Halmstads Flyttstäd

Halmstads Flyttstäd

3.8

About company

Välkommen till Halmstad Flyttstäd! Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg...

187 omdömen om Halmstads Flyttstäd

Linda Sophie Christina N
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Beställde flyttstäd efter att läst deras hemsida -som kändes lovande. Besiktningen blev dock inte godkänd efter deras så kallade städning. Spindeltråd hängde ner från taket, damm kvar på väggar och bakom element, smuts i köksskåpen, fettfläckar på undersidan av överskåpen i köket, toalettskåpen var fläckiga. Överlag kändes huset inte rent efter deras besök. Nonchalant och otrevligt bemötande från firman när jag bad de åtgärda felen. Fick till svar att de inte hann åtgärda detta inom de närmsta dagarna för de har "sååå mycket...

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Minna W
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Efter flyttstädningen gick besiktningen ej igenom. Ett mindre trevligt bemötande när jag bad de åka tillbaka och fixa anmärkningarna. Även denna gången gick inte besiktningen igenom. Slarvigt gjort. När jag ringde för att klaga och berättade vem jag var och vilken lägenhet det gällde svarade kvinnan mig med ”Jaha, vad är det nu då?”. Extremt otrevligt. Det sista i lägenheten fick jag göra själv och ändå behövde jag betala hela summan till företaget. Efter att ha pratat med vänner och bekanta om detta fick jag höra av en som varit anställd att de inte ens utbildar sin personal. Riktigt dåligt…

Bo E
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Har köpt flyttstädning med fönsterputsning. Nya ägarna till huset vart väldigt nöjda med städningen.

Eva S
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Utförde uppdraget med glans och mkt proffsigt. Kan rekommenderas!

Emilia K
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd. Telefonledes ganska lojt bemötande, på städdagen också. Inte förtroendeingivande. Efter städningen fick jag gå och ”städa upp efter städaren”, dvs ta bort smutshögar på golvet efter golvmoppen, torka av toalettstolen då det inte var gjort och torka rent vissa köksskåp då det heller inte var gjort.

Emelie H
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd av stor lägenhet. Inte super tillmötesgående, oengagerande vid kontakt. Hade förväntat mig bättre service och var tvungen att städa om igen efter då de fuskat på smågrejer som definitivt ett städföretag absolut inte bör missa som damm på en list.. Inte supernöjd. De kom ju dock tillbaka och städade en andra gång så det ska de ha kredit för men överlag är jag inte så nöjd och kommer inte rekommendera dom.

Kenneth J
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Städningen var inte okej. Smuts kvar på toaletten och när man kom med synpunkter så blev man erbjuder biobiljetter som kompensation. Nej de ska inte städa hos mig mer

Pontus D
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Köpte en flyttstädning där de städade hela lägenheten. Allting från frågor ja hade innan köpet till nyckelhämtning/lämning fungerade smidigt. Städningen gick också igenom besiktningen samt att det var ett hyggligt pris. Allt som allt är jag nöjd och jag hade gärna anställt Halmstad flyttstäd igen.

Arne H
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Mycket bra städat. Både vi och nya husägaren är nöjda.

Eva P
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Hej! Jag anlitade Er för ett omstämd som HFAB inte hade godkänt.....De godkände inte ens erat städ....Men... Ni tog erat ansvar och åkte dit en gång till... så jag kunde slappna av. Tack 🙏

Olof W
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Allt från offert till genomförande var perfekt, dessutom mycket trevligt bemötande.

Emma H
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Skulle flytta. Städningen var helt okej men var inte helt hundra då det var missat på vissa ställen. Fick även frågan: hur noga är er hyresvärd? Lite konstig fråga.

Maria W
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Duktig personal. Noggrant städat.

Lisbeth B
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstädning av lägenhet fick anmärkning av kontrollant

Alexander S
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Bra resultat och smidig hantering av nycklar.

Victor A
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Städningen blev ej godkänd trotts att de fick åka tillbaka dagen efter och göra om. Sluta med att jag själv fick städa på midsommarafton. När det sedan skickades en fullständig faktura besterd ja den eftersom de inte gjort va de utlovat enligt deras städschema. Fick 200kr rabatt.. Rekommenderar ej.

Philip J
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Väldigt bra städning av Halmstad flyttstäd, inget att klaga på!

Ulrika G
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Jag är jättenöjd med Halmstad Flyttstäd. Allt ifrån första kontakten vid förfrågan och bokning till den slutliga städningen. Bra resultat och trevlig personal!

Helena L
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Utmärkt utförd flyttstädning. Kan rekommenderas.

Hans W
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Trevligt bemötande och utmärkt jobb

Beatrice V
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd Bra städat i vår lilla lägenhet men det var även ni som städat huset vi flyttade in i. Där var det massa spindelnät på väggar o skitigt på hallgolvet. Fick erbjudandet av er att få rabatt på hemstäd pga detta men när vi sedan hörde av oss ang pris på hemstädning och svarade på ert mejl så tog sig inte personen hos er ens tid att läsa vad ni faktiskt mejlat oss tidigare. Lite dåligt. =vi fick ingen rabatt o ni inget jobb.

Emil A
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Höll vad de lova, pris enligt offerten.

Andreas A
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Hade flyttstäd. Tyckete de va enkelt med att lämna nyckeln och få tillbaka den. Va ett bra pris på flyttstädet.

Emil A
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd. Bra! Stämde! Bra!

Anneli Ä
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Enkelt, smidigt och utmärkt resultat.

Aloisia S
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Supernöjd! Bra pris, fick snabb tid och inspektionen gick igenom utan minsta anmärkning.

Stefan W
Wrote about Halmstads Flyttstäd

1.Flytt städ bra pris ⭐⭐⭐⭐⭐ 2.godkänd städning ⭐⭐⭐⭐⭐ 3.snabb service ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.Trevlig personal ⭐⭐⭐⭐⭐ 5.Trygghet ⭐⭐⭐⭐⭐

Rebecka C
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd, lägenhet 2 rum. Väldigt bra bemötande och väldigt bra städat. Hade bestämt städ fredag, men dem hade så mycket att göra så kom på lördag. Väldigt fin service!

Nelly H
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Smidigt och prisvärt! Mycket nöjd med både bemötande och utförande.

Bengt B
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstädningen äldreboende Bra bemötande, klara villkor Att allt skulle fungera som avtalat och så blev det Upplevelsen positiv

JENNY L
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Varning för oseriöst!! Anlitade för 1 år sedan till lägenhet. ”Glömde” bland annat städa balkong, skafferi, badkar osv.. Blev inte trevligt bemött ( väldigt mycket pust & stön!) när jag då kontaktade dem igen, jag fick själv åka hem till någon, helt på andra sidan stan och lämna nyckeln igen dagen efter. Försökte sedan få kontakt med dem för uppföljning men inget svar. Inte en enda förklaring, ursäkt eller krona tillbaka. Extremt oproffsigt hela vägen. Även mäklare avråder att anlita dessa.

Ulrika O
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Jag köpte flyttstäd och det var väldigt smidigt. Det var bra bemötande av den som städade och jag blev väldigt nöjd över städningen

Kristina M
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Köpte flyttstäd. Trevligt bemötande och allt fungerade fint. Bra städat.

Kristina H
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flytt från hus till lägenhet. Allt flöt på jättebra och Huset blev städat på det sätt jag förväntat mig. Och dom som köpt huset var mycket nöjda med städningen

Nicholas S
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Bra service till ett bra pris!!

Bnm Förvaltning Ab F
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Köpte flyttstädning av en lägenhet. Är jättenöjd med allt. Från bemötande och bokning till själva städningen och uppföljningen. Inga anmärkningar,

Johan M
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Beställde flyttstädning: Städningen gjordes på ca 1 timme (125 m2). Otroligt dålig städning - jag fick själv efterstäda i 4 timmar. De debiterade orimliga 3225 kr. Efter diskussioner skulle de återbetala 1530 kr, vilket ännu ej skett efter 2 månader. Helt otroligt dåligt jobb och dålig hantering av mitt ärende. Mvh, Johan Mjöberg 0733 679952

Egon N
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Trevligt bemötande samt snabbt mailsvar ang pris och bokning. Städningen utförd till vårt och husvärdens belåtenhet av mycket trevlig personal.

Karl P
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Vi använde Halmstad Flyttstäd för flyttstädning av min pappas hus som vi skulle flytta in i & tog också då samma firma för att städa vårt hus som vi lämnade. Förväntningarna var höga för vi har bekanta som använt Helsingborgs flyttstäd och sa att där fanns inte ett dammkorn kvar i huset & att städerskan var jättetrevlig & noggrann. Våra städare hade inte städat noggrant alls, snarare bara slarvat och sprungit genom rummen. Stod vatten kvar på trägolven när vi kom en timme efter avslutad städning. Toaletterna hade dom bara...

Svar från Halmstads Flyttstäd

Ledsen att allt inte fungerat för er. Tyvärr kan det hända missöden och att städarna stressar. Ber tusen gånger om ursäkt för detta. Självklart ska vi se över rutinerna så att det inte händer igen. //Diana

Erik S
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Enkelt att boka, snabba svar, smidig överlämning av nyckel, väl utfört arbete

Svar från Halmstads Flyttstäd

Roligt att du är nöjd. //Diana

Hanna D
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Köpte Flyttstäd. Svarade snabbt och kunde ta bokningen med kort varsel. Mycket bra och snabb service!

Svar från Halmstads Flyttstäd

Tack för de fina orden! //Diana

Susanne Elisabeth L
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Tack för jättebra utförd städning och för att ni var så flexibla när det blev missförstånd! Susanne

Svar från Halmstads Flyttstäd

Så skönt att det gick att reda upp missförstånd. Roligt att du är nöjd med vårt arbete! //Diana

Anne-marie E
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstädning, förväntade mig att allt skulle bli riktigt rent och det blev så.

Simon L
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Köpte flyttstäd till min lägenhet 2ROK. Enkel bemötning utan krångel. Fick godkändt utan anmärkning

Ellinor L
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Bokade flyttstäd, trevlig personal och lägenheten blev skinande ren. Rekommenderas.

Julia C
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Vi bokade flyttstäd. För det första städades lägenheten en vecka för tidigt, alltså inte på den dag vi bokat. Nyckeln lämnades inte in till hyresvärden på överenskommen dag. Städningen gick sedan inte igenom hyresvärdens besiktning då det bla var jord kvar i ett skåp. Personalen på Halmstad flyttstäd gav alltid ett trevligt personligt bemötande men sammantaget var hela upplevelsen inte på något sätt friktionsfri.

Ellinor K
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Flyttstäd, bokade sent men lyckades klämma in mig. Allt blev rent och fint utan konstigheter. Supernöjd!

Emmlie R
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Riktigt bra! Rent o fint ÖVERALLT! Proffsigt och trevligt bemötande både vid bokning och av det två som kom för att städa. Supernöjd!

Irena J
Wrote about Halmstads Flyttstäd

Beställde flyttstädning och det fungerade bra. Trevligt bemötande i telefon och nyckelhanteringen funkade bra. Kan mkt väl tänka mig att rekommendera ett företag och även att köpa tjänster fler gånger

Peter I
Wrote about Halmstads Flyttstäd

De städade lägenheten i samband med min flytt och gjorde detta efter överenskommelse samt i utbyte mot betalning.