Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Groomingstudio

Groomingstudio

Strandvägen 17, 114 56 Stockholm — Visa karta

Grooming Studio på Strandvägen 17 i Stockholm är den första salongen i Sverige att erbjuda behandlingar enbart för män.
Till skillnad från andra salonger har vi inga “herrbehandlingar”. Vi anpassar istället våra behandlingar efter just din hudtyp och dina specifika behov.
Vår hudterapeut är specialiserad på manlig hudvård och hjälper dig att hitta rätt produkter och en groomingrutin som passar dig.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 24 kunder tycker om Groomingstudio

• Patrik B
    Patrik B skrev om Groomingstudio
    Allt bra bemötande och effektiv service. Kan starkt rekommenderas.
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Groomingstudio
    Bemötandet var mycket engagerat.
    Har återkommit flera gånger så jag är nöjd.
    Miljön var väldigt ren och fraiche.
    Stämningen var väldigt lugn och avkopplande.
    Helt ok priser för det man får.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Groomingstudio
    Man känner sig välkommen till kunnig personal i en avstressande miljö. Rekommenderas
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Groomingstudio
    Toppen från första början. Jag är nöjd återkommande kund
  • Olle B
    Olle B skrev om Groomingstudio
    Alltid personligt bemötande.
    Hemtrevligt.
  • Mats N
    Mats N skrev om Groomingstudio
    Mycket bra och service minded bemötande och är värt pengarna. Företaget lever upp till min förväntan utom på en punkt; det kom ett utskick en gång kommer inte riktigt ihåg precus vad som stod men där man antog att ifall ajg var i relation så var det med en kvinna bara för att jag är man. Som gay blev jag inte stött men hade förväntat mig mer av ett företag i skönhetsbranschen där det måste finnas många homosexuella kunder.
    2013-11-15 Karin F svarar Mats N
    Hej Mats!
    Det stämmer att vi har väldigt många kunder som är homosexuella, och vi hoppas att de känner sig varmt välkomna.
    Utskicket du nämner var en inbjudan till vår julgransplundring som vi gjorde i samarbete med webbshopen Beauti.se, och därför uppmanade att man tog med sin flickvän eller fru. Vi borde självklart ha förtydligat att ens man eller pojkvän var lika välkommen, men tänkte att man kanske skulle ta det för givet eftersom vi är en salong med inriktning på män. Så det är bra att du påpekar det, det ska vi tänka på till nästa gång!
    Hälsningar
    Karin, Grooming AB
  • Johan B
    Johan B skrev om Groomingstudio
    Alltid trevligt bemötande. Lugn och avslappnade miljö. Ut från behandligen kommer man ny och fräsch.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Groomingstudio
    Trevlig personal som tar hand om en på bästa sätt. Har gjort ansiktsbehandlingar som jag är väldigt nöjd med. Kan varmt rekommendera ett besök.
  • Nayab R
    Nayab R skrev om Groomingstudio
    Strålande hud varje gång, rekommenderar starkt
  • David J
    David J skrev om Groomingstudio
    Groomingstudio är alltid trevliga, professionella och kunniga i sitt bemötande av kunder och samarbetspartners. De har en gedigen koll på groomingbranschen i Sverige och näsa för nya trender internationellt såväl som lokalt. Har bara goda vitsord att ge.
  • Jake R
    Jake R skrev om Groomingstudio
    Ett av Sveriges bästa företag för herrskönhetsprodukter- och behandlingar.
  • Gordon D
    Gordon D skrev om Groomingstudio
    Besöket var trevligt och service var utmärkt. Jag fick behandlingen som present och jag trots att jag inte vet hur mycket det kostade jag njöt av den till fullo.
  • Donald H
    Donald H skrev om Groomingstudio
    Jätte bra.

mycket bra

service nivån mycket bra, behandlingsrum inte så roligt!

mycket bra

underbar
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Groomingstudio
    Bra bemötande!
    Bra och kompetent företaget med ett brinnande intresse för hudvård m.m.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Groomingstudio
    Halvkroppsmassagen var superbra! Dessutom har dem många bra produkter för män. Kul med ett koncept som riktar sig endast mot män inom skönhet & hälsa! Prova en behandling med 56% rabatt genom reco.se!!
    Jakob J gillar detta
    ok
    rekomenderas
  • Göran E
    Göran E skrev om Groomingstudio
    allt helt ok stämming och hela paketet
  • Simon H
    Simon H skrev om Groomingstudio
    Var där för en hudanalys. Otroligt bra service och jättetrevlig personal som fick en att känna sig välkommen och viktig. Jag uppskattar att de inte försökte pressa en att köpa de dyraste produkterna. Det kändes som att produkterna som rekommenderades verkligen var utvalda efter mina behov.
  • Erik R
    Erik R skrev om Groomingstudio
    Trevligt bemötande
    Lugn och behaglig miljö
    Helt ok priser

Bra ställe som bara fokuserar på behandlingar för män.
  • James W
    James W skrev om Groomingstudio
    Groomingstudio var super.

Kunniga, trevliga och väldigt kundfokuserade!

Rekommenderar gärna.

Med vänlig hälsning,

James
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Groomingstudio
    Ett trevligt och bra bemötande
    Levde väldigt upp till mina förväntningar
    Hög nivå på servicen
    Önskade lite mer rygg massages
    Över mina förväntningar
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Groomingstudio
    Trevligt bemötande av hudterapeut.

Gamla lokaler. Absolut ingen avkopplande miljö. Varmt, och smutsigt. (Damm på golv mm)
  • Cristofer E
    Cristofer E skrev om Groomingstudio
    Riktigt bra behandlingar som gör skillnad. Bra handlag i en skön och avslappnad miljö - bara för oss killar. Dessutom med riktigt bra produkter. Studion ligger i direkt anslutning till grooming.se's butik vilket är en fördel eftersom det finns ett enormt utbud av produkter för just din hud att välja på efter behandling. Ligger bra vid Strandvägen där det finns gott om parkeringsplatser i omliggande kvarter. Rekommenderas varmt!
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Groomingstudio
    Bästa grooming stället i stan. Finns inga andra alternativ. Supernöjd med service, behandlingar och produkter.

Strandvägen 17, 114 56 Stockholm