Hälsofrid

Hälsofrid

Ring 073-908 02 44 www.halsofrid.se

Hälsofrid är uppskattat för sina noggranna och omtänksamma massageterapeuter. Vi utför även företagsmassage ute på arbetsplatser. Vi finns till för dig som har ont i ryggen, nackspärr och spända axlar eller du som bara vill ha en stunds avkoppling. Vi erbjuder olika typer av massage och vårt huvudfokus ligger på klassisk och...

128 omdömen om Hälsofrid

May Sonja Anneli K

Gick tidigare hos en som hette Grape. Superbra men hon har tyvärr slutat. Prövade en Hanna Persdotter (tror jag). Inte alls bra. Kunde inte massera o snackade en massa snömos! Rekommenderar inte henne.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Frida F
Skrev om Hälsofrid

Jag går i princip bara på massage hos Carina Ristholm och hon är fantastisk. Hon har hjälpt mig med mina nackproblem och överlag stela muskler. Hon är otroligt kunnig och jag känner mig alltid trygg och lugn med henne. Har gått hos Hälsofrid ett tag nu och känner inget behov av att prova något annat. Jag får precis det resultat jag behöver. Vi kommunicerar alltid kring vad jag vill ha eller behöver varje gång och då fokuserar hon på det området. Sen hittar hon alltid spänningar någonstans som jag inte visste jag hade för...

Tina A
Skrev om Hälsofrid

Jag har gått hos många massageterapeuter men Liza Grapes händer, behandling slår allt. Hon hittar alla mina knutor i rygg o nacke och gör underverk med dem. Jag skickar släkt o vänner till henne o alla återkommer till Liza. Jag kan varmt rekommendera henne. Tina

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Elisabet d
Skrev om Hälsofrid

Lisa G. på Hälsofrid har fått ordning på en nacke och rygg som krånglat i flera år. Kan verkligen rekommenderas. //Elisabet

Peter P
Skrev om Hälsofrid

Carina Ristholm är den överlägset mest begåvade massageterapeut jag har träffat på. Makalöst bra på sitt jobb.

Kinesiska Murens Akupunkturklinik
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen

Dr Wang tog alltid seriöst på mina problem. Tog pulsen och tittade på tungan varje gång innan akupunkturen. Jag sökte för illamående men

Ulf E
Skrev om Hälsofrid

Jag är mimare och har arbetat som dansare förr. Jag har många skador. Jag gick dit för att få medicinsk massage och blev masserad av en ung blond man som var nyutexaminerad naprapat. Han var väldigt duktig. Han gkjorde en bra diagnos och tog i bra. Efter hans pass kände jag mig bättre. Han tyckte jag skulle gå en gång till. Jag beställde en tid till då jag beskrev mina behov i receptionen för en medelålders kvinna. Hon sa att hon skulle se till att jag fick bra behandling. När jag kom tillbaka var det en ung kvinna som hade...

Svar från Hälsofrid

Hej Ulf! Vi terapeuter har olika inriktningar, utbildningar och tillvägagångssätt. Jag uppmuntrar alltid kunder att kommunicera med mig under behandlingen, särskilt då jag oftast tar i ganska ordentligt. Bedömer jag att det inte är säkert pga tidigare skador så justerar jag mitt tryck och sätt att arbeta. Tråkigt att höra att min behandling inte var vad du behövde just då, har du tidigare haft bra resultat med naprapati så rekommenderar jag att du fortsätter med det. Som tur är finns det gott om naprapater och terapeuter...

Suha S
Skrev om Hälsofrid

De är jätte bra och jag är helt nöjd och jag har rekommenderat de till många .

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Linda L
Skrev om Hälsofrid

Fantastisk massage och trevligt bemötande. Dessutom sköna morgonrockar och bastu

Erica E
Skrev om Hälsofrid

Fantastiskt! Skulle rekommendera en vän alkad dagar.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Jeanette J
Skrev om Hälsofrid

Alltid trevligt bemötande. Rena och fräscha lokaler samt kompetent personal. Går på massage där, och har så gjort i flera år.

Maria M
Skrev om Hälsofrid

Fint och fräscht men den personalen kunde varit trevligare. Jag kände mig lite osynlig och obekväm. Kommer inte gå dit igen.

Svar från Hälsofrid

Hej! Det var tråkigt att höra att du inte kände dig väl bemött. Jag skulle bli jätteglad om du ville återkomma till mig med mer feedback om hur du upplevde ditt besök hos oss. Maila mig på mattias@halsofrid.se. Mvh Mattias, Hälsofrid

Jasse J
Skrev om Hälsofrid

Jag har alltid fått känna mig välkommen och har blivit hörd och behandlad utifrån mina symptom. Hälsofrid är en plats för alla som vill bli friskare och må bättre ur hälsoperspektiv. Att behandla sig själv och ha hand om sin kropp är lika viktigt som att dricka vatten när du är törstig. Lyssna på din kropp och ta tag i det innan du behöver det.

Katarina K
Skrev om Hälsofrid

Alltid lika trevliga och väldigt kunniga på det de gör.

Maroan M

Oslagbar medicinsk massage. Proffesionel hantering

Mikael C
Skrev om Hälsofrid

Bra bemötande, startade tidigare eftersom jag var tidig. Väldigt duktig på det hon gör!

Per
Skrev om Hälsofrid

Väldigt bra massörer, rekommenderar varmt Frida och Liza.

Angelica A
Skrev om Hälsofrid

Frida Heilert var toppen, bästa!

Sven R
Skrev om Hälsofrid

Oseriösa massörer och dålig behandling. Bad om en sak med fick en annan. Alla religiösa symboler är kränkande och känns diskriminerande. Även när jag sa till vid flertalet tillfällen att jag inte ville ha den behandlingen så gjorde det så oavsett. Jag skall avstå detta företag och rekommenderar verkligen inte!

Svar från Hälsofrid

Hej Sven! Vad tråkigt att höra att du inte fått den behandlingen du velat. Jag skulle uppskatta om du kunde maila mig och berätta mer och vilken massör du hade så vi kan se över våra förbättringsområden. mattias@halsofrid.se. Mvh Mattias, Hälsofrid.

Anissa H
Skrev om Hälsofrid

bra manniskor som jobbade snälla och duktiga dem alla fall som jag har bemöt

Lisa A
Skrev om Hälsofrid

Fick massage under graviditet vilket var perfekt för anstränga muskler i tung kropp. Trevligt bemötande och bra massage.

Marie-louise B
Skrev om Hälsofrid

Fått underbar massage, fått en delvtips, ej handlat något.

Monika B
Skrev om Hälsofrid

Fantastiskt bemötande, jättebra behandling. Jag är supernöjd!

Mona B
Skrev om Hälsofrid

Fantastisk miljö, trevligt bemötande och väldigt bra massage!

Patrik B
Skrev om Hälsofrid

Fantastiskt bemötande och omhändertagande.

Karin B
Skrev om Hälsofrid

Bra, dock var det en present från min sambo. Tycker själv det är onödigt.

?
Skrev om Hälsofrid

Enkelt att boka, kunniga massörer och trevliga lokaler.

David B
Skrev om Hälsofrid

Prisvärt, trevligt och med ypperlig service!

Sofia B
Skrev om Hälsofrid

Trevligt bemötande Massag för barn Min son var mycket nöjd med behandlingen

Cecilia B
Skrev om Hälsofrid

Carina Ristholm är en mycket professionell och kunnig massör, mina rygg- och nackproblem förbättrades markant

Owe W
Skrev om Hälsofrid

Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sängen. så jag blev rekommenderad att gå till Hälsofrid där jag träffade Liza Grape som efter 1 timmes behandling tog tag i min trasiga rygg Dagen efter åkte jag skidor och är så överlycklig nu Kan varmt rekommendera Liza och hennes behandlingar och då har jag innan Lizas behandlade händer provat på både den ena efter den andra massören och kiropraktorn Stort tack

Malin B
Skrev om Hälsofrid

Hälsofrid lämnar mig inte ifred. Jag har bett om att bli borttagen från deras mejllista flera gånger men de fortsätter mejla. Jag har besökt hälsofrid en enda gång och var nöjd men efter denna respektlöshet är jag inte sugen på att komma tillbaka.

Svar från Hälsofrid

Vi raderar alla som ber att få bli borttagna från mailinglistan. Varför detta inte skett vet jag inte. Beklagar detta.

Jakob
Skrev om Hälsofrid

Var hos den nya massören Joakim idag och tog en medicinsk massage, är mycket nöjd! Han kändes väldigt kunnig och det är nog bara en tidsfråga innan han är lika uppbokad som Carina.

Sofia A
Skrev om Hälsofrid

Bra bemötande i en lugn och fridfull atmosfär.

Ellen A
Skrev om Hälsofrid

"Klarade mig" inte utan gravidmassagen, unnade mig det 1-4ggr/månad under större delen av min graviditet. Det lindrade och hjälpte mot de olika graviditetskrämporna, allt från ömma trötta fötter till ryggvärk. Säger bara: stort tack för det Liza Grape, massageterapeut.

Fredrik A
Skrev om Hälsofrid

Jag upplever att Hälsofrid bemöter mig personligt, vänligt och trevligt. De bemödar sig om att förstå mina problem och behandlar mina problem. Jag har köpt massage av Hälsofrid vid 5 tillfällen och tycker de är superproffsiga, trevliga och har enbart positivt att säga. De hade ett rykte att hita orsaken till smärta och behandla den. Det var mina förväntningar och de levde helt upp till det.

Annica W
Skrev om Hälsofrid

Massage var bokad, fick en helt underbar upplevelse med massage och frid. Fantastiskt bra!

Ann-cristine J
Skrev om Hälsofrid

Bemötandet från den medicinska massageterapeuten var utomordentligt. Alla behandlingar utfördes mkt professionellt, med ett varmt och inkännande sätt, och hög diskretion. Problemet, som var svårartat, förbättrades avsevärt, och behandlaren prövade hela tiden noggrant utvecklingen. Jag vill varmt rekommendera alla, intensivt tränande eller andra som kan behöva medicinsk massage, att vända sig till Hälsofrid!

Ann W
Skrev om Hälsofrid

Jag bokade tid på Hälsofrid i dec-14 för en aroma massage dagen innan jag skulle resa till Gran Canaria. Terapeuten var trevlig o behandlingen var helt ok så helhets omdömet blir 3 Reco av 5.

Anastasios P
Skrev om Hälsofrid

VÄLDIGT BRA jag var mycket nöjt

Ana T
Skrev om Hälsofrid

Jättenöjd med behandlingen! Personligt och trevligt bemötande.

Anders F
Skrev om Hälsofrid

Superbra. Proffesionellt bemötande och behandling till mycket bra priser.

Agneta S
Skrev om Hälsofrid

Jag gillar Hälsofrid och då framför allt Carina. Superkompetent och väldigt bra att ha att göra med. Jag har rekommenderat Hälsofrid till många andra.

Anette L
Skrev om Hälsofrid

Suveränt bra på alla sätt. Gick därifrån med en ny kropp..:-))

Anders G
Skrev om Hälsofrid

Bara bra upplevelser av Hälsofrid. Varm och skön atmosfär. Mycket trevligt bemötande och proffsig och bra behandling. Rekommenderas.

Joshua M
Skrev om Hälsofrid

Fantastisk massör med förståelse för kroppen, hur allt hänger ihop!

Eden
Skrev om Hälsofrid

Bokade vanlig pedikyr och talade även i tel innan att det var vanlig pedikyr, inte medicinsk fotvård. Tjejen var väldigt snäll men börjardirekt beklaga sig att hon inte kommer hinna göra ordentlig pedikyr då det bara var 30min Fastän vi redan diskuterat det över tel. (Som om det är mitt fel?) Fortsatte att klaga över att jag bokat 30min. Dessutom var hon extremt hårdhänt. Allt gjorde ont. Resultat? För fullt pris 390kr fick jag klippta tånaglar och extremt dåligt filade fötter på ett mkt oskönt sätt. Hade lätt gjort bättre...

Bengt R
Skrev om Hälsofrid

Jag fick ett mycket professionellt och trivsamt bemötande.Jag beställde en vanlig massage. Jag var nöjd med behandlingen.Om det finns något att klaga över så var det att både massören och jag tillhörde de pratglada typerna. Det här ledde till att det inte riktigt blev den avkoppling jag förväntat mig. Men större delen av ansvaret för det tar jag och skall försöka vara tystare vid nästa tillfälle.Så utmärkt blir betyget trots detta. Mvh Bengt Rejhed

Michael B
Skrev om Hälsofrid

Jag är mycket nöjd med den massagebehandling jag fick på Hälsofrid. Klart proffsigt och kundvänligt.Ett utmärkt bokningssystem, som även fungerar med kort varsel gör inte totalupplevelsen sämre - utan tvärtom. Rekommenderas.

Catrine B
Skrev om Hälsofrid

Det här är den i särklass bästa massören jag har varit hos. Jag besökte Hälsofrid i samband med värk i höfterna. Jag fick ett oerhört fint bemötande när jag kom. Massören visade sig vara långt bättre än jag hoppats. Hon lyssnade på mig och undersökte var det kändes mest, masserade utifrån problemområdet och hon gav bra tips på övningar efter behandlingen. Hit rekommenderar jag alla att gå som behöver professionell hjälp.

Linnan H
Skrev om Hälsofrid

Professionellt bemötande i ljusa, rena och fina lokaler. Massagen var riktigt bra och prisvärd.