Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Gullmarsplans Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Gullmarsplans Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Gullmarsplans Trafikskola

Gullmarsplans Trafikskola

Olaus Magnusväg 8, 137 40 Johanneshov — Visa karta

Gullmarsplans Trafikskola har ett strålande läge i södra Stockholm. Vi utformar ett personligt upplägg för den utbildningen du behöver, för att lyckas med just dina förutsättningar. Förutom B-behörighet till personbil med både automat och manuell växellåda erbjuder vi även utbildningen på engelska samt BE, utökad B (B96) och handikappanpassad övningsbil till funktionshindrade. Välkomna!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Gullmarsplans Trafikskola

• Kamil H
    Kamil H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bler superbra bemött på den här Trafikskolan. Väldigt proffsiga lärare!
  • Christina K
    Christina K skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Supernöjd med körubildningen. Alla lärare jag har kört med (Ali, Björn, Göran och Zanna) har haft sin egen stil och varit underbara komplement till varandra.
    Ali är den jag har kört mest med och han har varit fantastiskt bra, lyhörd för mina behov och förutsättningar och väldigt pedagogisk.
    Och jag tog körkortet på första uppkörningen, med bara körning genom skolan bakom mig.
    Jag rekommenderar varmt!
    Anna F, Annelie B, Ali M gillar detta
  • Annica E
    Annica E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Trevlig personal och bra priser. En trevligt upplagd och engagerande handleradkurs med mycket bra lärare.
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bästa möjliga upplevelse under tiden jag var på bilskolan. Härlig personal som alltid mötte mig med glädje och positiv energi och alla gjorde allt för att jag skulle lyckas med körkortet. Stort tack
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det va jättebra utbildning och jag rekommenderar gärna er
  • Annika V
    Annika V skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Toppen fast ett ganska långt pass. Skulle tagit det på en dag tid..
  • Erik H
    Erik H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Tycker mötet kunde hållts på kortare tid... Samt med mer interaktion, tex gör en workshop av det...
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Väldigt trevliga och pedagogiska lärare, lite struligt med betalning dock.
  • Jamal M
    Jamal M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Kompetenta lärare med en härlig inställning. Tack vare trafikskolan tog jag körkortet på bara 6 veckor. #5 stjärnor
  • Mats J
    Mats J skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra lärare (Göran) och intressant kurs.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det var väldigt bra tycker jag, lärorikt! Han som höll i kursen var väldigt bra!
  • Lena K
    Lena K skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra bemötande och bra information om körkort och hur lägga upp övningskörningen på ett lämpligt sätt.
  • Tamara N
    Tamara N skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Gullmarsplans trafikskola, väldigt duktiga och trevliga lärare!
  • Peter B
    Peter B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Proffsigt mottagande och tillmötesgående personal!
  • Moa Z
    Moa Z skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra! Alla lärare förklarade bra och kurserna var intressanta.
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mkt bra lärare., jag fick mitt körkort så jag är super nöjd! Dock lite dyrt och kändes som att det var flera steg som kanske skulle göras bara för att och för att då tjäna pengar.
  • Konstantin M
    Konstantin M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Gullmarsplan trafikskola very decent school, enough flexibility, user-friendly working hours, including weekends. Just want to note the professionalism of teachers. if you listen carefully to what they say, the problem with the exams should not be. I was starting to learn from scratch, and finally passed on a driver's license. Thank you so much !!!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    De var väldigt trevliga och tillmötesgående. Båda personerna jag var i kontakt med var trevliga och pedagogiska.
    Jag tog uppkörning för B96.
    De levde helt klart upp till mina förväntningar.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Köpt tjänst har gällt körutbildning för B-körkort.

Bemötandet har varit fantastiskt, från körlärare till administrativ personal!
  • Myrna Ö
    Myrna Ö skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra service och trevlig personal. Lärde mig super mycket hos gullmarsplanstrafikskola. Dock ett minus att avbokningstiden är så långt i förväg.
  • Malin P
    Malin P skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Super bra! Är verkligen jätte nöjd. Det är en väldigt familjär känsla på trafikskolan och oavsett vem du har som lärare så blir du otroligt bra bemött och alla är väldigt engagerade i din körning.
  • Louise J
    Louise J skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jättebra trafikskola!!! Otroligt duktiga trafiklärare!!!
  • Johan A
    Johan A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra bemötande, lite otydligt i uppläget, fick sedan veta att jag var deras första elev för min körkortstyp.
  • Pauline P
    Pauline P skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jätte bra körskolelärare! Alla är jätte trevliga och hjälpsamma. Sa jag billiga? Jag tog mitt körkort via dem och jag ångrar inte att jag valde dem för en sekund!
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Stort tack till Zanna och Rickard, som såg till att jag klarade av att ta lappen precis i tid innan utökning i familjen.

Kommer helt klart rekommendera Gullmarsplans trafikskola till andra som vill ha hjälp med körkortet, oavsett om dom bor nära eller inte.
  • Johan L
    Johan L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Tog körkort på ca 2 månader genom Gullmarsplans trafikskola. Bra service och modern teknik.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra körskolelärare, bra teorilektioner. Lite svårt att få tider ibland.
  • Aleksandra A
    Aleksandra A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    JAg tycker att gullmarsplans trafik skola är helt okej, dom har väldigt bra och sköna bilar !
  • Linn A
    Linn A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Duktiga och bra lärare. Bra med enkel internetbokning. Trevlig och tjänstvillig reception. Absolut inte en firma som försöker klämma dig på extrapengar eller så många lektioner som möjligt! Känns ärligt och uppriktigt.
  • Isabel L
    Isabel L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag är jättenöjd! Trevliga och duktiga lärare. Bra och inspirerande lektioner.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det är verkligen en kanon körskola! Bra lärare som håller en bra utbildningsplan men anpassar sig efter utvecklingskurvan. Hjälper till med alla bokningar av riakettan, risktvåan, teoriprov och uppkörning. Bra information och trots sitt läge har bra priser. Det enda som de skulle kunna öka på är väl antal lärare. Så planera in dina körtider bra tid i förväg för de är ganska uppbokade en månad fram. Vilket i sig är ett bra betyg :) jag körde med anna som är social, uppmärksam, snäll men bestämd! Klarade teori och uppkörning på första försöket! Väldigt nöjd och kan rekommendera denna skola!
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag fick ett bra bemötande. Lugnt, positivt och hjälpsamt! Tycker att Gullmarsplans Trafikskola har en personlig prägel som passade mig och så ligger den bra till i förhållande till både stad och förort.
  • Jea P
    Jea P skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min körutbildning och med alla på gullmarsplans trafikskola!
  • Anna K
    Anna K skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Riktigt nöjd med min lärare, och hur de hjälpte mig att lägga upp min utbildning! Dock ett litet minus för att jag inte fick ha samma bil när de skulle kolla av hur jag låg till - när jag redan bokat uppkörning med den första bilen.. Men annars en riktigt bra körskola!
  • Sofi F
    Sofi F skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Tog mig 30 körlektioner för att få automatkörkort på första uppkörningen. De ordnande med riskettan och risktvåan. Negativt var att jag fick köra med fem olika personer.
  • Lasse Å
    Lasse Å skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Utmärkt service samt en väldigt god kommunikation med utbildare.

Olaus Magnusväg 8, 137 40 Johanneshov