H.B Elgruppen i Stockholm AB

Ring 08-35 57 14 hbel.se

6 omdömen om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Jenny E
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Bra kommunikation och enkelt att få en tid som passade. Mycket trevlig personal. Jag hade hjälp med elen i hemmet.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Jenny H
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Trevlig elektriker som kopplade el till en ny takfläkt på huset, i samarbete med den ventilationsfirna som vi anlitat.

Birgitta B
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

De var där i tid. Arbetet gick snabbt. De satte upp en lampa i hallen.

HB EL gruppen AB gillar detta
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Pontus G
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Äntligen en elektriker som verkligen bryr sig om kunden! Vi behövde byta proppskåp akut och H.B El kom direkt och tog sig an uppgiften. Eftersom vi bor i ett 70-tals radhus där många kopplingar har gjorts under årens gång visade sig arbetet vara ganska komplext. H.B El löste dock alla utmaningar och förklarade också för oss löpande på ett bra sätt vad de gjorde. De blev inte klara på fredagen, men kom tillbaka på lördagen och gjorde klart arbetet så vi slapp vänta. Jag kan verkligen rekommendera H.B. El för de som behöver en både kunnig och pålitlig elektricker!

Mathin B
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Supertrevligt bemötande, tillmötesgående och väldigt professionellt utfört arbete! Gjort massor med arbeten för oss och vi är supernöjda!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Diliar Y
Skrev om H.B Elgruppen i Stockholm AB

Personelen har varit trevlig och social. De har varit ordningsamma samt har gjort ordentlig jobb.