Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Hair Stylist
Rekommenderat företag 2015 - Hair Stylist

Hair Stylist

Gjörwellsgatan 47, 112 60 Stockholm — Visa karta

Hair Stylist är en modern ljus och luftig frisersalong och ligger på Kungsholmen innan Lilla-Essingen. Om du är på jakt efter en professionell och kompetent frisör i Stockholm är det oss du skall vända dig till. Vi erbjuder en känsla av personlig service där du och dina behov står i fokus. Vi ger tips och idéer på vad som passar just dig som individ och vägleder till det bästa resultatet även på egen hand efter frisörbesöket. Välkomna att boka tid!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Hair Stylist

• Therese K
    Therese K skrev om Hair Stylist
    Janet på Hair Stylist är väldigt duktig, både på att klippa och färga. Sambo, son och dotter klipper sig numera hos Janet.
  • Robert D
    Robert D skrev om Hair Stylist
    Lika duktiga som dom är trevliga.
  • Ornella G
    Ornella G skrev om Hair Stylist
    Fantastisk bra salong, lätt att få tider (flexibla trots att det ofta är fullt med kunder när jag varit där) och Janet som både jag och min man klipper oss hos är otroligt duktig. Skicklig, lyhörd för kunden men vågar samtidigt ge egna förslag för vad som är snyggt och modernt. Kändes verkligen som hon förstod vad som var snyggt för just mitt hår (som är långt och tjockt) och hur det skulle klippas. Jag och min man har båda klippt oss på t.ex. toni and guy när vi bodde i London och testat runt en hel del då vi båda är väldigt måna om våra frisyrer men Janet har varit helt klart bäst!
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Hair Stylist
    Mkt nöjd med klippning o färgning hos frisören Janet. Hennes skicklighet för vad man passar i för frisyr o färger är stor. Kicki
  • Annika D
    Annika D skrev om Hair Stylist
    Jag är så fantastiskt nöjd! Klippte och slingade håret hos Janet på Hair Stylist, det blev perfekt -magiskt! hon förstod precis vad jag ville ha :) Grymt duktig frisör, kan varmt rekommendera!
  • Björn A
    Björn A skrev om Hair Stylist
    Både Janet och Nicki är hur trevliga som helst och jag är alltid nöjd med min klippning när jag går därifrån. Stammis sedan länge.
  • Stefan Olof O
    Stefan Olof O skrev om Hair Stylist
    Jättebra frisör. Bytte från Toni and Guy där jag klippt mig i över 10 år och blev mycket bättre klippt här.
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Hair Stylist
    Mycket nöjd. Snabb och bra service
  • Claire P
    Claire P skrev om Hair Stylist
    Janet is extremely talented and got my hair the way I have wanted it.
  • Emma E
    Emma E skrev om Hair Stylist
    Jag började gå hos Hair Stylist när jag flyttade till Lilla Essingen. Jag fick Janet som frisör och de är det bästa som hänt mig! Janet är en fantastisk människa och jag får håret precis som jag vill ha det. Vi har även blivit väldigt goda vänner. Nu bor jag i Västerås och pendlar till Hair Stylist när jag ska klippa mig.
  • Helene B
    Helene B skrev om Hair Stylist
    Jag är väldigt nöjd med Janet på Hair Stylist! Förra året hade jag stora problem att hitta en ny frisör och provade ett flertal utan att vara riktigt nöjd. I akut behov av klippning tog jag en "drop-in" tid. Janet klippte mig och jag blev jättenöjd! Duktig och trevlig frisör som numera har blivit min fasta frisör. Janet är alltid trevlig flexibel och är flexibel med tider. Hon klipper jättebra! Rekommenderas varmt!
  • Anna N
    Anna N skrev om Hair Stylist
    Klipper mig och färgar hos Janet, jätteduktig. Skön och avslappnad, och ser vad som passar.
  • Niclas D
    Niclas D skrev om Hair Stylist
    Rekommenderas starkt!
    Nicki är kanonbra och håller ett bra pris.
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Hair Stylist
    Kan verkligen rekommendera att gå till Nicki! Hon är grymt duktig, noggrann och trevlig. Prisvärt och jag går alltid därifrån och känner mig supersnygg. :)
  • Ralf T
    Ralf T skrev om Hair Stylist
    Proffsiga kompetenta och lyssnar på kunden
    Mycket bra lätt att få tider
  • Anna K
    Anna K skrev om Hair Stylist
    Alltid trevligt bemötande.
    Lätt att få tid.
    Alltid nöjd med klippningen.
    Personalen alltid glad och trevlig.
  • Anita B
    Anita B skrev om Hair Stylist
    Hej,jag heter Anita och bor i Västerås. Canan Kaya klippte mig under många år här och jag har alltid varit så nöjd med både henne och mina frisyrer. Men så flyttade hon till Sthlm och jag letade vidare i Västerås efter någon ny frisör. Men till slut gav jag upp och sökte upp Canan i Stockholm och så började jag att resa till henne. Hon är trevlig, rar och glad. Underbar "frissa" som alltid klipper mig till min största belåtenhet. Likadant när hon gör slingor eller färgar mitt hår. Hon är så himla duktig och har sådan syn för vad jag passar i. Om jag kommer med förslag så vågar hon sig på det jag ber henne om och det är inte många frisörer som gör. Hon klipper även mina barnbarn. En mycket trevlig frisersalong med den bästa hårfrissan! Jag rekommenderar henne varmt och ni kommer att bli så nöjda.
  • Annki C
    Annki C skrev om Hair Stylist
    Åker från Västerås till landets bästa frissa!!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Hair Stylist
    Jag har gått hit (till Nicki) för klippning, färgning och slingor i flera år och går alltid därifrån hur nöjd som helst.
  • Mia D
    Mia D skrev om Hair Stylist
    Vi är jätte nöjda med Hair Stylist där frisörerna alltid tar emot på ett skickligt och trevligt sätt. Uppskattar att de alltid fixar så att tid kan bokas med relativt kort varsel.
  • Uffe O
    Uffe O skrev om Hair Stylist
    Jag tycker att ni är duktiga, trevliga och ställer alltid upp med kort varsel!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Hair Stylist
    Mycket trevligt bemötande och alltid skickligt utförda tjänster (frisering) av Janet.
  • Suzanne B
    Suzanne B skrev om Hair Stylist
    Jag är nu mycket glad över att ha hittat en noggrann duktig o trevlig frisör i huset där jag bor.

Att ni skänker pengar till barncancerfonden känns mycket hedervärt.
  • Claes L
    Claes L skrev om Hair Stylist
    Bäst.'

Klippt mig här i 30 år.

Med vänlig hälsning

claes
  • Peter L
    Peter L skrev om Hair Stylist
    Jag har klippt mig hos Hair Stylist i flera år. Jag går alltid därifrån och känner mig snygg i håret. Alltid samma utmärkta bemötande. En frisör man kan rekommendera till sin bästa kompis.
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Hair Stylist
    Jag är stamkund på detta ställe och är alltid supernöjd när jag har klippt mig. Bra priser, väldigt duktig personal och alltid lika trevliga. Rekommenderas varmt!
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Hair Stylist
    Har klippt mig på Hair Styligt sen jag flyttade till Lilla Essingen för 2 år sedan och kan inte annat än rekommendera det.

Första gången fick jag en väldigt bra beskrivning av hela klippningen och vad som var viktigt med just mitt hår, dvs virvlar, tjock/täthet, vilket var väldigt förtroendegivande. Varje gång känns lika professionellt och har alltid varit nöjd med resultatet.
  • A
    A skrev om Hair Stylist
    Jag har under flera år gått till Janet på Hair Stylist och min man klipper sig sedan länge hos Nicki på samma ställe. Vi är båda väldigt nöjda varje gång! Trevlig och duktig personal. Janet är fantastiskt duktig på färg och slingor och jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Hair Stylist
    Trevligt bemötande och lätt att boka tid. Alltid mycket nöjd med klippning och färgning hos min frisör Janet.
  • Arne K
    Arne K skrev om Hair Stylist
    Har gått hos HS i över 20 år för klippning. Fortsätter att åka dit även se´n jag flyttat från Sthlm. Absolut värt det extra besväret.
    Arne (i Nynäshamn)
  • Liisa P
    Liisa P skrev om Hair Stylist
    Trevligt bemötande av kunnig frisör Janet som kan sitt jobb,tiden går fort
    när man sitter hos henne och småpratar.
  • Christian W
    Christian W skrev om Hair Stylist
    Bra klipp och skönt snack med trevlig och duktig personal
  • Curt A
    Curt A skrev om Hair Stylist
    Jag har klippt mig hos Hair Stylist i mer än 20 år. Bodde i närheten men har sedan flyttat utanför stan. Återkommer dock gärna eftersom man klipper mycket bra att och man fär ett bra bemötande.
    Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Hair Stylist!
  • Pär N
    Pär N skrev om Hair Stylist
    Bra service och alltid tillgänglig
  • ehsan
    ehsan skrev om Hair Stylist
    Supernöjd med klippningen och trevliga personal som tar sin tid för att göra en nöjd.
    Rekommenderar stället till alla.
  • Clarissa S
    Clarissa S skrev om Hair Stylist
    Frisören Janet på Hair Stylist är toppen. Hon är en kunnig frisör och väldigt trevlig. Rekommenderas även för klippning av barn.
  • Charlotta O
    Charlotta O skrev om Hair Stylist
    Nu har Janet på Hair Stylist klippt och slingat mig 3 gånger och jag är väldigt nöjd.
    Dessutom har Janet klippt min 14-åriga dotter som även hon är supernöjd.
    Jag kommer fortsätta gå till Janet och ger henne de bästa rekommendationer.
  • Lars L
    Lars L skrev om Hair Stylist
    perfekt klippning

Har klippt mig i 30 år där, behöver inte säga mer
  • Stig A
    Stig A skrev om Hair Stylist
    Hair stylist är en salong jag varmt kan rekommendera.Chefen Aydin
    har klippt mej i mer än 30 år, och jag har inte varit missnöjd en
    enda gång.Under merparten av de åren jobbade jag på SVT:s nyhets-redaktion och var extra noga med "frisyren"

Stig Ahlgren
    meteorolog
  • Claes B
    Claes B skrev om Hair Stylist
    Klipper mig hos Audin på salongen sedan några år tillbaka. Personligt, trevligt bemötande och riktigt bra klipp resultat. Mvh Claes B
  • Rikard T
    Rikard T skrev om Hair Stylist
    Herrklippning. Mycket nöjd stamkund.
  • Janeric B
    Janeric B skrev om Hair Stylist
    Har sedan länge varit kund hos Hair Stylist, för att inte säga mycket länge. Jag alltid blivit vänligt och seriöst bemött och har aldrig gått från salongen missnöjd med resultatet
  • Klas E
    Klas E skrev om Hair Stylist
    Har gått hit i flera år, alltid lika trevligt bemötande och alltid lika bra resultat.
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Hair Stylist
    Trevlig och välkomnande hårsalong med bra frisörer som förstår kundens behov och stil. Fick mycket bra tips om håret t.ex under min amningsperiod då håret blev helt annorlunda. Går gärna hit.
  • Leif N
    Leif N skrev om Hair Stylist
    Klippning - bra klippning o bemötande. Möjligt att boka tid.
    Prisvärt!
  • Richard H
    Richard H skrev om Hair Stylist
    Korta väntetider, bra service, trevlig personal och alltid ett bra resultat!
  • Maria V
    Maria V skrev om Hair Stylist
    Janet är den bästa frisören, duktig, noggrann och sist men inte minst, supertrevlig!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Hair Stylist
    Jag klippte mig. Som alltid ett proffesionellt bemötande och ett arbete utfört med stor skicklighet. Jag har klippt mig här i många år - och är alltid lika nöjd!
  • Roland K
    Roland K skrev om Hair Stylist
    Har anlitat salongen i mer än 20 år, säger väl allt om min uppskattning. Bra bemötande och god service.
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Hair Stylist
    Mycket trevligt bemötande av alla.
    Klippningen blir bra varje gång (i 10 år).

Gjörwellsgatan 47, 112 60 Stockholm