Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Gullmarsplans Trafikskola

Gullmarsplans Trafikskola

Olaus Magnusväg 8, 137 40 Johanneshov — Visa karta

Gullmarsplans Trafikskola har ett strålande läge i södra Stockholm. Vi utformar ett personligt upplägg för den utbildningen du behöver för att lyckas med just dina förutsättningar. Förutom B-behörighet till personbil med både automat och manuell växellåda erbjuder vi utbildningar för BE, utökad B (B96) och handikappanpassad övningsbil till funktionshindrade.

Förutom svenska har vi utbildningen även på engelska. I receptionen talar vi även tyska och franska. Har du dyslexi eller liknande svårigheter? Kontakta oss så hjälper vi till med det med. Varmt välkommen!
Mån: 08:00-17:00
Tis: 08:00-18:00
Ons-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Gullmarsplans Trafikskola

• Niklas N
    Niklas N skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Seriös utbildning, bra lärare, bra uppföljning och förberedelser inför proven. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med både bemötande, pedagogik och allt annat på Gullmarsplans trafikskola. Personalen är mycket trevlig, de körskolelärare jag haft, fr a Göran har varit mycket bra, pedagogisk, kunnig och tålmodig. Även Anna som jag kört ett par lektioner med har varit mycket bra! Jag tycker skolan i sig håller hög kvalitet till ett vad jag vet, relativt lågt pris. Mycket trevlig personal i receptionen, när jag behövt hjälp och ändra tider etc har de varit mycket flexibla och hjälpsamma. Bra att de också erbjuder teorilektioner till ett lågt pris. Läs mer
  • Ziwei C
    Ziwei C skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    I joined as a completely freshman in driving, and of course I took my lessons in English. The instructors are professional, they can almost read my mind when I’m driving, and know exactly what I’m worried about. They even offered me a few free courses when I switch from manuel to automatic. I completely agree that it is a good move to automatic, I enjoy driving much more now. Läs mer
  • Linn A
    Linn A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    En körskola som är ärlig och inte mjölkar en på pengar. Bra bemötande, bra lärare och smidig bokning. Jag lärde mig verkligen köra bil på ett tryggt och genomtänkt sätt. Läs mer
  • Marija A
    Marija A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag köpte alla böcker på körskolan, teoriundervisningar, risk 1 och 2 samt körlektioner. Jag tyckte allt var jätte bra och jag är jätte nöjd med allt. Läs mer
  • Rebecca Ö
    Rebecca Ö skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bästa körskolan, Pedagogiska, härligt bemötande och bästa Eva såklart! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Riskettan en del av Gullmarsplans Trafikskola
    Jag har kanske inte deltagit i så många riskettor men det här var definitivt den bästa.

Det var laddat och mäktigt att se Att Döda Ett Barn.

Det var intressant och verkligt när vi fick sitta och diskutera med varandra under övningarna.

En trevlig upplevelse. Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Stor variation i kvalitet mellan körlärarna. När jag väl hittat rätt höll undervisningarna hög kvalitet och jag upplevde att de som jag åkte mest med både brydde sig, var tydliga, pedagogiska och kunniga. Kommunikationen med receptionen/admin var oftast klockren. Läs mer
  • Bilal A
    Bilal A skrev om Riskettan en del av Gullmarsplans Trafikskola
    Det var väldigt bra! Jag gillade övningar, korta klipp från plötsliga stopp allt var nytt ocj givande!
    Jag tycker även mycket om min lärare Läs mer
  • Tove S
    Tove S skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jätte bra service och jätte trevliga lärare, trivs väldigt bra! Kunde inte haft det bättre!! Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Fantastiskt från start till körkort! Läs mer
  • Dzhwar M
    Dzhwar M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Helt underbar körskola på många sätt. Mycket bra körlärare. Jag hade Henrik,Bjön och Göran som lärare under min tid vid skolan.Tack för körkortet! Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Väldigt proffsig körskola som bidrog till att jag på ett effektivt och bra sätt fick mitt BE-körkort. Mångårig kunskap och bra tips. Rekommenderas! Läs mer
  • Lilia N
    Lilia N skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande, kunniga och pedagogiska lärare!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Nils F
    Nils F skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Hej
    Bra bemötande, kunnig personal och en bra förberedelse inför uppkörning. Kan varmt rekommendera Gullmarsplans Trafikskola
    NG From Läs mer
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Gullmarsplans trafikskola är väldigt bra med bra och trevlig personal! min lärare Göran lärde mig väldigt mycket och tack vare honom så klarade jag min uppkörning eftet många försök på en annan körskola för några år sedan. har mycket och tacka honom för! sen är han väldigt trevlig och rolig att komunisera med medan man kör. Ger 5 av 5 stjärnor! Läs mer
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jättetrevlig personal och bra priser Läs mer
  • Minghui L
    Minghui L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det är bästa trafikskolan!! Alla är otroligt duktiga. Stor tack för Göran som hjälp mig att få mitt körkort.Rekommenderar strakt denna trafikskola!! Läs mer
  • Mukasa O
    Mukasa O skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra skola med duktiga lärare, bottenbetyg får ni för att det är ALDRIG någon som svarar i telefon trots att ni faktiskt har öppet och det är inte lunchtid!!!!! Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Proffsigt bemött. Tydlig utbildningsplan och hjälpsamma lärare.
    Väldigt nöjd med mitt val av trafikskola då jag tyckte dem skötte den praktiska och teoretiska utbildningen väldigt bra. Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra lärare både för dom som har körkort å elev Läs mer
  • Maija V
    Maija V skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Väldigt bra bemötande. Receptionisterna hjälper på ett utmärkt sätt en med allt praktiska. Lärarna är trevliga och bryr sig att eleven ska nå sitt mål. Är hel nöjd och kan varmt rekommendera Gullmarsplans trafikskola!
    Jag körde ca 30 lektioner på skolan samt gick all teori. Det var väl värt att gå teorikurser på skolan då man får en mycket bättre och snabbare förståelse än att bara läsa teoriboken, (gick på Tumba). Att köpa distanstester är också väldigt bra inför teoriprovet.
    Det jag uppskattade hos lärarna var att man kunde ha en bra dialog om vad man ville öva varje lektion och att de verkligen sätter tydliga krav på eleven. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola
    En ok genomförd utbildning med kompetent personal. Trång lokal men i övrigt bra. Jag gick ensam och då blev delar av utbildningen konstlat då jag parades ihop med någon jag alls inte kände. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola
    Gick handledarutb med Anna som lärare och är possitivt överraskad. Hade hört många som tyckte det var dötrist, men Anna var väldigt inspirerande och fick tiden att gå fort. Läs mer
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Tog BE-behörighet med hjälp av Gullmarsplans trafikskola hösten 2016. De var trevliga och flexibla. Därtill mycket bra pris och moderna fordon. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra trafikskola med motiverade och kunniga lärare. Vettiga priser. Läs mer
    2017-01-12 Representant GullmarsplansTrafik S svarar Anders W
    Tack Anders för att du tog dig tid, och roligt att du är nöjd med skolan och utbildningen :)
    Representant GullmarsplansTrafik S gillar detta
  • Katharin L
    Katharin L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Väldig trevlig, kunnig, hjälpsam och glad personal som bryr sig om sina kunder och att man är nöjd. Allt detta gör att man trivs och alltid är glad. Personalen pushar dig så att man inte ger upp. Alla är jätte trevliga. Kommer definitivt rekommendera min trafikskola till min omgivning och andra 😃 Läs mer
    2017-01-12 Annelie B svarar Katharin L
    Tack för de fina orden Katharin! Kör försiktigt:)
    Annelie B gillar detta
  • Pär L
    Pär L skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det har varit kanonbra! Hade Göran som lärare. Mycket välstrukturerad undervisning, tydliga instruktioner, bra tips och mycket uppmuntran. Dessutom många intressanta samtal under lektionerna. Servicen i övrigt på skolan (hjälp med bokning, ändringar osv) har varit utmärkt! Personalen har varit mycket hjälpsam och bemötandet har varit kanon. Läs mer
    2017-01-12 Representant GullmarsplansTrafik S svarar Pär L
    Tack för fint omdöme Pär! Göran hälsar så gott :)
    Representant GullmarsplansTrafik S gillar detta
  • Kamil H
    Kamil H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bler superbra bemött på den här Trafikskolan. Väldigt proffsiga lärare! Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Supernöjd med körubildningen. Alla lärare jag har kört med (Ali, Björn, Göran och Zanna) har haft sin egen stil och varit underbara komplement till varandra.
    Ali är den jag har kört mest med och han har varit fantastiskt bra, lyhörd för mina behov och förutsättningar och väldigt pedagogisk.
    Och jag tog körkortet på första uppkörningen, med bara körning genom skolan bakom mig.
    Jag rekommenderar varmt! Läs mer
    Anna F, Annelie B, Ali M gillar detta
  • Annica E
    Annica E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Trevlig personal och bra priser. En trevligt upplagd och engagerande handleradkurs med mycket bra lärare. Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bästa möjliga upplevelse under tiden jag var på bilskolan. Härlig personal som alltid mötte mig med glädje och positiv energi och alla gjorde allt för att jag skulle lyckas med körkortet. Stort tack Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det va jättebra utbildning och jag rekommenderar gärna er Läs mer
  • Annika V
    Annika V skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Toppen fast ett ganska långt pass. Skulle tagit det på en dag tid.. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Tycker mötet kunde hållts på kortare tid... Samt med mer interaktion, tex gör en workshop av det... Läs mer
    Annelie B gillar detta
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Väldigt trevliga och pedagogiska lärare, lite struligt med betalning dock. Läs mer
  • Jamal M
    Jamal M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Kompetenta lärare med en härlig inställning. Tack vare trafikskolan tog jag körkortet på bara 6 veckor. #5 stjärnor Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra lärare (Göran) och intressant kurs. Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Det var väldigt bra tycker jag, lärorikt! Han som höll i kursen var väldigt bra! Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Bra bemötande och bra information om körkort och hur lägga upp övningskörningen på ett lämpligt sätt. Läs mer
  • Tamara N
    Tamara N skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Gullmarsplans trafikskola, väldigt duktiga och trevliga lärare! Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Proffsigt mottagande och tillmötesgående personal! Läs mer
  • Moa Z
    Moa Z skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra! Alla lärare förklarade bra och kurserna var intressanta. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mkt bra lärare., jag fick mitt körkort så jag är super nöjd! Dock lite dyrt och kändes som att det var flera steg som kanske skulle göras bara för att och för att då tjäna pengar. Läs mer
  • Konstantin M
    Konstantin M skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Gullmarsplan trafikskola very decent school, enough flexibility, user-friendly working hours, including weekends. Just want to note the professionalism of teachers. if you listen carefully to what they say, the problem with the exams should not be. I was starting to learn from scratch, and finally passed on a driver's license. Thank you so much !!! Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    De var väldigt trevliga och tillmötesgående. Båda personerna jag var i kontakt med var trevliga och pedagogiska.
    Jag tog uppkörning för B96.
    De levde helt klart upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Köpt tjänst har gällt körutbildning för B-körkort.

Bemötandet har varit fantastiskt, från körlärare till administrativ personal! Läs mer
  • Myrna Ö
    Myrna Ö skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Mycket bra service och trevlig personal. Lärde mig super mycket hos gullmarsplanstrafikskola. Dock ett minus att avbokningstiden är så långt i förväg. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Gullmarsplans Trafikskola
    Super bra! Är verkligen jätte nöjd. Det är en väldigt familjär känsla på trafikskolan och oavsett vem du har som lärare så blir du otroligt bra bemött och alla är väldigt engagerade i din körning. Läs mer
  • Louise J
    Louise J skrev om Gullmarsplans Trafikskola