H-Snickerier AB

H-Snickerier AB

Ring 08-39 08 39 www.h-snickerier.se

Välkommen till H-Snickerier AB! Vi på H-Snickerier AB är från första början ett verkstadssnickeri som med tiden kommit att bli en komplett leverantör inom bygg och inredning. Med över 30 års erfarenhet inom branschen gör vi skillnad genom att ha utbildad personal på plats och en vilja att hela tiden lösa problem. Vi erbjuder...

10 omdömen om H-Snickerier AB

Marcus O
Skrev om H-Snickerier AB

Super bra och snabba! Favorit snickeri

Svar från H-Snickerier AB

Tack Marcus för omdömet. Det var ett otroligt roligt projekt :)

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Jennie S
Skrev om H-Snickerier AB

Riktiga proffs som alltid levererar över förväntan

Svar från H-Snickerier AB

Tack för ditt fina omdöme Jennie :)

Lena G
Skrev om H-Snickerier AB

Vi fick hjälp med att installera ett nytt Marbodalkök. Från första kontakt så överträffade de våra förväntningar. Mycket flexibla och proffsiga. Stor möjlighet till att få specialanpassningar. Skönt att kunna köpa in allt från ett och samma ställe. Kan verkligen rekommendera H-Snickerier.

Tack för ditt omdöme och för förtroendet Lena. Mvh H-Snickerier

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Simon G
Skrev om H-Snickerier AB

Renoverade mitt kök med H-Snickerier AB och kan inte vara mer nöjd. Rekommenderas starkt till alla som söker flexibla hantverkare av toppklass som löser allt som uppstår under bygget utan problem och levererar ett resultat över förväntningarna. Från början till slut har dom varit trevliga, professionella, snabba och kunniga. Dom har löst allt från början till slut, koordinerat med rörmokare och elektriker så att ingenting stått stilla och jag kunnat slappna av medans dom höll tidsplanen vi satt upp. Under hela projektet...

Christian Patric H
Skrev om H-Snickerier AB

Proffs på sin sak, önskar alla företag hade samma tänk.

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Thomas C
Skrev om H-Snickerier AB

Bra bemötande vid första kontakt. Resultatet blev kanon. Kan varmt rekommendera H-Snickerier

Ellinor W
Skrev om H-Snickerier AB

Väldigt nöjda, vårt kök blev så fint och vi fick ett väldigt bra bemötande🤩

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Therese O
Skrev om H-Snickerier AB

H-snickerier hjälpte oss med ombyggnad av vårt kök. Riktigt proffsiga!

Haddy F
Skrev om H-Snickerier AB

Fantastisk service! Kan varmt rekommendera dem.

Fredrik A
Skrev om H-Snickerier AB

Anlitat h snickerier för diverse arbeten och är mycket nöjd med resultaten. Bland annat specialbyggda möbler, ombyggnation av kök efter vattenskada, altan bygge, dörrbyten mm. De har ett komplett snickeri och är väldigt tillmötesgående med vad man önskar. Även trevligt att se både unga som äldre jobba ihop och delar sina kunskaper.

Svar från H-Snickerier AB

Tack Fredrik vad kul att höra!