Handens Naglar

Handens Naglar

5.0 / 5 i betyg — 1 rekommendationer
Handens Naglar har idag ett antal nagelteknologer som arbetar med det kompakta materialet gelé. Vi gör naglar efter kundens önskemål, allt från färggelé till ovanpåliggande dekorationer, stenar, stjärnor, glitter, diamanter, ja allt går att välja.
MyCar Täby AB
MyCar Täby AB
Stellan J:
Mycket bra service. Inget verkar besvärligt eller krånglgt för killarna på MyCar. Man blir alltid bemött med ett brett leende. Personalen är...
Adress
Bollmoravägen 14-20
13540 TYRESÖ

Registrera ditt företag på Reco.se och få fler kunder.

Läs vad 1 användare tycker om Handens Naglar

• -

2007-12-20

- skrev om Handens Naglar
    Helt enkelt BÄST! Gittan, som äger och driver salongen och numera skolan är helt underbar! Första gången jag var där kände jag mig som hemma på en gång. Gittan har alltid något att prata om och är alltid glad och trevlig, en helt underbar människa!
    Salongen är riktigt fräsch och där kan du få hjälp med allt från riktigt, riktigt snygga naglar till vaxning, färgning av ögonbryn och fransar mm mm. Du kan även gå utbildning där för att bli nagelteknolog, har inte gått den själv (än), men jag har hört att den ska vara super bra och jag kan inte tänka mig något annat med Gittan som lärare! :)

Företag nära Handens Naglar :

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
Volkswagen Tyresö - Trygg Bil
Anders E:
Vi är väldigt nöjda både med service/kommunikation och verkstaden.

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, TYRESÖ
Fastighetsbyrån Tyresö
Frida B:
Jag tycker att hon har hanterat ärendet väldigt väl och givit mig all information jag behövt

Mekonomen Trollbäcken

Skogsängsvägen 54, TYRESÖ
Mekonomen Trollbäcken
Kristofer F:
Duktig och kunnig personal som dessutom är mycket service minded. Hjälpte mig med backsensorer på min bil .

Matkomfort

Antennvägen 14, TYRESÖ
Matkomfort
Lars N:
Bra service och leverans, bra kvalitet på maten. Önskar dock lite mer grönsaker ibland, gärna en liten sallad som tillbehör vissa dagar.

Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Vintervägen 8K, TYRESÖ
Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
Lars F:
Min första kontakt med Tyresö Bilvårdcenter blev över förväntan. Bra kunservice , bra genomfört arbete till en anpassad kostnad.
Senaste sökta kategorierna