Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Hallonqvist fastighetsbyrå AB

hallonqvist.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till oss på Hallonqvist Fastighetsbyrå! Vi är en familjeägd mäklarbyrå som förmedlar bostäder med stort engagemang och personlig närvaro. Vi strävar inte mot att bli störst, utan satsar på kvalitét före kvantitet. Målet för oss är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter genomförd affär. Vi tror...

440 omdömen om Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2014

Terese K
Köpte en tomt med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Pratar för mkt Dryg attityd Avbryter

Linus L
Köpte sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel  en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
JOHANNESLUST

Claudia har gjort köpprocessen smärtfri och det finns inget att klaga på.

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack så mycket för återkopplingen Linus och det fina betyget. /MVH Claudia Carlin Hagel

Lars Stefan Germer L
Sålde sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel  en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
JOHANNESLUST

En härlig tjej som som är engagerad till tusen. Tummen upp

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack Stefan för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg. / MVH Claudia Carlin Hagel

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
ROSENVÅNG / LIMHAMN / DJUPADAL

En kunskap om hus som imponerade och ett engagemang som värmde!

Svar från Jennie Hallonqvist

Stort tack för din reflektion och återkoppling. Ett extra stort tack Mats för din rekommendation med högsta betyg. Det uppskattas mycket när den kommer från dig. / / Mvh Jennie Hallonqvist

Ulf S
DJUPADAL / LIMHAMN

Ett trevligt bemötande från en energirik och ambitiös mäklare. Mycket saklig och med ordning och reda vilket uppskattas. Jobbade hårt för att få huset sålt. Rekommenderas verkligen!

Johanna G
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Vi är mycket nöjda med Jenny. Snabb på att svara, nogrann och väldigt trevlig!

Oliver B
Skrev om Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Proffsiga, har upplevt som båda köpare och säljare i Limhamn. Inger förtroende samt har ett starkt driv och engagemang. Rekommenderas!

Roger L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN / ELINEGÅRD / KALKSTENSPARKEN

Smidigt, skickligt, kunnigt. Bra bemötande gentemot både säljare och köpare.

Lennart M
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Rak och proffsigt arbete. Inga oklarheter.

Svar från Jennie Hallonqvist

Lennart, tack för din reco med högsta betyg. Det är mycket att tänka på vid en bostadsaffär. Det är vårt jobb att guida er genom processen. Det gläder oss mycket att höra att ni har uppfattat oss klart och tydligt. Tack för ert förtroende. /Jennie & Claudia.

Anders M
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Ett närvarande , 100% engagerat genomförande av försäljningsprocessen .

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack Anders. Det är skillnaden mellan A och O... dvs. att ge 100% engagemang hela vägen. :) / Team Hallonqvist

Linda H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Hallonqvist en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
FÅGELBACKEN / HÄSTHAGEN / SLOTTSSTADEN

Proffsig och tydlig. Höll mig hela tiden uppdaterad och informerade mig om läget. Förväntningarna uppfyllda på en proffsig och trygg mäklare och affär.

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack för din återkoppling Linda. En förmedlingsprocess där både köpare och säljare känner sig trygga det är vi mycket måna om. Att stötta, guida och hjälpa till i alla led, ser vi som en självklar service att ge våra kunder.

Britt-Marie A
LIMHAMN / ELINEGÅRD / KALKSTENSPARKEN

Jag har bara gott att säga så sköt att ha trygga mäklare sidan om en i pressade stunder och fullt förtroende fem stjärnor och jag rekommenderar er båda Jennie och Claudia Tack Britt-Marie

Svar från Jennie Hallonqvist

Britt-Marie, tack snälla din fina återkoppling och dessutom med högsta betyg till oss. /Jennie & Claudia!

Annette S
GAMLA VÄSTER

Proffsig, pålitlig, förtroendeingivande samt kunniga.

Sofia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel  en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Claudia visade alltid vänlighet och en positiv attityd. Hon var också lösningsorienterad och mycket professionell. En trevlig upplevelse!

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack Sofia för den fina återkopplingen och dessutom högsta betyg! / Mvh Claudia Carlin Hagel

Magnus P
BULLTOFTA / KIRSEBERG

Att genomföra försäljningen guidad av Jennie var en ren fröjd. Smidigt, skickligt och snabbt trots försvårande omständigheter. Mycket imponerad och nöjd!

Svar från Jennie Hallonqvist

Magnus, stort tack för din reco och din fina respons via mail. Det värmer verkligen... /Vi önskar dig och dina systrar en riktigt fin andra advent. /Bästa hälsningar Jennie & Claudia

Micaela L
DJUPADAL / LIMHAMN

Om ni vill ha en fastighetsbyrå med hög kvalitet, tydlig kommunikation och är förtroendeingivande, rekommenderar vi starkt Hallonqvist. Vi fick hjälp med försäljning av vår bostad, vilket gick smidigt och enkelt. Utöver det stöttade Jennie oss i vår process av att finna ett nytt hus och kom med mängder av tips samt tankar vilket var en enorm trygghet. En mäklare som erbjuder hela paketet av en lyckad bostadsförsäljning.

Svar från Jennie Hallonqvist

Stort tack för er starka & tydliga återkoppling. Det uppskattar vi verkligen. Tack även för högsta betyg. 🙏🏼. / Team Hallonqvist

Mathilda M
LIMHAMN

Proffesionellt och trevligt bemötande. Tillgänglig, seriös och känns trygg!

Emilia L
RIBERSBORG

Proffsig, engagerad och kunnig. Rak och tydlig i sin kommunikation. Märks att Jennie brinner för sitt jobb och är en klar förebild för branschen. Vi kunde inte fått en bättre mäklare att företräda vår lägenhet! Höll hög kvalitet från första mötet och genom hela processen fram till kontraktsskrivningen. Den bästa vi träffar.

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack Emilia, vilket fint samarbete vi har haft. Tusen tack för fin respons på vårt arbete, det uppskattar vi verkligen. / Jennie & Claudia...

Håkan M
LIMHAMN

Snabb, smidig och professionell hantering!

Elias L
RIBERSBORG

Väldigt kompetent och transparent mäklare. Jobbar hårt för både säljare och köpare, kan rekommenderas till alla!

Tusen tack för din reco Elias. Det betyder mycket för oss. /Jennie & Claudial

Andreas W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel  en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Kanonbra! Allting flöt på som det skulle och i denna tiden vi befinner oss är det såklart svårt då gemene man i samhället är passiva. Men utmärkt jobbat allting och jag är nöjd. 🙌🏻

Annelie V
LINDEBORG

Otroligt påläst och förtroendeingivnade mäklare. Effektiv och tydlig. Med Jennie får man en noggrann affär där alla parter möts på ett välkomnande sätt. Rekomenderas varmt!

Svar från Jennie Hallonqvist

Annelie, tack snälla för din fina återkoppling, det uppskattar vi verkligen. /Team Hallonqvist

Andreas v
LINDEBORG

Korrekt, energisk och kunnig! Kan man begära mer?

Svar från Jennie Hallonqvist

Kort & koncist. :) Andreas, tack snälla för din tydliga återkoppling. /Team Hallonqvist

Matilda A
KULLADAL

Bra kommunikation samt mycket seriös och proffsig, vilket gör att husköpet känns bra och tryggt.

Svar från Jennie Hallonqvist

Matilda, det är så viktigt för oss att både säljaren och ni som köpare känner att processen känns trygg och bra. Så tack snälla för att du återkopplar med hur ni har upplevt ert husköp. / Jennie & Claudia.

Cecilia M
BUNKEFLOSTRAND

Proffsigt och noggrant från början till slut. 👍

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack för förtroendet vi fick att sälja/förmedla ert föräldrahem. Stort tack för din respons på vårt utförda arbete. Det uppskattar vi mycket. /Jennie

Ingrid C
GAMLA VÄSTER

Malmös bästa mäklare enligt mig, som har tidigare erfarenhet av fyra av de största i Malmö. Det som skiljer Hallonqvists från övriga, förutom det proffsiga genomförandet, är det personliga bemötandet som är så vänligt, engagerande och genomärligt. Jag fick direkt förtroende för Jennie och Claudia. Det visade sig stämma för de gjorde verkligen allt rätt för att göra försäljningen av min bostadsrätt så lyckad som möjligt, för alla parter. De lyckades snabbt och effektivt och ändå med eftertänksamhet, noggrannhet och utan stress...

Svar från Jennie Hallonqvist

"Malmös bästa mäklare..." det är ingen dålig summering. Ingrid stort tack för att du återkopplar till oss med hur just DU har upplevt försäljningsprocessen. Det är extra fint att få läsa det som du har värderat högt i din återkoppling under processen. Vårt engagemang och att vi är som du skriver genomärliga, dvs. att vi jobbar med all fakta, "korten på bordet". Så att allt det inte ska uppkomma några frågetecken i efterhand, varken för dig som säljare men även för din köpare. Vi är övertygade om att en nöjd köpare...

Claudio T
KULLADAL

Trevliga personer, fantastisk bra service.. väldig kompetent firma

Svar från Jennie Hallonqvist

Tusen tack Claudio för att du tog dig tid att återkomma med din feedback. /Jennie & Claudia

Eldrid J
KULLADAL

Hun er profesjonell, effektiv, hjelpsom og hyggelig! Vi er kjøpere fra Norge, og det var en litt mer komplisert kjøpsprosess, men Jennie har vært eksepsjonell i hele prosessen. Vi er veldig fornøyde og takknemlige.

Svar från Jennie Hallonqvist

Exceptionell! Jag bugar och tackar, det gör mig mycket glad att läsa. Jag önskar er lycka till med flytten och välkomna till vårt fantastiska Malmö. /Mvh Jennie

Ingrid H
KULLADAL

Vi blev bemötta väldigt bra, öppen och bra kommunikation. Våra förväntningar var höga och mäklaren levde upp till dem på bästa möjliga sätt. Tyckte att samarbetet fungerade jättebra, bra återkoppling efter varje visning. Skötte vår försäljning exemplariskt.

Svar från Jennie Hallonqvist

Det är så värdefullt för oss när vi får återkoppling på förmedlingsprocesser som vi genomför. Vi bugar och tackar för din fina respons efter slutförd försäljning. /Jennie & Claudia

Anneli H
SÖDERKULLA

Super hjälpsam i alla olika steg som man möts av i säljprocessen.

Camilla O
DJUPADAL / LIMHAMN

Valet för lägenhetsförsäljningen var självklar, att anlita Hallonqvist fastighetsbyrå. Då vi tidigare varit köpare av en fastighet via samma mäklare. Vi visste att vi skullefå en seriös och mycket påläst mäklare som ingav stort förtroende. Även mäklaren Claudia visade på samma goda kvaliteter. Kan varmt rekommendera

Svar från Jennie Hallonqvist

Camilla, nu har du varit på "båda sidorna", som både köpare och säljare. Det gör att din återkoppling betyder extra mycket för oss. Att både som köpare och säljare känna förtroende för oss och för det arbete vi utför det är något som vi värderar högt. //Team Hallonqvist.

Annika B
DJUPADAL / LIMHAMN

Mycket kompetent och ärlig mäklare - hittar lösningar på alla eventuella hinder . Mycket nogrann och ger bra stylingtips Arbetar metodiskt och målmedvetet - Annika

Svar från Jennie Hallonqvist

Annika, tack snälla för rak och bra feedback. Vi brukar säga att "vi alltid gör skillnad", men det blir extra tydligt när man i en förmedlingsprocess stöter på hinder och vi som fastighetsmäklare får tillfälle att stötta och ge goda råd som därefter leder till en bra affär för både säljare och köpare. / Jennie & Claudia

Gunilla S
ROSENVÅNG / LIMHAMN

Jennie drev vår bostadsaffär med en ödmjuk, trygg och professionell hand. Jennie är en personlig mäklare som ser och gör allt för att skapa en extra god affär för alla parter. Med Jennie har vi har vi känt oss otroligt trygga genom allt från besiktning, fotografering till försäljning. Hon har funnits där och svarat på alla frågor vi haft och verkligen ställt upp. Hon är otroligt kunnig och professionell, inget lämnas till slumpen. Alltid snabb på att återkoppla på både sms, mail och telefont. Sammanfattningsvis, ett trevligt...

Svar från Jennie Hallonqvist

Gunilla & Per, stort tack för er utförliga återkoppling på utfört arbete, det uppskattar vi verkligen. Tack för era varma rekommendationer med högsta betyg. /Team Hallonqvist

Jörgen A
HYLLIE / VÄSTRA MALMÖ

Var och är engagerade hela vägen i försäljningen Hög kompetens, fick direkt förtroende och vänligt bemött Kan varmt rekommendera Hallonqvist fastighetsbyrå till andra kunder som ska sälja sin bostad

Svar från Jennie Hallonqvist

Jörgen, stort tack för fin återkoppling. Vi har haft ett gott samarbete med er säljare och det gör vårt jobb lättare. :) Tack snälla för högsta betyg och din starka rekommendation. Det uppskattar vi verkligen. /Jennie & Claudia!

Margaretha L
DJUPADAL / LIMHAMN

Professionellt och trevligt bemötande. Försöka få huset sålt så snart som möjligt och det blev sålt inom två veckor

Susanne G
DJUPADAL / LIMHAMN

Vi fick ett bra och ett professionellt bemötande. Har bara positivt att säga om mäklare Claudia Carlin Hagel .

Per G
DJUPADAL / LIMHAMN

Vi hade fått Hallonqvist fastighetsbyrå på rekommendation. De levde upp till höga förväntningar. De är kunniga, pålästa och professionella. Kan varmt rekommendera dem.

Cecilia C
DJUPADAL / LIMHAMN

Bra bemötande, snabb återkoppling och tålamod (i en försäljning som tog lite tid).

Leif H
NOBELTORGET / ANNELUND

Claudia är seriös och full av energi

Denise M
NOBELTORGET / ANNELUND

Claudia var toppen ifrån början till slut! Väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Informativ och uppdaterande hela tiden, vilket kändes väldigt skönt! Jag kände mig trygg med Claudia.

Andreas O
LIMHAMN / ÖN

Jättebra bemötande. Jennie la upp en plan som vi följde och lägenheten såldes direkt

Svar från Jennie Hallonqvist

Andreas, vilket härligt teamwork!!! Det är extra kul att jobba som fastighetsmäklare, när ni som säljare verkligen lyssnar in våra råd och gör allt för att förbereda bostaden inför fotografering och visning. . Med ett grundligt förarbete så skapade vi tillsammans förutsättningarna för den optimala, och effektiva försäljningsprocess som därefter följde. Andreas & Kim, stort tack för förtroendet som ni gav oss. // team Hallonqvist

Anders Erik H
KLAGSHAMN

Glad, trevlig och proffsig. Vi kände oss väldigt trygga med Jennie!

Svar från Jennie Hallonqvist

Tack snälla för återkopplingen Anders. /Trevlig helg!

Per H
LIMHAMN / ÖN

Jennie is very professional and passionate about her job .. six stars out off six , from me .

Svar från Jennie Hallonqvist

Per, det är med stort leende jag läser din fina ’reco’. Tack snälla för det fina betyget, det värmer verkligen. / Trevlig helg!

Azra H
KLAGSHAMN

Snabb, trevlig och mycket gott bemötande.

Svar från Jennie Hallonqvist

Azra, ett snabbt agerande från starka köpare förtjänar en fokuserad och effektiv handläggning från fastighetsmäklaren. För oss är det viktigt att både säljaren och både du som köpare känner att ni har fått full service. Önskar er en fortsatt bra vecka. /Vi hörs vidare! /Jennie & Claudia

Michal F
LIMHAMN / ÖN

Jennie var ytterst tillmötesgående, professionell och tydlig, både vid framvisningen av lägenheterna och under hela köpeprocessen. Jennie var pedagogisk och tog hänsyn till våra önskemål och behov. Hela processen kändes säker och trygg.

Svar från Jennie Hallonqvist

Michal, tack snälla för din fina återkoppling på utfört arbete. Det uppskattas mycket. För oss är det viktigt att både säljare och köpare känner stöd i hela affärsprocessen. Önskar er en fortsatt fin vecka. /Jennie Hallonqvist

Linda B
LIMHAMN / DRAGÖRKAJEN

Claudia har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam både då jag varit på visning och sedan när jag till slut köpte en bostadsrättslägenhet via Hallonqvist fastighetsbyrå.

Lena R
BUNKEFLOSTRAND

Vänligt bemötande, uppfyllde alla de förväntningar som jag hade. Allt var proffsigt utfört.

Svar från Jennie Hallonqvist

Lena, tack för de fina blommorna som du kom förbi med och tack för återkopplingen här på reco. /Jennie

Pär H
LIMHAMN / DRAGÖRKAJEN

Trevligt o proffesionellt bemötande. Engagerad och kompetent med en trygghet som man önskar sig av en mäklare.

Pär, stort tack för din "reco" och för högsta betyg. Det uppskattas!!! /Jennie

Åsa T
DJUPADAL / LIMHAMN

Jennie är engagerad, arbetar snabbt och effektivt, är väl organiserad och mycket kompetent. Glad och trevlig som person, seriös och enkel att samarbeta med. Ger en bra och tydlig information genom hela säljprocessen. Tackar hjärtligast för mycket bra service! Kan varmt rekommenderas.

Svar från Jennie Hallonqvist

Åsa, stort tack för din återkoppling på vårt utförda arbete. Det uppskattar vi verkligen. Tack även för högsta betyg! :) Önskar dig en fortsatt fin vecka! /Teamet på Hallonqvist

Peter L
VÄSTRA HAMNEN

Jennie var proffessionell, noggrann och trevlig med ett tydligt fokus på att alla parterr skulle bli nöjda.

Svar från Jennie Hallonqvist

Peter, tack snälla för bästa betyg. Vi önskar dig varmt välkommen till vårt fantastiska Malmö. /Teamet på Hallonqvist