Gympro

Gympro

Ring 031-788 00 13 www.gympro.se

Vi på Gympro strävar efter att förbättra människors hälsa genom att se helheten. Vi drivs av att inspirera och motivera, och erbjuder det mesta inom kostrådgivning, personlig träning, hälsocoachning, kostrådgivning och massage. Hos oss får du verkligen allt skräddarsytt helt efter dina behov och önskemål. Sedan 2012 har vi...

139 omdömen om Gympro

Arne Samuel Arpan W

Det var lite strul med en bokning men efter lite dialog löste de det på ett ok sätt. Hade varit trevligt om det inte strulade men det slutade bra. Testat deras pass också och det är trevligt med mindre grupper än man har på de vanliga gymen.

ALEXANDRA I

Jag köpte ett paket på tre månader (Satsa) och måste tyvärr säga att jag inte är så nöjd med det. När jag började så var jag tydlig med att jag tränade mycket innan och skulle vilja ta min träning på ny nivå och utvecklas och var villig att ge allt för att nå resultat. Jag var tydlig med att jag redan har ett gym som jag går till (och är nöjd med) och skulle vilja ha hjälp med kosten samt att utvecklas under mina PT timmar. Tyvärr verkade det inte som att det var så mycket kommunikation mellan de olika personerna och PT:en...

Emil B
Skrev om Gympro

Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande på mitt första träningspass hos er!

Alex H
Skrev om Gympro

Massage Utmärkt Förväntningar på kombination av behaglig massage och omhändertagande av knutor, stelhet och liknande vilket uppfylldes väl Gott bemötande och anpassad behandling till kroppsform och mående. Trevlig massageterapeut..

Anna A
Skrev om Gympro

Har gått hos Gympro sedan i april -19, Köpte ett litet paket för att testa och sedan blev det ännu större timpaket. PT Mathias har varit en fantastisk, peppande, metodisk, engagerad tränare som jag känner mig trygg med. Samt tränar även med PT Sebestian som även han är så fantastisk bra PT. Båda killarna får mig att kämpa vidare och nu mera längtar att gå till träningen. Har en lång väg kvar men med bästa stödet ifrån Gympro linne kommer det bli en rolig och stimulerade tid.

aldona f
Skrev om Gympro

Har köpt paket med både träning och kost Har bara hållit på i två veckor och är super nöjd 👌 Jätte bra personal och bra upplägg av kost och träning 😊 Tränar med Mathias och Sebastian som är super duktiga och peppande 💪 Skulle rekommendera detta koncept till andra Mvh Aldona

Sofia E
Skrev om Gympro

Tycker från början att de gav ett proffsigt bemötande och lyssnade på mina behov och mina tidigare erfarenheter för att kunna presentera en bra lösning till mig. Så mitt skräddarsydda kostschema och träningsupplägg känns kanon.

Lovisa T
Skrev om Gympro

Jag har kanske inte så mycket erfarenhet av Gympro som företag i sig, men min PT Mathias har tagit väl hand om mig sedan mitt första pass. Pedagogisk, inlyssnande och välkomnande. Träningslokalen på Linné är väldigt bra och fräsch. Två saker som kan tänkas förbättras är bokningssystemet och att när betalningen går iväg till Gympro står det att det går till YogaDevi, vilket kan vara extremt förvirrande.

Maud Å

Massage. Bra och kunnig personal. Lätt att boka/betala

Marcus F
Skrev om Gympro

Professionellt bemötande och kunnig personal.

Susanne J

Väldigt bra sportmassage av trevlig och kunnig massör.

Pia K
Skrev om Gympro

Rekomenderar starkt Gympro och deras proffsiga team. Har haft problem med nacke och axlar länge, allmänt otränad och extrakilon här och där. Men nu kör jag personlig träning och massage med Mathias Ros och är såååå nöjd. Äntligen av med nack- och axelproblemen.👍Jag är nog född lat men nu längtar till och med jag till träningarna. Det är variation, proffsigt och så härligt att se resultaten. Tack Gympro!! /PIA

monika a
Skrev om Gympro

Hade massage som var så hårdhänt att jag hade blåmärken över hela kroppen efteråt

Svar från Gympro

Hej Monika tack för feedback. Vi såg att detta var en elev-massage ifrån Januari och att personen jobbar inte kvar hos oss. För att du ska då bästa möjliga upplevelse med oss så vill vi bjuda in dig till en kostnadsfri ordinarie massage. Du får ett mail om en liten stund hur du ska gå tillväga! Hälsningar Jonas

Maria J
Skrev om Gympro

Jag hade väldigt höga förväntningar och delvis genom olika övningar fick jag en okej schemalagd översikt vad jag kan göra. Motivationen att fortsätta med min träning fick jag från andra håll men över förväntan var det ok. Köpte 4×60 pt timmar med träning och kost. Jag är en seg kvinna och behöver hårdare träningsformer. Men för att stabilisera vissa muskler var det okej som start. Tack. M.

Stefan H
Skrev om Gympro

Trevlig och professionell personal!

Urban B
Skrev om Gympro

Proffsigt och trevligt bemötande. Jag går alltid dit för massage. Mvh Urban.

Sofia B
Skrev om Gympro

Har varit på massage att antal gånger, både i Eriksberg hos Mathias men även besökt osteopat Therese på Linné. Therese har fått ordning på problem jag dragits med i över två år på bara ett par behandlingar. Hon arbetar metodiskt och respektfullt och jag kommer att fortsätta gå hos henne lång tid framöver.

Emma T
Skrev om Gympro

För Jonas engagemang i sina lokaler och kunder tycker jag Gympro är ett bra ställe. Fräscha lokaler med bra läge. Däremot om företaget vill ha ett bra rykte utöver sin träning, så bör dom inte ha personal som spelar roulette i dejting med dom flesta av sina kunder.

Svar från Gympro

Tack vad roligt att höra att du uppskattar vårt jobb Emma! VI tackar även för din feedback och vi har nu lyckats hitta vem som jobbade den dagen i Januari så kommer lyfta detta personligen och vidta åtgärder. //Jonas

Jasmina H

Köpte massage. Bemötande var bra. Har en tips till er. Kom in med ett glas vatten till kunden efteråt. Sådan små saker är viktiga. Jag hade uppskattat det men kanske inte alla. Så man kan fråga och erbjuda det, i alla fall. Viktigt att det inte känns stressigt

Svar från Gympro

Tack för din feedback Jasmina! Vi har detta som rutin men jag kommer ta ett varv och se över detta vad som kan gjort att du inte blev tillfrågad denna gång.

JESSICA A

Går på djupgående massage / osteopati hos Gympro och de har fantastiskt proffsiga massörer!

Isabelle N

Blev positivt överraskad. Hade bokat en klassisk massage men fick en professionellt utförd muskelmassage.

Helena Z
Skrev om Gympro

Alltså motivationen är på topp så även humör och energin tack varje er och då är det här bara början!

Simon J
Skrev om Gympro

Jag har kört både massage och personlig träning och allt överträffade förväntningarna. Trevlig och kunnig personal

Maria J
Skrev om Gympro

Att anlita gympro för att komma igång med träningen är det bästa jag har gjort!!! Supernöjd!

Marie A
Skrev om Gympro

Köpte kost och träning:) Så bra bemött från första stund . Lyhörd personal som lyssnar på vad man vill uppnå . Träningen är grymt bra, en hel timma med fullt fokus på sig själv, det är lyx. Träningen är så bra att man tar det där lilla extra som gör att man kommer ut ur sin comfortzon . Vilket jag tycker är svårt när man tränar själv . Känslan efteråt när man är heeelt slut tycker jag är 👌

Sara U
Skrev om Gympro

Det bästa som hänt mig, tack till alla som är inblandade

Svar från Gympro

Vad roligt att höra! Så motiverande att se dig utvecklas vidare!

Petter M
Skrev om Gympro

Jag har varit på Gympro för idrottsmassage. Har även fått konsultation kring skador. Har fått ut mycket mer av besöken än väntat tack vare ett proffsigt och effektivt arbetssätt. Bara varit hos Mathias på Eriksberg som jag starkt rekommenderar, har enbart positiva upplevelser.

Josefin K

Mkt bra, anpassar till individ Rätt knölig bokning

Svar från Gympro

Tack för fint omdöme! Vi har nu förbättra våra bokningar så att de ska underlätta.

Samih A
Skrev om Gympro

Proffesionellt bemötande och målinriktade efter mina behov.

Svar från Gympro

Tusen tack för fint omdöme Samih! De andra hälsar så gott!

Micaela R

Jag köpte ett paket PTtimmar på Gympro Eriksberg. Syftet var att fila på tekniken samt få lite ny inspiration. Mathias gav ett proffesionellt och engagerat intryck fr start. Att träna hos Gympro är så himla kul! Blir alltid pepp av att vara där och lär mig jättemycket. Passen är varierande och utmanande men alltid på en nivå som passar just mig. Rekommenderar dem varmt!

Svar från Gympro

Mathias bugar och bockar! Stor eloge till dig som orkar kriga på!!

Ale T
Skrev om Gympro

Hej! Har köpt paketet ”Satsa långt”. Kände redan på första mötet att det skulle bli ett rätt val att välja Gympro. Väldigt bra bemötande och mycket tydliga informationer om hur ett personligt schema skulle se ut för mig. Gympro har fyllt upp alla mina förväntningar. Min privata tränare Mathias är väldigt proffesionell inom sitt jobb vilket får mig känna att jag gör rätt att träna ihop med honom. Han har även fått mig att tycka om träningen. Med vänlig hälsning, Ale Taspinar

Sofie j
Skrev om Gympro

Valde ett paket med bla 8 st PR-pass, kroppsmätning, kostprogram mm. Är väldigt nöjd med både upplägg, studion och tränaren. Fått många bra tips och mycket bra coachning inför framtiden gällande träning

Fredrik S

Riktigt bra omhändertagande, rekommenderas varmt.

Ingela E
Skrev om Gympro

Proffsigt, vänligt, lyssnar in, kunnigt. Man trivs där helt enkelt

Anette L
Skrev om Gympro

Sååå bra ! Känner mig trygg i min träning, bra stöttning av Mathias och mycket förståelse. 🙏🏻 #tacksam / Anette

Svar från Gympro

Tack Anette, vad kul att höra och det är härligt att ha din energi hos oss!

Cicci A
Skrev om Gympro

Väldigt trevlig och proffsig pt som arbeta efter personligt behov.

Tobias L
Skrev om Gympro

Köpte ett paket på Gympro för att komma igång, bli motiverad och inspirerad. Professionellt bemötande och riktigt rolig träning.

Admir Ramadanovic

Stor kunskap hos Mathias, som hjälpt mig komma igång med min träning. Köpt ett "spark i ändan"-paket + 10h. De strävar efter att ge så personlig träning som möjligt, vilket saknas på andra kedjor.

Robert S
Skrev om Gympro

Proffsigt bemötande och riktigt kompetent personal.

Johanna Z

Köpte ett PT paket med 20 pass och körde första passet igår torsdag! Fantastiskt bra start och grymt bemötande av Jonas! Alla förväntningar uppfyllda så här långt. Ser fram emot de kommande månaderna och att få följa min utveckling! Bara positivt att säga!!

Helena J
Skrev om Gympro

Ville få hjälp att hitta rätt sätt att träna. Mathias är grym på att peppa mig.

Urban B
Skrev om Gympro

Bemötande, information och omhändertagande i världsklass. Jag går alltid hit. Hade jag bott närmare så hade jag nog utnyttjat gymdelen också, nu åker jag endast hit för massage. Mvh Urban.

Kajsa Å
Skrev om Gympro

Alltid trevligt bemötande! Massagen är otroligt avkopplande och man känner att man är i trygga händer. Jag har själv inte tränat där men skulle säkert få samma uppfattning om jag testade det med!

Elin S
Skrev om Gympro

Tyckte det var bra massage, kändes seriöst och tyckte det var en bra stämning med musik och fint rum.

Lennart B

Köpt 20 timmar PT och är mycket nöjd med bemötandet och ser det som ett sätt att komma igång med fysisk träning. Förväntningarna har blivit ungefär som jag tänkt mig och är mycket nöjd med hur företaget lever upp till dem.

Oskar L
Skrev om Gympro

Jag köpte ”spark i ändanprogrammet” för att lära mig mer och inspireras i min träning. Det har varit klockrent! Jag har lärt mig massor av nya övningar och får idag ut mycket mer av min träning. Mina 20 halvtimmar är snart slut men kag kommer garanterat komma tillbaka till gympro i framtiden.

Anna K
Skrev om Gympro

Jag har aldrig tidigare gymtränat och valde att vända mig till Gympro för att komma igång. Målet med min träning är att bygga upp muskelstyrka som jag får nytta av som cyklist. Jag har fått en fantastisk hjälp av Mattias på Gympro som skapat ett träningsupplägg som passar mig jättebra. Jag blandar egenträning med PT-pass där jag får inspiration till nya övningar som gör att jag får en bra variation i min träning. Jag får även guidning att hitta rätt teknik i de fall jag känner mig osäker. Träningen har på ganska kort tid...

Lisa S
Skrev om Gympro

Mycket bra personligt anpassad träning för maximalt resultat, de har förändrat mitt liv till det bättre och jag ger Gympro högsta betyg!

Rebecka A

Tycker att själva massagerummet var det som drog ner upplevelsen, men annars var allt bra. Personalen var bra.

Anna-karin R

Har haft Spark i ändan-paket och är mer än nöjd. Fantastiskt bemötande med en enorm proffsighet och en stor känsla för vad jag behövde för träning.

Svar från Gympro

Stort tack! Kul att ha dig hos oss!!