Hagströms Gruppen Lack AB

Hagströms Gruppen Lack AB

Ring 08-551 784 20 hgruppen.se

Ett miljötänkande företag som specialiserat oss på lackering av kök med över 40 års erfarenhet. Vi lackerar varje år mer än 2000 kök och lämnar 8 års garanti. Vi har vänt upp och ner på branschen genom att erbjuda fasta priser/kök. Priser som inkluderar allt, nedmontering tranporter, igenspackling av hål, borrning av nya hål,...

99 omdömen om Hagströms Gruppen Lack AB

Anna Z
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Jag skickade in mina luckor för omlackering samt målning av stommar. När målarna ansåg sig klara lämnades nyckeln tillbaka i brevlådan utan en slutbesiktning tillsammans med mig. Jobbet var väldigt slarvigt utfört. Ett litet utdrag från målning av stommarna (från vit till ny färg): * intorkad målarfärg på golv, bänkskiva och diskho * ojämna kanter mot vägg * målat utanför och in i skåpen * vita fläckar Omlackering: * monterade tillbaka nylackerade luckor som var fulla av repor * ett fäste på en pinne som går från lådfronten...

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Nina S
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Smidigt och mycket bra resultat. Enkelt att få offert genom att skicka in bilder. Monterar ner och upp , hämtar och lämnar. Trevlig personal! Jag är jättenöjd med hela processen.

Leif Z
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Köpte tjänsten att lackera om köksluckor och att måla lister och ytor.Bra bemötande tog lite väl lång tid från att luckorna monterades ned tills vi fick dom återmonterade. Men ändå helt acceptabelt

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Alberto G
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Toppen företag, mycket nöjd. Kan rekommendera stark.

Karina H
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Helt nöjd med allting. Med kontakter och utfört arbete. Allt fungerade bra och nöjd med utfört arbete

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Caroline M
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Bra service på alla sätt , utmärkt på alla sätt

Ulf R
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Ett mycket Välkomnande och positivt tillmötesgående från en proffisionell personal. Kände oss mycket nöjda med vad vi kom överens om. Luckorna blev som Nya och ger oss glädje varje gång bi kommer ut i köket. Tusen Tack Hagströms.

Bengt G
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Allt fungerade kanon. Luckor hämtades o lämnades på utsatt tid. Målare som skulle måla stomme fungerade utmärkt. Mycket nöjd

Carina J
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Mest tacksam Och imponerad för den snabba responsen från kundtjänst! Jobbet med luckorna är jag också helt nöjd med. Något som skulle kunna bli bättre är kommunikationen kring förväntad leverans. Tack Hagströmsgruppen för väl utfört arbete!

Jannika B
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Väldigt trevligt bemötande när man väl fick kontakt. Ringde och mailade varje dag och fick kontakt ca var 3e. Resultatet mycket fint men en front lämnades tillbaka trasig utan att de kommenterade det. När jag ringde och frågade hävdade de att fronten var trasig redan vid hämtning (vilket den inte var enligt min uppfattning). Om den ändå var det tyckerjag det var konstigt att jag inte fick infon vid varken hämtning eller lämning. Kommer inte kräva företaget på detta då jag verkligen inte orkar lägga mer tid på att försöka...

Peter Ö
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Bra bemötande och resultat. Tog lite längre än utlovat men inget allvarligt.

Sofia E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Lackering av köksluckor och stomme. Fin service och strålande resultat!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

tack för ditt omdöme och att du gillade vårt sätt att jobba

Lennart P
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Hej Vi är jättenöjda med bemötande och utförande av arbetet

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

tck för ditt svar. Alltid kul md uppskattning för vårt arbete

Lena H
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Trevligt bemött både i telefon och av montörerna som var här Smidigt att dom skötte allt. Lackning av köksluckor Med vänlig hälsning, Lena

Josefine M
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Mycket trevligt bemötande, kom tom tidigare än beräknat för att hämta luckorna. Snabba, effektiva och superfint resultat! Rekommenderas varmt!

Eva S
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Trevligt bemötande och ett väl utfört jobb

Håkan L
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Ommålning av alla köksskåp från vitt till en vacker grå färg. Mycket proffsiga och trevliga hantverkare. Jag och min fru är grymt nöjda.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

kul att du gilllade vårt sätt att jobba

Lars E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Snabbt, enkelt och proffsigt från offert till utförande då vi ville fräscha upp köket.

Mildred F
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Behövde få mitt kök målat o tapetserat. Fick snabbt en offert. Hem kom en av Hagströms hantverkare. Han var trevlig och gjorde ett jättefint jobb. När luckorna kom idag följde två montörer med, arbetade snabbt och effektivt. Är så nöjd med arbetet. Betyg: utmärkt🥳

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vi blir så glada över dina fina ord. Skall meddela alla inblandade

MAZDAK H
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

För att minimera vår miljöpåverkan lät vi Hagströms Gruppen lacka om vårt kök istället för att vi skulle byta ut det mot ett nytt. Det var starten på en mardrömsresa. Det hela började med att vi fick en faktura på arbetet innan vi ens fått se resultatet. En faktura som vi självklart inte betalade. Själva arbetet började med att de lackade om stommen i korrekt färg, men otroligt slarvigt utfört där det hade kommit färg på spiskåpa, bänkskiva och andra platser i köket. Luckorna togs ner och lackades om på verkstad. Eftersom...

Hilda A
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

H-gruppen var väldigt proffsiga, trevliga och effektiva. Väldigt nöjd med resultatet! Förbättringar för att de skulle vara en 5a är att vi inte hade behövt jaga för att få tillbaka vår nyckel samt att den lösa täcksidan vid golvet hade blivit också renoverad som luckorna. Kommer rekommendera er vidare!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Hej. Vi ber om ursäkt för nyckeln men tackar för det fina orden om arbetet!

Gun B
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Proffsigt och mycket trevligt bemötande av killarna som hämtade upp köksluckorna och lådfrontena som skulle lackas om till en ny färg. Resultatet blev över förväntan och vi har fått ett nytt vackert kök. Arbetet är perfekt utfört enligt våra önskemål. Det jag måste tyvärr dra ner på är kommunikationen att få tag på någon på Hagströms Gruppen och det har varit långa svarstider. Annars är vi supernöjda och kan varmt rekommendera deras arbete.

Monika F
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Omlackering av skåpluckor. Allt gick väldigt smidigt och jag upplevde personalen som serviceinriktade och mycket trevliga. Några fel i offert och faktura rättades omedelbart.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för dina fina ord. Skall meddela alla inblandade.

Carl-Göran M
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Målning köksluckor/lådor. Allt fungerade utmärkt och bemötandet var mycket gott från alla på Hagströms. Vi är helt nöjda och njuter av ett vackert och fräscht kök.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vad kul att ni är nöjda med vårt arbete.

Melinda B
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Fantastisk service bra kvalite trevlig personal

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för dina fina ord om oss.

Leo G
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Alltså jag är supernöjd! Bemötande av kontoret, jag velade, la till o la till men fick nya offerter utan gnäll! Målarna var jättetrevliga och arbetet gick snabbt! När ni skulle montera luckorna, blev det lite skador på två, vilket jag ej hann se och montören direkt sa, de tar vi tillbaks o lackar om! Fick besked från Skatteverket att jag ej ägde fastigheten och att det va fel rapport från Hagströms men visade sig att jag gett fel uppgifter till er! Löste sig och vid samtal med Skatteverket o Josefin lugnade hon mig med att...

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vi försöker alltid göra kunden nöjd. Tack för ditt inlägg.

Matts B
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Perfekt sätt att renovera köket på ett smidigt sätt. Proffsiga hantverkare på plats👊

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vi är så glada över ditt inlägg. Skall meddela alla inblandade.

Christer W
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Toppen, allt blev super snyggt, proffsiga hantverkare, kan verkligen rekommenderas. Mvh Christer

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vad kul att du uppskattar våra tjänster Christer. Skall berätta för alla inblandade.

Johanna N
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Snabb service och bra resultat!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för din respons! Det är så kul när våra kunder blir nöjda. Än en gång tack!

Inger S
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Snabbt och enkelt. Trevligt bemötande.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för din bedömning av oss.

Efsane U
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Super snabba! Bra service! Och alltid lätt och hjälp!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Kul att du gillar vårt arbete. Tack för ditt inlägg.

Stefan S
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Bra respons, trevligt gäng, kvalitet och definitivt värt pengarna.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för dina fina ord om oss. Skall meddela alla inblandade.

Kerstin W
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Personligt och trevligt ! Levde exakt upp till er reklam : " Måla om istf att köpa nytt" -Blev som nytt☆. Beställning: Ommålning av köksluckor. Lätt och smidigt genomfört, dessutom mycket trevliga personer som utförde jobbet TACK så mycket och rekommenderar företaget gärna vidare i det vi fått gjort.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för att ni tog er tid att ge oss dessa fina ord.

Jan Erik A
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Ommålning av köksluckor och tillhörande ytor. Trevlig och kunnig personal, snyggt och bra arbete samt höll utlovad leverans. Vi är mycket nöjda.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Oh vad kul att ni uppskattade vårt arbete. Skall meddela alla inblandade.

Örjan E

Mycket nöjd, med lackning och service. MVH Örjan

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vi älskar nöjda kunder. Tack för ditt inlägg.

Kjell-Arne B
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Kan inte bli bättre bra service mm

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för ditt svar. Skall informera alla inblandade.

Danijela C
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Väldig profesionell och god bemötande, från kontakt personen till montörerna. Jag behövde hjälp med att måla om mina köksluckor och stommen. Allt gick smidigt och snabbt. Oerhört nöjd kund med både resultatet och bemötandet.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Kul att du är nöjd med vårt arbete!

Anne-christine Theres N
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Mycket trevliga och oerhört snabba

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för ditt fina inlägg. Vi blir så glada.

Annica W
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

* Trevligt bemötande i alla kontakter * Företaget levde absolut upp till mina förväntningar. Alla överenskommelser fungerade perfekt, leveranser i utlovad tid etc, proffsigt utfört arbete med jöttefint resultat. * Lackering av köksluckor

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för dina fina ord. Vi skall meddela alla inblandade.!

Lennart Harald P
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Väl bemött av två killar som var trevliga och serviceinriktade. Tycker att H-gruppen infriade de förväntningar vi hade och som utlovats i offerten. Arbetet omfattade ommålning av köksluckor och skåpfronter.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Kul att vi levde upp till dina förväntningar. Skall vidtala alla inblandade.

Karin E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Trevligt bemötande och snabb respons och offert! Vi är jättenöjda och kan rekommendera Hagströms gruppen 🤗

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Skönt att få det här på fredagskvällen innan hemgång. Tack för dina synpunkter!

Nora R
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Bra service och kommunikation med kontoret. Luckorna blivit som nya. Tack för toppenkille!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Vi blir så glada över ditt svar. Vi skall förmedla det till alla inblandade.

Inger L
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen, hembesök för offert, nedmontering, målning, lackning, dessutom mycket vänligt och proffsigt bemötande av Josefin!

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Tack för ditt fina svar. Vi skall berätta för alla inblandade.

Roger U
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Mycket bra kontakt och information både före,under och efter . Köksrenoveringen blev bättre än väntat. Kan verkligen varmt rekommendera företaget.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Så kul att du är nöjd med vårt arbete. Tack för de fina orden.

Eskil E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Utmärkt. Passar tider, effektiva och trevliga montörer samt professionellt bemötande från back-office! Därtill blev resultatet av omlackeringen av våra skåpluckor toppenbra. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Kul att vi levde upp till dina förväntningar. Tack för dina fina ord.

Chris R
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

proffsigt och bra utfört arbete. Snabb och bra kommunikation med alla inblandade.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Ursäkta vårt sena svar. Kul att du uppskattade vårt arbete.

Ann-mari S
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Fantastiskt bemötande från första kontakten till slututförande. Killarna som monterade ner och åter var vänliga, supereffektiva och kom när det var avtalat. Vi kommer absolut att vända oss till

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Hej. Vad roligt för de fina orden. Jag skall informera alla inblandade.

Aleksandra M
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Min mamma Mirjana blev otroligt nöjd med lackeringen av luckorna. Hon är väldigt nöjd med allt - Kommunikation, nedmontering, montering och superfint resultat. All beröm till alla inblandade.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Hej! Vad kul att mamma blev nöjd. Jag skall hälsa alla inblandade.

Bo E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Trevligt, snabbt, proffsigt. Lackade om köksluckorna och blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Hej! Kul att du är nöjd med resultatet av vårt arbete.

Barbro E
Skrev om Hagströms Gruppen Lack AB

Vi fick våra köksluckor både ner- och tillbakamonterade av trevliga killar och har nu snyggt omlackerade köksluckor… som ett helt nytt kök… Allt gick Såå smidigt

Svar från Hagströms Gruppen Lack AB

Hej! Tack för dina fina ord. Jag skall vidarebefordra det till övriga inblandade.