäck

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Lars
Skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar

Helt totalt värdelösa. Bunkerliknande lokaler utan vare sig fönster eller ventilation där de trycker ihop så många som möjligt. Glömmer sedan (trots påminnelser) bort att rapportera in en genomförd utbildning till Transportstyrelsen under ett halvår. Där jag som betalande kund (när jag påminner dem) dessutom måste berätta för dem vilka utbildningar det är som jag gått hos dem. Så total Oordning och kaos i rutinerna. Skyller sedan ifrån sig. Vad du än gör som kund, välj en annan trafikskola än Grönlunds, för sämre än dem går nämligen inte att hitta. //Lars Lundbäck

Anders A
Skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar

riktigt Uselt, dålig information, dom kunde ibland vara Halvt otrevliga! Avråder starkt! väl någon annan!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari