feedback company

Reco
Ring företaget
Handens Naglar

Bollmoravägen 14-20 135 40 TYRESÖ

Handens Naglar har idag ett antal nagelteknologer som arbetar med det kompakta materialet gelé. Vi gör naglar efter kundens önskemål, allt från färggelé till ovanpåliggande dekorationer, stenar, stjärnor, glitter, diamanter, ja allt går att välja.

www.handensnaglar.nu

Mer funktioner

Vad tycker du om Handens Naglar

Läs vad Recos användare tycker om Handens Naglar

• Status: 62
    skrev om Handens Naglar :
    Helt enkelt BÄST! Gittan, som äger och driver salongen och numera skolan är helt underbar! Första gången jag var där kände jag mig som hemma på en gång. Gittan har alltid något att prata om och är alltid glad och trevlig, en helt underbar människa! Salongen är riktigt fräsch och där kan du få hjälp med allt från riktigt, riktigt snygga naglar till vaxning, färgning av ögonbryn och fransar mm mm. Du kan även gå utbildning där för att bli nagelteknolog, har inte gått den själv (än), men jag har hört att den ska vara super bra och jag kan inte tänka mig något annat med Gittan som lärare! :)

Företag nära Handens Naglar

Kamevur AB, Pizzeria & Spagetteria Hörnet

Bollmoravägen 14, TYRESÖ

Läs mer om Kamevur AB, Pizzeria & Spagetteria Hörnet

Peder M

Peder M tycker:

"Godaste pizzorna i området. Trivsamma lokaler. "

Tyresös Klippotek & Solarium

Bollmoravägen 14, TYRESÖ

Läs mer om Tyresös Klippotek & Solarium

Sandra E

Sandra E tycker:

"Rekommenderar Muhammed! Otroligt bra frisör som lyssnar och ger råd, man går alltid med ett leende därifrån :) "

Roban Bygg

Myggdalsvägen 14, TYRESÖ

Läs mer om Roban Bygg

victoria m

victoria m tycker:

"Riktigt proffsigt, humana priser och snabbhet med fantastisk kvalitet!!! Bara rekommendera vidare och tacka för ett jätte bra utfört arbete:-) "

Tyresö Djur & Sånt

Dalgränd 12, TYRESÖ

Läs mer om Tyresö Djur & Sånt

Alexandra H

Alexandra H tycker:

"Trevlig personal, brett sortiment. Helt okej djuräffär. Men dom såg ner på både min hund och mig för att min hund är en blandras. Dom ansåg att det va ... "

Teknikmagasinet Sweden, Butik Tyresö Centrum

Marknadsgränd 22, TYRESÖ

Läs mer om Teknikmagasinet Sweden, Butik Tyresö Centrum

Bengt

Bengt tycker:

"Helt okej som de flesta butikerna.. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Handens Naglar