Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Hamburger Börs AB

Hamburger Börs - Nanne - R.E.A - Show - Julbord - Konferens
Bondegatan 54, 11633, STOCKHOLM
Bistroteket
Jelena G:
Allt var ok, men ingen wow effekt. Min fisk och kollegas kött var rå i mitten. Ingen kom och frågade om allt var ok, så vi kunde inte lämna ...

Restauranger nära Hamburger Börs AB:

Hamngatan 37, Stockholm
Välkommen till Ristorante Il Molo i Gallerian! Vi serverar både lunch och middag... Läs mer ›
French P:
Mycket god pizza bianco och väldigt trevligt med kaffe serverat vid bordet. Tyvärr väldigt hög ljudnivå.

Storkyrkobrinken 16, STOCKHOLM
Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan! Läs mer ›
Tobias L:
Trevlig och bra personal. Känns som att komma hem till Italien. Har ätit på båda restaurangerna och kan varmt rekommendera detta ställe vida...

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Gunilla L:
Mycket trevlig kväll från början till slut.fantastistället god mat och trevligt show! Bra service!

Stora Nygatan 19, STOCKHOLM
Birgit L:
Härligt på alla vis. Underbar och spännande mat. Likaså med vinerna. Första gången med naturviner. Annorlunda gott och häftigt.

Läs vad 4 kunder tycker om Hamburger Börs AB

• Per P
    Per P skrev om Hamburger Börs AB
    Maten är lika exotisk som "död mans finger" man får under lumpen. Trist! Annars roligt ställe.
  • Jannika B
    Jannika B skrev om Hamburger Börs AB
    R.E.A på Hamburger Börs är inte vad det har varit men samtidigt bättre i år än på länge.
    Julmaten var helt okej med många olika sillar att välja på. Personalen var trevlig men inte så snabb med drickat.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Hamburger Börs AB
    Hamburger börs lokaler är helt okej, och den serveringspersonal som jag hade att göra med var också det (bortsett från att det var lite sura miner när jag ville att de skulle steka på köttet lite bättre). "Showen" REA var inte mycket att hänga i julgranen, den såg jag mest som en buskis-förevändning för att hålla kvar besökarna så länge som möjligt i lokalen = mer pengar till restaurangen. Showen rekommenderas inte. Maten var okej men dyrare än den borde vara.
  • Erik S
    Erik S skrev om Hamburger Börs AB
    Vänner! Hamburger Börs har inte bara fantastiska shower! Var och såg R.E.A. Greatest Hits (tror det stavas gREAtest...) och höll på att skratta käken ur led. Men det är inte allt! Man kan ju tro att alt fokus är på showen, men Börsen överraskade med snabb, rätt och mycket trevlig service levererad av uppmärksamma servitörer. Och det som serverades var verkligen jättegott!
    Om du vill ta med vänner och bekanta och nära och kära på årets höjdare så gå och bli väl omhändertagen av Börsens proffs och underhållen av Sussie Eriksson, Rachel Mohlin, Anders Lundin, Janne Åström och Andreas Nilsson som driver hejdlöst med Ernst Kirschsteiger, LillBabs, hårdrocksmeteorologen, Christer Fuglesang och... Janne Åström som Britney Spears är bara heelt obetalbart! Och det är så mycket mycket mer!
    Vamonos!

Jakobsgatan 6, 111 52 Stockholm