Haga Trafikskola

Haga Trafikskola

Ring 011-16 38 40 www.hagatrafikskola.com
4.5

Välkommen till Haga Trafikskola! Har det blivit dags att ta körkort? Ett körkort är en investering för hela livet och en frihet då du kan ta dig överallt med hjälp av ett eget fordon. Hos oss på Haga Trafikskola hittar du en rad olika typer av utbildning. Har du bråttom kan du ta en intensivkurs och få ditt körkort på 2 veckor....

19 omdömen om Haga Trafikskola

Senait Arjam G
Skrev om Haga Trafikskola

Jag tog en intensivkurs hos Haga trafiksskola och rekommenderar verkligen Samuel som jag hade som lärare. Han var väldigt nogrann, tydlig och väldigt kunnig. Han var extremt engagerad och mån att man skulle nå sitt mål, körkortet- vilket jag gjorde tack vare han! Rekommenderar Samuel varmt!!!

Centrums Trafikskola Norrköping
4.7/5 i betyg av 372 omdömen 4.7 av 372 omdömen

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte e

Christean G
Skrev om Haga Trafikskola

Tog en intensiv kurs, bra lärare som är tydliga och påpekar om du gör något misstag direkt så att det kan åtgärdas så fort som möjligt. Hade tänkt köra upp utan någon trafikskola först men efter vad jag fick lära mig så insåg jag idag på uppkörningen att jag inte hade klarat den om det inte var tack vare trafikskolan! Numera är uppkörningen lite mer avancerad och det krävs ändå ganska många saker av dig som förare. Jag hade 17 punkter vi gick igenom allt från backa runt hörn till vänstersväng på landsväg, parkering, säkerhetskontroll...

Anton Rune Ingemar L
Skrev om Haga Trafikskola

Bra och tydlig lärare. Väl förberedd inför uppkörning.

DOUAA I
Skrev om Haga Trafikskola

Det positiva i skolan är att det finns jätte trevliga lärare både Isa och Samuel. Tack vare Isa som var väldigt pedagogisk och hjälpsam. Isa är bästa lärare. Därimåt finns en otroligt otrevlig och oprofessionell ägare, Skulle aldrig rekommendera denna trafikskola.

Maria Linnéa Zenitha E
Skrev om Haga Trafikskola

Tack för fint bemötande och pedagogisk undervisning som väl förberedde mig för uppkörningen och gav mig tillräcklig kunskap och självförtroende för att det skulle gå vägen. Kan varmt rekommendera Haga trafikskola.

Rebecca Maria Cecilia H
Skrev om Haga Trafikskola

Tack till bästa trafikskolan i stan! Jättebra handledare. Tack Jan och tack till dig Samuel för att du kom med bra feedback och trodde på mig. Mayrus hjälpte mig med upplägget och med sitt leende varje dag gav mig ett varmt bemötande. Jag vill speciellt rikta ett stort TACK till ISA GERGIN för hans engagemang, tålamod och helt otroliga pedagogiska förmåga som hjälpte mig att ta körkort. En stor applåd för bästa handledaren genom tiderna! Jag rekommenderar varmt Hagas trafikskola. Fortsätt med det ni gör!

DANIEL C
Skrev om Haga Trafikskola

Jag körde intensivkurs på haga och var super nöjd med upplägget, och jag hade isa som körlärare, väldigt lugn och pedagogisk, och han sa alltid vad man skulle försöka tänka på extra mycket. Väldigt trevlig trafikskola och rekommenderar starkt! Jag fick körkortet för att jag körde med dessa otroliga människor!

MONA P
Skrev om Haga Trafikskola

Jag är mamma till 2 tjejer som inom loppet av 1.5 år tagit sina körkort på Haga trafikskola. Bra planering och struktur, tillgång till lektioner när de önskar. Som betalande mamma har körskolan inte "mjölkat" lektioner utan gett goda råd att träna på hemma, erbjudit mig att åka med. De har haft Anders och Isa som lärare och de har varit lugna och pedagogiska. Tack Haga trafikskola, jag återkommer när det är dags för 15 åringen att ta sitt körkort.

Nora F
Skrev om Haga Trafikskola

Super bra trafikskola! Jätte bra trafiklärare, min syster körde för Jan och var super nöjd, själv körde jag för Isa och vi båda är super nöjda. Bra planering, kommunikation och väldigt lugna och harmoniska lärare. Tack bästa trafikskolan i stan!

Shane B
Skrev om Haga Trafikskola

Jätte nöjd trevlig kör lärare väldigt lung och ödmjuk

Harout B
Skrev om Haga Trafikskola

Bästa skolan i stan! jag hade mitt körprov kl 15:30 på en måndag, tog en dubbel lektion med Samuel kl 09:45 samma dag, jag gjorde några misstag och jag var ofokuserad, saknade fortfarande kunskap om hur man skulle tänka i vissa situationer, Samuel tipsade och visade allt möjligt och jag kunde bearbeta det i min lilla hjärna och sen fick jag godkänd! Personalen var jättetrevliga och alla gjorde det extra för att hjälpa till. Rekommenderas starkt! :)

Ellen F
Skrev om Haga Trafikskola

Jag tog en intensivkurs på Haga Trafikskola med 21 lektioner, mycket nöjd med hela utbildningen och fick mitt körkort. Ett extra tack vill jag rikta till Isa som är så pedagogisk och duktig. Kan absolut rekommenderas!

Pelle E
Skrev om Haga Trafikskola

Haga trafikskola är en mycket bra och seriös trafikskola. Jätte trevliga och pedagogiska lärare som förklarar och på ett bra sätt gör så att man förstår det man ska förstå. Värt varenda krona 👍 rekommenderar varmt / Pelle

Valbona B
Skrev om Haga Trafikskola

Min upplevelse på Haga trafikskola var jättebra. Bra bemötande trevligt personal. Jag hade Jan som handledare och han var så lungt och tydligt. Jag rekommenderar Haga trafikskola som det bästa i Norrköping.

Natanael L
Skrev om Haga Trafikskola

Jag fick ett mycket bra intryck av Haga Nya Trafikskola och bemötandet var mycket bra hela tiden. Snabba svar/lösningar på frågor och vänligt bemötande. Sammantaget var intrycket myclet bra. Jag köpte teoripaket och en körlektion för BE-behörighet via körskolan.

Svar från Haga Trafikskola

Tack för att du trivdes bra med oss och din dotter är välkommen om hon vill ta B körkort. Mvh Jan

WINTANA Z
Skrev om Haga Trafikskola

Otroligt otrevlig och oprofessionell receptionist och ägare, dem skriker skällsord i telefonen och ber mig hålla käften pga av information som receptionisten valt att inte dela med sig till mig. Skulle aldrig rekommendera denna trafikskola i hela mitt liv! Gick till en annan i Norrköping som var betydligt mycket bättre och professionella.

Karin A
Skrev om Haga Trafikskola

Superbra trafikskola där lärare och ägaren verkligen bryr sig om sina elever. Tack Martin för allt du har lärt mig! Så jäkla glad att jag tog körkortet hos er!

Kund

Malou G
Skrev om Haga Trafikskola

Bra trafikskola med trevliga lärare!

Kund gillar detta