Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 9 Läs vad Handledarutbildning

• Jacob V skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-03-15

Instruktören/läraren var bra och tydlig
    Jag fick lära mig mycket :)) Läs mer
  • Sara A skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-03-13

Bra lärare, tydliga och trevliga. Dock onödigt lång utbildning Läs mer
  • Karolina R skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-03-13

Väldigt bra men mycket ner inriktingar mot handledaren än den som ska övningsköra Läs mer
  • Anna A skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-03-13

Vi gick handledarutbildningen och fick ett gott intryck av läraren och körskolan. Läs mer
  • Jeanette B skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-02-08

Blev jättetrevligt bemött och utbildningen var över min förväntad.
    Både jag och sonens var supernöjda Läs mer
  • David B skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-02-07

Bra och effektiv kurs. Värt pengarna Läs mer
  • Anders W skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2019-02-06

Handledarutbildning.
    På grund av kraftiga trafikstörningar (snöfall) kom jag 20 min för sent och blev inte insläppt. Väldigt nonchalant bemötande och ingen återkoppling på hur jag skulle få tillbaka pengarna som jag redan hade betalat. Läs mer
    2019-02-09 Tumba Trafikskola A svarar Anders W
    Hej Anders!

Vad tråkigt att du upplevde att du blev nonchalant bemött, men du gick ju medan jag försökte förklara varför du inte kunde komma in 20 minuter försent.

Nu har ju vi redan pratat och du är kostnadsfritt inbokad på en ny introduktionsutbildning, visste inte att du skrivit detta inlägg när du ringde oss, och jag förklarade för dig på telefonen som nu:
    Varje trafikskola eller utbildare som bedriver introduktionsutbildning för privat övningskörning följer en utbildningsplan som måste vara godkänd av Transportstyrelsen. Och ett av kraven är att utbildningen måste vara minst 3 timmar för att alla moment i utbildningen ska hinnas med. Och då krävs det att deltagarna är delaktiga under hela utbildningen för att kunna godkännas och att vi därefter rapporterar detta till Transportstyrelsen.
    Vi skickar ut en bokningsbekräftelse och ber dessutom deltagarna att komma 15 minuter innan kursstart för id-kontroll, så att utbildningen kan starta i utsatt tid, vilket även du fått skickad på sms.
    Att någon blir försenad pga snöoväder, försenade tåg eller bussar gör inte att vi ruckar på de regler vi måste och vill följa, för att ge den utbildning som krävs, däremot erbjuder vi vid sådana tillfällen deltagaren att kostnadsfritt boka in ett nytt kursdatum.

/Annelie Backman
    Gullmarsplans Trafikskola
  • Joakim L skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2017-01-13

En ok genomförd utbildning med kompetent personal. Trång lokal men i övrigt bra. Jag gick ensam och då blev delar av utbildningen konstlat då jag parades ihop med någon jag alls inte kände. Läs mer
  • Lena S skrev om Handledarutbildning en del av Gullmarsplans Trafikskola

2017-01-13

Gick handledarutb med Anna som lärare och är possitivt överraskad. Hade hört många som tyckte det var dötrist, men Anna var väldigt inspirerande och fick tiden att gå fort. Läs mer