Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Gyllix & Co Fönsterputs

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, 213 76 Malmö — Visa karta

Gyllix & Co Fönsterputs & Lokalvård AB!

Vi hjälper dig som vill ha en bekymmersfri vardag. Vi erbjuder fönsterputsning och lokalvård i Malmö, lund och resten av Skåne med erfarna medarbetare.

Vår målsättning är att du ska få högsta kvalitet på den tjänst du köpt. När du ger oss förtroendet att hjälpa dig ska du känna dig trygg. Vi hjälper dig till en bekymmersfri vardag. Genom noggrant arbete och lyhörda medarbetare ser vi till att du blir 100 procent nöjd med arbetet.

Vi är ett väletablerat företag som ser till att dina behov tas om hand. Vi hoppas att ni kommer att se oss som det självklara valet för er när ni behöver hjälp, oavsett storlek på uppdrag.

Läs gärna vad våra kunder tycker här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss.

Läs vad 38 kunder tycker om Gyllix & Co Fönsterputs

• Gun K
    Gun K skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mkt bra, använt deras tjänst i 5 år! Mvh / Gun Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Lätt att boka tid, professionell och bra service. Läs mer
  • Viveka P
    Viveka P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Redan första gången kände vi sådan samhörighet med Peder Gyllix! Det klickade verkligen. Anlitar firman för fönsterputsning och när vi sen såg resultatet och hur snabbt man åstadkom detta jättefina resultat, finns det ingen annan fönsterputsfirma för oss!
    Vi kan verkligen varmt rekommendera firman och gör det till så många vi kan!
    Med vänlig hälsning
    Vivika och Bo-Gunnar Paulsson
    Knutstorpsgatan 60
    216 22 Limhamn Läs mer
  • Gerd B
    Gerd B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Proffsiga, serviceinriktade och de är snabba på att återkoppla på förfrågningar om att köpa service från dem, dvs fönsterputsning. Har varit kund hos Gyllix & Co i ca 4 år, och upplever att deras personal som kommer ut för att utföra tjänsten även är mycket proffesionella och trevliga. Toppenföretag som man kan lita på vad det gäller kvalitet och service! Läs mer
  • Moa M
    Moa M skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra service. Lite krångligt att boka tid. För kort tid att betala fakturorna. Det bör framgå av fakturan vilken putsning det gäller. det hr också varit lite krångel med fakturorna. Läs mer
    2018-04-19 Peder G svarar Moa M
    Hej Moa och tack för bra feedback. Vi har nu förlängt våra betalningsvillkor för privatkunder. Vi har även lagt till en knapp på startsidan där man kan söka efter en lediga tider som passar bra. Hoppas du gillar det. Ha det gott så länge!
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra service och nogran städning. Läs mer
  • Esbjörn B
    Esbjörn B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Allt bara positivt, håller avtalad tid och kvalitén är som förväntat, bara bra, rekommenderar gärna till någon annan Läs mer
  • Martina N
    Martina N skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Har bokat fönsterputs. Snabba svar på mailförfrågningar.
    Personal på plats när de lovat och bra putsat!

/ Martina Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi har köpt fönsterputs både till vårt fastighetsbestånd men även privat. Bemötande och utförande på alla nivåer inom Gyllix har varit mycket bra hela tiden. Läs mer
  • Ola B
    Ola B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mycket god service och fin kvalitet på hemstädning och fönsterputsning. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi är väldigt nöjda med fönsterputsen vi har på abonnemang. Inga krångel med fakturor och alltid bra resultat. Läs mer
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Snabbt och proffsigt utfört puttsning av fönster och inglasad altan! Läs mer
  • Gun C
    Gun C skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Gyllix har hjälpt oss med fönsterputsning samt tvättning av husfasad.
    Vi har alltid fått ett proffsigt och trevligt bemötande av Gyllix personal och är mycket nöjda med det sätt de har utfört arbetet. Läs mer
  • Eddie F
    Eddie F skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Beställde invändig och utvändig fönsterputs på min villa. Korta "leveranstider" och bra bemötande vid bokning. Killarna som kom var väldig serviceminded och snabba. Resultatet blev toppen. Bra och rimliga priser. Jag rekommenderar gärna Gyllix & Co om du söker fönsterputsare. Läs mer
  • Stella Elisabet P
    Stella Elisabet P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag har fått hjälp med fönsterputsning i min lägenhet vid ett tillfälle. Jag var väldigt nöjd med tjänsten. Fönsterputsarna gjorde ett bra jobb på ett effektivt sätt, och de var väldigt trevliga i bemötandet från start till slut. Jag upplevde även att de hade bra säkerhetsrutiner, eftersom jag bor några våningar upp och mina fönster öppnas utåt så valde jag att anlita proffs eftersom det föreligger en viss risk. Jag kommer att höra av mig till Gyllix igen när jag behöver hjälp nästa gång. Läs mer
  • Sonia S
    Sonia S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Trevlig personal,jobba ordentlig jag är mycket nojd Har racomendera till mina vänner 😄😄 Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Köpt fönsterputstjänster privat.
    Något högt pris, men leverans med bra bemötande kvalitet. Läs mer
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Sympatiskt bemötande från första kontakt. Tillmötesgående. Fönsterputs under många år, alltid med perfekt resultat. Aldrig haft anledning att klaga på något. Läs mer
  • Erika A
    Erika A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Trevliga och serviceminded. Har fönsterputsabonnemang hemma men vi anlitar Gyllix även till vårt kontor. Var 8:e vecka får vi utvändig putsning hemma och fakturan kommer som pdf. Har bara gott att säga om företaget och personalen. Rekommenderas helt klart till alla som behöver fönsterputsning hemma eller på jobbet. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Lyfter hela tiden sin ribba, bra vibbar av proffsig hantering mvh Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag har haft Gyllix & Co i många år och allttid varit mycket nöjd med deras tjänster. De gör ett bra jobb och har trevlig, serviceminded och omtänksam personal som inte drar sig för att hjälpa till om man själv inte kunnat flytta på något.
    Mina fönster är numera klara och fina med regelbunden putsning.
    Kan inte se något som helst negativr med den service jag fått Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mötet med Gyllix var mycket positivt från start. Fantastiskt duktiga och servicemedvetna. Jag kommer definitivt fortsätta anlita Gyllix för min fönsterputs.
    Peter Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Kompetent och pålitlig personal.
    Susanne Läs mer
  • Viola B
    Viola B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Alltid punkliga. Trevliga killar som arbetar snabbt. Läs mer
  • Stanley A
    Stanley A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag anlitar Gyllix till fönsterputsning in och utvändigt inklusive uterummet. Jag fick utfört arbete på ett mycket proffsigt och bra sätt. Detta var första gången och denna tjänst kommer jag att fortsätta med. Jag rekommenderade min dotter och svärson som också fick fönsterputsning och dom var lika nöjda. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Fönsterputsning!
    Supernöjda. Alltid trevlig personal med skicklig kompetens. Läs mer
  • Tove J
    Tove J skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande och mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Christian Å
    Christian Å skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Det hela sköts smidigt och enkelt. Vi ser eller märker inte att de är där utan de fixar fönster sedan är vi nöjda! Bra service ! Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Väldigt bra service hela tiden. De putsar mina fönster och jag är alltid nöjd. Har bett dem att även torka av fönsterblecken vilket de gör. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Else-marie H
    Else-marie H skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Hej
    Det är första gången vi har hjälp med att putsa våra fönster men Er personal gav ett mycket bra intryck och arbetet mycket bra utfört. Vi skall beställa komplett fönsterputs från Er i mitten på Maj.
    Med vänlig hälsning
    Tomaz Hedgren Läs mer
  • Yvonne C
    Yvonne C skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Fönsterputsning. Gyllix är ett mycket pålitligt företag. Kommer på utsatt tid, jobbar snabbt och noggrant med oklanderligt resultat!
    Yvonne Läs mer
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi bor i villa och har fönsterputsning men ibland väljer vi till rengöring av duschdörrar. Även entré taket putsas. De har ett fantastiskt bra bemötande och fixar alltid en tid som passar. Deras arbete utförs alltid effektivt och till full belåtenhet. Vi rekommenderar varmt Gyllix & Co. Läs mer
  • Roger O
    Roger O skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi har köpt fönsterputstjänster av Gyllix under många år och alltid varit mycket nöjda, både med levererad kvalitet och personalens bemötande. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Gyllix & Co ger en förstklassig service och ett fläckfritt utförande! Det personliga mötet är varmt och genuint. Toppleverans från början till slut - värt varenda krona. Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Köpte fönsterputsning till vårt hus innan försäljning av Gyllix. Snabb leverans, professionellt bemötande, mycket effektiva vid genomförandet. Resultatet var perfekt. Jag har sedan dess fortsatt att nyttja deras tjänster på vårt nya hus, alltid mycket trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Kommer i tid, gör ett utmärkt jobb och har trevliga tjejer o killar anställda. Läs mer
  • Ulf Joachim A
    Ulf Joachim A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs