Hallqvists advokatbyrå Bostadsjuristerna AB

Hallqvists advokatbyrå Bostadsjuristerna AB

Ring 08-411 11 14 www.bostadsjuristerna.se
3.0

Juridisk rådgivning kopplad till bostäder. Förhandling och process med anledning av försäljning och ombyggnationer av bostadsrätter eller villor. Biträde vid tvister inom bostadsrättsföreningar. Inledande konsultation med en jurist är kostnadsfri.

2 omdömen om Hallqvists advokatbyrå Bostadsjuristerna AB

CLAS A
Skrev om Hallqvists advokatbyrå Bostadsjuristerna AB

Tog kontakt med dem för att få den kostnadsfria rådgivning som de erbjuder men fick svaret: "Vi upplever för tillfället en ovanligt hög efterfrågan på våra tjänster och våra jurister har precis blivit fullbokade med arbete för de närmsta månaderna." De hänvisar istället till andra juristbyråer som inte erbjuder gratis rådgivning. Trots det fortsätter de att erbjuda kostnadsfri rådgivning på hemsidan. Riktigt dåligt och troligen brott mot marknadsföringslagen.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Robert N
Skrev om Hallqvists advokatbyrå Bostadsjuristerna AB

De satt ordförande på föreningsstämman i vår bostadsrättsförening. De gjorde ett ypperligt jobb, trots en del knepig bostadsjuridik och skilda åsikter inom föreningen...Hallqvist & Jansson rekommenderas starkt för alla styrelser som vill vara säkra på att göra rätt. Mycket skönt att kunna lämna över.

Nikke L gillar detta