Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Haninge H-G Elektronik AB

H-G Elektronik AB

Grenvägen 6, 135 52 Tyresö — Visa karta

H-G Elektronik levererar utrustning och säkerhetsteknik i form av larm, inbrottslarm, brandlarm, överfallslarm, passersystem, kameraövervakning m.m. som är lätthanterlig och av högsta kvalitet. Er installation blir fackmannamässigt utförd.

Läs vad 6 kunder tycker om H-G Elektronik AB

• Annika A
    Annika A skrev om H-G Elektronik AB
    Snabbt, mycket trevliga och kompetenta! Jag är hur nöjd som helst! Läs mer
  • Tobias  A
    Tobias A skrev om H-G Elektronik AB
    Super bra firma, super bra utfört jobb. Riktigt nöjd Läs mer
  • Sanna Å
    Sanna Å skrev om H-G Elektronik AB
    Väldigt bra företag, som verkligen lyssnar på hur man vill ha det. Dem verkar alltid göra sitt allra bästa. Anställt dem 2 gånger, dem slutar aldrig förvåna med underbara jobb dem gör :D Läs mer
  • Patricia A
    Patricia A skrev om H-G Elektronik AB
    Detta företag gjorde ett grymt jobb åt mig, väldigt nöjd. Det jag är extra nöjd med var att man fick en snabb offert och ett trevligt bemötande,”. Skulle definitivt anställa dem igen. Läs mer
  • Åke K
    Åke K skrev om H-G Elektronik AB
    Detta företag var hos oss och jobbade förra året, väldigt nöjd med arbete och bemötandet vi fick. Hela arbetet från början när vi tog kontakt till när arbetet var slutfört, gick väldigt fort och trevligt till. Inte haft några problem efter dem varit här och jobbat!! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Lev N
    Lev N skrev om H-G Elektronik AB
    Varning! Vi har utfört en större renovering och inte haft några problem med hantverkarna förutom med detta bolag! Skulle ge noll stjärnor om det gick. Jag försöker komma på något positivt att skriva om detta bolag men det är svårt. En grej jag kommer att tänka på är att de som arbetar på kontoret när man kopplas dit känns rätt vettiga.Men om du vill spendera tid med att jaga arbetsledaren för uppföljning av arbetet, om du vill få ett slarvigt utfört arbete med el-kablar som sticker ut ur väggen (vi skulle få elen infasad i väggen), om du vill ha ett icke fungerande internet som de dessutom med alla möjliga ursäkter vägrar komma och åtgärda (chefen började tom ljuga om att det pratat med ordförande i vår förening om att de skulle stå för fixandet av HG-elektroniks misstag, vilket är helt bisarrt.) Vi har inte heller fått någon isolationsrapport! Vi har nu blivit tvungna att anlita en annan elfirma som tydligen fått "städa upp" efter andra kunder som HG elektronik förstört hemma hos. Läs mer