Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Gyllix & Co Fönsterputs

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, 213 76 Malmö — Visa karta

Gyllix & Co Fönsterputs & Lokalvård AB!

Vi hjälper dig som vill ha en bekymmersfri vardag. Vi erbjuder fönsterputsning och lokalvård i Malmö, lund och resten av Skåne med erfarna medarbetare.

Vår målsättning är att du ska få högsta kvalitet på den tjänst du köpt. När du ger oss förtroendet att hjälpa dig ska du känna dig trygg. Vi hjälper dig till en bekymmersfri vardag. Genom noggrant arbete och lyhörda medarbetare ser vi till att du blir 100 procent nöjd med arbetet.

Vi är ett väletablerat företag som ser till att dina behov tas om hand. Vi hoppas att ni kommer att se oss som det självklara valet för er när ni behöver hjälp, oavsett storlek på uppdrag.

Läs gärna vad våra kunder tycker här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss.

Läs vad 63 kunder tycker om Gyllix & Co Fönsterputs

• Sofia S
    Sofia S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal. Läs mer
  • Roland S
    Roland S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag är mycket nöjd med med det utförda arbetet, Jerry en trevlig person. Rena finna fönster Till ett mycket bra pris; Läs mer
  • Lara L
    Lara L skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Blev väl bemöt, hade bokad fönsterputs. Dom kom i tid och utfärdade arbetet på ett bra sett. Kunden är nöjd! Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Utmärkt utförd fönsterputs. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Kerstin
    Kerstin skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mycket bra resultat. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • Margareta
    Margareta skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    En fönsterdel i övervåningen tvättades inte. Fick förmodligen inte upp fönstret. Sade inte till om detta. En del handtag felvända sedan fönstren stängts. I övrigt bra tvättat. Läs mer
    2018-05-15 Peder G svarar Margareta
    Hej Margareta, nämn gärna detta vid bokning så skriver vi en notering på det och ser vad vi kan lösa med det kärvande fönstret. Skönt att du är nöjd i övrigt.
  • Gunilla
    Gunilla skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Flnsterputs ute och inne. Allt till största belåtenhet! Läs mer
  • Paula
    Paula skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Proffsiga, kunniga fönsterputsare med mycket trevligt bemötande. De levererar hög kvalite i ur och skur. Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra bemötande och utför ett bra jobb. Läs mer
  • Steewe
    Steewe skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra bemötande, trevlig personal, bra resultat.
    // Steewe Karlsson Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Fönsterputsning utsidan av huset. Blev väl bemött via sms som passar mig utmärkt. Hade glömt ta in markisen och fick avdrag på fakturan då fönsterna inte kunde tvättas, uppskattades. Hade gärna sett att tak ovanför dörr och fönsterkarms torkades av men har nu bett om detta tills nästa gång. Läs mer
  • Julia
    Julia skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Underbar service! Trevligt och flexibelt bemötande när jag skulle boka och även på självaste utförandet.

🙌 Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Snabbt, lätt ypperlig service och mkt prisvärt! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    God service,noggranna. Kommer när man behöver dem.Trevligt bemötande av personalen. Alltid nöjd med resultatet. Mycket bra, blir rekommenderad av mig.👍 Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    I beställde putsning av fönterna på vår företagslokal. Både trevlig och professionell personal. Högsta betyg alla kategorier. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Rent o skinande blankt
    Snabbt o smidigt🤠 Läs mer
  • Barbro
    Barbro skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Utmärkt
    Snabba effektiva kunniga trevliga! Läs mer
  • Johanna
    Johanna skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Köpte fönsterputsning. Gyllix hade tappat bort min beställning och ingen kom på utsatt tid. 1 timme senare kom det en som i och för sig gjorde ett bra jobb. Första gången jag använde Gyllix var jag jättenöjd och hoppas att den här gången bara var ett olyckligt misstag och inte som det brukar vara. Kommer att boka dem igen och är det något som inte fungerar då också byter jag till något annat företag. Läs mer
    2018-05-12 Peder G svarar Johanna
    Hoppas du kan förlåta oss Johanna. Det var den mänskliga faktorn som spelade in, tråkigt men sant. Vi hoppas att det går bättre framöver och är tacksamma för tålamodet.
  • Belle
    Belle skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra service . Fönsterputsning. Utmärkt! Läs mer
  • Maialena
    Maialena skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Det var fönsterputs med utmärkt resultat. Läs mer
  • Catarina N
    Catarina N skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag anlitar Gyllix för fönsterputsning i hemmet. De är lätta att få kontakt med och alltid väldigt trevliga Fönsterputsningen går snabbt, med jättefint resultat. Gyllix rekommenderas varmt! Läs mer
  • Boel
    Boel skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Fönsterputsningen var perfekt. Rena och klara fönster. Trevlig personal. Bra bemötande. Läs mer
  • Lisbeth
    Lisbeth skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Fönsterputs. Snabbt o bra utfört trots ogynnsamt väder. Läs mer
  • Nadia
    Nadia skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Kom på utsatt tid och utförde sitt uppdrag på ett föredömligt sätt . Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Invändigt och utvändigt. I tid och bra bemötande. Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mkt bra, använt deras tjänst i 5 år! Mvh / Gun Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Lätt att boka tid, professionell och bra service. Läs mer
  • Viveka P
    Viveka P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Redan första gången kände vi sådan samhörighet med Peder Gyllix! Det klickade verkligen. Anlitar firman för fönsterputsning och när vi sen såg resultatet och hur snabbt man åstadkom detta jättefina resultat, finns det ingen annan fönsterputsfirma för oss!
    Vi kan verkligen varmt rekommendera firman och gör det till så många vi kan!
    Med vänlig hälsning
    Vivika och Bo-Gunnar Paulsson
    Knutstorpsgatan 60
    216 22 Limhamn Läs mer
  • Gerd B
    Gerd B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Proffsiga, serviceinriktade och de är snabba på att återkoppla på förfrågningar om att köpa service från dem, dvs fönsterputsning. Har varit kund hos Gyllix & Co i ca 4 år, och upplever att deras personal som kommer ut för att utföra tjänsten även är mycket proffesionella och trevliga. Toppenföretag som man kan lita på vad det gäller kvalitet och service! Läs mer
  • Moa M
    Moa M skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra service. Lite krångligt att boka tid. För kort tid att betala fakturorna. Det bör framgå av fakturan vilken putsning det gäller. det hr också varit lite krångel med fakturorna. Läs mer
    2018-04-19 Peder G svarar Moa M
    Hej Moa och tack för bra feedback. Vi har nu förlängt våra betalningsvillkor för privatkunder. Vi har även lagt till en knapp på startsidan där man kan söka efter en lediga tider som passar bra. Hoppas du gillar det. Ha det gott så länge!
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Bra service och nogran städning. Läs mer
  • Esbjörn B
    Esbjörn B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Allt bara positivt, håller avtalad tid och kvalitén är som förväntat, bara bra, rekommenderar gärna till någon annan Läs mer
  • Martina N
    Martina N skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Har bokat fönsterputs. Snabba svar på mailförfrågningar.
    Personal på plats när de lovat och bra putsat!

/ Martina Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi har köpt fönsterputs både till vårt fastighetsbestånd men även privat. Bemötande och utförande på alla nivåer inom Gyllix har varit mycket bra hela tiden. Läs mer
  • Ola B
    Ola B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mycket god service och fin kvalitet på hemstädning och fönsterputsning. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Vi är väldigt nöjda med fönsterputsen vi har på abonnemang. Inga krångel med fakturor och alltid bra resultat. Läs mer
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Snabbt och proffsigt utfört puttsning av fönster och inglasad altan! Läs mer
  • Gun C
    Gun C skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Gyllix har hjälpt oss med fönsterputsning samt tvättning av husfasad.
    Vi har alltid fått ett proffsigt och trevligt bemötande av Gyllix personal och är mycket nöjda med det sätt de har utfört arbetet. Läs mer
  • Eddie F
    Eddie F skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Beställde invändig och utvändig fönsterputs på min villa. Korta "leveranstider" och bra bemötande vid bokning. Killarna som kom var väldig serviceminded och snabba. Resultatet blev toppen. Bra och rimliga priser. Jag rekommenderar gärna Gyllix & Co om du söker fönsterputsare. Läs mer
  • Stella Elisabet P
    Stella Elisabet P skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag har fått hjälp med fönsterputsning i min lägenhet vid ett tillfälle. Jag var väldigt nöjd med tjänsten. Fönsterputsarna gjorde ett bra jobb på ett effektivt sätt, och de var väldigt trevliga i bemötandet från start till slut. Jag upplevde även att de hade bra säkerhetsrutiner, eftersom jag bor några våningar upp och mina fönster öppnas utåt så valde jag att anlita proffs eftersom det föreligger en viss risk. Jag kommer att höra av mig till Gyllix igen när jag behöver hjälp nästa gång. Läs mer
  • Sonia S
    Sonia S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Trevlig personal,jobba ordentlig jag är mycket nojd Har racomendera till mina vänner 😄😄 Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Köpt fönsterputstjänster privat.
    Något högt pris, men leverans med bra bemötande kvalitet. Läs mer
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Sympatiskt bemötande från första kontakt. Tillmötesgående. Fönsterputs under många år, alltid med perfekt resultat. Aldrig haft anledning att klaga på något. Läs mer
  • Erika A
    Erika A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Trevliga och serviceminded. Har fönsterputsabonnemang hemma men vi anlitar Gyllix även till vårt kontor. Var 8:e vecka får vi utvändig putsning hemma och fakturan kommer som pdf. Har bara gott att säga om företaget och personalen. Rekommenderas helt klart till alla som behöver fönsterputsning hemma eller på jobbet. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Lyfter hela tiden sin ribba, bra vibbar av proffsig hantering mvh Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag har haft Gyllix & Co i många år och allttid varit mycket nöjd med deras tjänster. De gör ett bra jobb och har trevlig, serviceminded och omtänksam personal som inte drar sig för att hjälpa till om man själv inte kunnat flytta på något.
    Mina fönster är numera klara och fina med regelbunden putsning.
    Kan inte se något som helst negativr med den service jag fått Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Mötet med Gyllix var mycket positivt från start. Fantastiskt duktiga och servicemedvetna. Jag kommer definitivt fortsätta anlita Gyllix för min fönsterputs.
    Peter Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Kompetent och pålitlig personal.
    Susanne Läs mer
  • Viola B
    Viola B skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Alltid punkliga. Trevliga killar som arbetar snabbt. Läs mer
  • Stanley A
    Stanley A skrev om Gyllix & Co Fönsterputs
    Jag anlitar Gyllix till fönsterputsning in och utvändigt inklusive uterummet. Jag fick utfört arbete på ett mycket proffsigt och bra sätt. Detta var första gången och denna tjänst kommer jag att fortsätta med. Jag rekommenderade min dotter och svärson som också fick fönsterputsning och dom var lika nöjda. Läs mer

Kantyxegatan 25B, 213 76 Malmö