Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Hair Queen

Hair Queen

Torsgatan 5 B, 111 23 Stockholm — Visa karta

Letar du efter ett företag med erfaren personal inom hår och skönhet? Då är du välkommen till oss på Hair Queen.

Vi är en kombinerad frisörsalong och skönhetssalong som erbjuder allt mellan klippning, färgning, håruppsättning och skäggvård till att fixa fransar, bryn, ansiktsbehandlingar, botox, fillers och tatueringar. Hos oss får du allt i ett helt enkelt!

Du hittar vår fina salong på Torsgatan 5b i centrala Stockholm, där vi har generösa öppettider sex av sju dagar i veckan. Varmt välkommen att boka tid - vi ser fram emot ditt besök!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Hair Queen

• Moa L skrev om Hair Queen
    Klippte aaaalldeles för mycket. Bara att vänta ett år på att håret växer ut. Läs mer
  • Mostafa T skrev om Hair Queen
    What a great place. Good price. Great job. I am so happy. I recommend you to go there for sure. Thanks. Läs mer
    Hair Q gillar detta
  • Elham M skrev om Hair Queen
    Fick ett utmärkt bemötande,mycket nöjd. trevlig och duktig personal som förklarade på ett bra sett vad hon gjorde.
    Tusen tack
    //Elli Läs mer
    Hair Q gillar detta
  • Mehrnosh R skrev om Hair Queen
    I will 100% recommend hair queen. I am so happy with my haircut and color. I will fully suggest you to go there. Very high standard and all the materials used on your hair is the best quality. Laleh is absolutely kind and fully professional. She is the best. 😊😊😊 Läs mer
  • Mejrdad G skrev om Hair Queen
    Duktiga frisör jätte trevlig jag rekomenderar Läs mer
  • Farhad D skrev om Hair Queen
    Trevliga personal, rimliga pris och professional arbete. Läs mer
  • Alo K skrev om Hair Queen
    Trevlig och kunnig personal. Fint och fräsch frisörsalong. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Haleh T skrev om Hair Queen
    Duktig och fräsch. Rekommenderar Läs mer