Alla kategorier Radio Skåne Helsingborg Hallbäck AB

Planteringsvägen 11, 252 30 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Hallbäck AB

• Annica
    Annica skrev om Hallbäck AB
    Gick utmärkt att byta min vara som jag beställt fel trots att den var öppnad. Förstklassig service. Kommer beställa hos er nästa gång jag behöver vitvara igen.
  • Erik H
    Erik H skrev om Hallbäck AB
    Köpte en centraldammsugare och i början verkade allt bra. Allt som jag beställt beställde inte de från leverantören, men de tog betalt för allt. Det tog lång tid innan de hörde av sig när jag ringde dem. De skyllde på sommarjobbare och på leverantören. Känns som ett oseriöst företag.
  • Maggy K
    Maggy K skrev om Hallbäck AB
    Urusel garantiservice!
    11 juni svarade de på mail (som jag skickade den 9:e juni) att jag skulle skicka min ölmaskin direkt till OBH Nordica. Då jag ställde mig frågande till att jag skulle betala frakten skickade de efter påstötning en fraktsedel.
    Ölmaskinen kvitterades ut den 24 juni 2009 och sen har inget hänt!
    Har mailat ett flertal gånger men fått till svar att det är semestertider och att jag måste vänta... nu har 6 veckor gått (i Sverige har vi som bekant 4 veckors semester) och jag har fortfarande inte fått tillbaka min ölpump. MIN semester är slut... gissa när man vill ha sin ölmaskin?
    Vidarebefordrade ärendet till konsumentvägledare idag.
    Skamligt Hallbäcks...
    Handla gärna där men ve och fasa ifall det ni köper måste garantiåtgärdas.

Morr...

Planteringsvägen 11, 252 30 Helsingborg