Alla kategorier Catering Västra Götaland Göteborg Guldhedsgården

Guldhedsgården

Daniel Petterssons Gata 6, 413 20 Göteborg — Visa karta

I över 60 år har vi på Guldhedsgården i Göteborg levererat catering i toppklass till både små och stora event. Enstaka lunchrätter, buffée eller festmeny? Vi har rätt ingredienser för att din bjudning ska bli riktigt lyckad och smakrik!

Våra festlokaler finns till uthyrning med mat och personal. Slappna av och låt oss ta hand om hela tillställningen.

Vi är stolta över den mat vi serverar och vi ordnar det mesta, även om det inte finns i våra menyförslag. Så har du egna idéer eller förslag, tveka inte att kontakta oss inför ditt kalas!

Läs vad 34 kunder tycker om Guldhedsgården

• Jennieann N
    Jennieann N skrev om Guldhedsgården
    Fantastiskt bra service och mat i världsklass. Toppbetyg från mig!!
  • Frida P
    Frida P skrev om Guldhedsgården
    Underbart ställe! Underbar personal med mycket bra service! Och maten var ljuvligt! Perfekt för ett bröllop på 50 personer!
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Guldhedsgården
    Under en mångfald år har jag i olika sammanhang beställt luch och bufféer från Guldhedsgården. Alltid blivit väl bemött, aldrig några problem, alltid god och uppskattad mat. Guldhedsgården är ett säkert kort! Vanan att beställa från Guldhedsgården har blivit en inrotad vana! Dessutom kan företaget "sno i hop" saker i sista stund och leverera.
  • Antonie T
    Antonie T skrev om Guldhedsgården
    Överlag bra bemöande men lite ostrukturerat vilket lämnade känsla av osäkerhet inför dagen och ledde till att vissa detaljer i menyn, upplägg och koordinering saknades under kvällen
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Guldhedsgården
    hej
    tycker att det fungerar bra med maten och att det är god och rikligt med mat ,så alla blir mätta:-)
  • Eva A
    Eva A skrev om Guldhedsgården
    De är mycket bra att sammarbeta med, tjänstvilliga och lyhörda. De har ordnat många stora fester för mig där allt har varit till mycket stor belåtenhet ,god mat och snyggt dukat bra och trevlig personal som serverar
  • Christine E
    Christine E skrev om Guldhedsgården
    Hej,

Vi har beställt julbord till 70 personer vid ett tillfälle och buffé för 17 personer vid ett annat tillfälle.
  • Jenny
    Jenny skrev om Guldhedsgården
    Jättegod mat! Och de löste allt. Flexibla, trevliga och tillmötesgående! Kommer att boka nästa gång också. Rekommenderas verkligen!
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Guldhedsgården
    Vi är en Rotary grupp som fått komma regelbundet till Guldhedsgården på måndags kvällar, med en varm middag serverad av trevlig och kunnig personal och om vi behövt någon special mat så fixas detta utan problem.
    Vänligt bemötande, trevliga lokaler och god mat gör att det är en glädje att gå dit på måndagskvällar.
  • Gull-marie M
    Gull-marie M skrev om Guldhedsgården
    Det har fungerat bra med leverans av smörgåsar och tårtor. När det saknat något så har komplettering körts ut snabbt.
    Bemötande har varit okej.
  • Karin B
    Karin B skrev om Guldhedsgården
    Toppen!! Trevligt bemötande och fantastisk mat!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Guldhedsgården
    Alltid vänligt bemötande, man känner det finns kunskap bakom erhållna förslag.
    Inköpare av catering, mat & dricka samt servering.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Guldhedsgården
    Vi är jättenöjda med hur guldhedsgården ordnade min disputationsfest! Fina lokaler, trevlig personal och god mat och dryck!
  • Therese F
    Therese F skrev om Guldhedsgården
    Jag har anlitat Guldhedsgården vid ett antal tillfällen och har alltid blivit supernöjd. Vällagad mat av frächa råvaror. Och alltid trevligt bemötande.
  • Jan F
    Jan F skrev om Guldhedsgården
    Guldhedsgården ordnade mitt 60-års kalas för 35 personer. De uppträdde mycket proffsigt och när där uppstod problem (som de orsakat) löste de dessa smidigt och på bästa sätt. Maten var ypperlig och prisvärd och allt löpte till min fulla belåtenhet.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Guldhedsgården
    Suverän service! För dom är ingenting omöjligt, allt går att lösa :-)
  • Richard P
    Richard P skrev om Guldhedsgården
    Mycket bra bemötande och supertrevlig personal
  • Eva D
    Eva D skrev om Guldhedsgården
    Mycket serviceinriktad personal och en god italiensk buffé.
  • Per H
    Per H skrev om Guldhedsgården
    Har inom ramen för mitt arbete anlitat Guldhedsgården för catering-verksamhet. Snabb och vänlig service. Utmärkt mat.
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Guldhedsgården
    Toppen! Är mycket nöjd med hela upplevelsen.
  • Emil N
    Emil N skrev om Guldhedsgården
    Arrangemang av disputationsfest. Bra bemötande och service som motsvarade mina förväntningar.
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Guldhedsgården
    Fantastiskt god mat, trevligt bemötande.!!!
  • Ekenved G
    Ekenved G skrev om Guldhedsgården
    Vi har ett gott samarbete med Guldhedsgården, alltid trevligt bemötande, bra service och god mat. Vi upplever att våra kunder är mycket nöjda.
  • Sundh J
    Sundh J skrev om Guldhedsgården
    Jag har bara positivt att säga om Guldhedsgården! Proffisgt bemöttande, bra mat och fantastiska lokaler! Jag kan värmt rekomendera Guldhedsgårdenoch dess tjänster till alla jag känner!
  • Vestlev K
    Vestlev K skrev om Guldhedsgården
    Vilken mat! Guldhedsgården leverade på alla plan och jag kan verkligen rekommendera andra deras tjänster.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Guldhedsgården
    Gött käk och allting funkade skitbra. Mycket nöjd!
  • Erika Johansson J
    Erika Johansson J skrev om Guldhedsgården
    Vänligt bemötande, supertrevligt fixat med trerättersmiddag för 27 personer. Jag kommer garanterat hyra lokalen igen nästa gång det är dags för stor fest.
  • Nihal B
    Nihal B skrev om Guldhedsgården
    Bra ställe, fantastiskt mat och personal.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Guldhedsgården
    Hög-klassikt bemötande varje gång, väldigt god mat gjorda av färska råvaror. Vi har använt oss av Guldhedsgården vid större bankentter, årsmöten och sponsorträffar.
  • Michael N
    Michael N skrev om Guldhedsgården
    Mycket god mat och trevlig service!
  • Askeroth P
    Askeroth P skrev om Guldhedsgården
    Utmärkt service från personalen rakt igenom. Beställde cateringservice i samband med ett företagsevent. De levererade förstaklassig mat och serveringspersonalen var toppen. Allt flöt på bra och vi behövde inte tänka på något. Verkligen ett proffsigt bemötande. Helhetsintrycket över vår förväntan.
  • Erik H
    Erik H skrev om Guldhedsgården
    Jag har både besökt Guldhedsgårdens lokaler samt caterat från dem och har varit väldigt nöjd med maten samtliga tillfällen. Dessutom är personalen ett gött gäng som alltid är flexibla och fixar allt man kan önska!
  • Denise L
    Denise L skrev om Guldhedsgården
    Super bra företag att ha och göra med!

Daniel Petterssons Gata 6, 413 20 Göteborg