Uno Hallbäck AB

Uno Hallbäck AB

www.hallbacks.se
2.3

Vi erbjuder hemelektronik och vitvaror. Några är vitvaror hemmabio audio mp3 parabol tv dvd boxer spis kyl och frys

3 omdömen om Uno Hallbäck AB

Annica
Skrev om Uno Hallbäck AB

Gick utmärkt att byta min vara som jag beställt fel trots att den var öppnad. Förstklassig service. Kommer beställa hos er nästa gång jag behöver vitvara igen.

Erik H
Skrev om Uno Hallbäck AB

Köpte en centraldammsugare och i början verkade allt bra. Allt som jag beställt beställde inte de från leverantören, men de tog betalt för allt. Det tog lång tid innan de hörde av sig när jag ringde dem. De skyllde på sommarjobbare och på leverantören. Känns som ett oseriöst företag.

Maggy K
Skrev om Uno Hallbäck AB

Urusel garantiservice! 11 juni svarade de på mail (som jag skickade den 9:e juni) att jag skulle skicka min ölmaskin direkt till OBH Nordica. Då jag ställde mig frågande till att jag skulle betala frakten skickade de efter påstötning en fraktsedel. Ölmaskinen kvitterades ut den 24 juni 2009 och sen har inget hänt! Har mailat ett flertal gånger men fått till svar att det är semestertider och att jag måste vänta... nu har 6 veckor gått (i Sverige har vi som bekant 4 veckors semester) och jag har fortfarande inte fått tillbaka...