Handens Naglar

Bollmoravägen 14-20, 135 40 Tyresö

5.0 / 5 i betyg — 1 rekommendationer
Handens Naglar har idag ett antal nagelteknologer som arbetar med det kompakta materialet gelé. Vi gör naglar efter kundens önskemål, allt från färggelé till ovanpåliggande dekorationer, stenar, stjärnor, glitter, diamanter, ja allt går att välja.
Sankt Eriksgatan 86, 11362, STOCKHOLM
Savon
Rebecca J:
Finns ingen som är så duktig på det hon gör som Sanne. Otroligt kunnig och det känns alltid så härligt och lyxigt att få komma och bli fin i...
Ändra min profil

Läs vad 1 kund tycker om Handens Naglar

• -
    - skrev om Handens Naglar
    Helt enkelt BÄST! Gittan, som äger och driver salongen och numera skolan är helt underbar! Första gången jag var där kände jag mig som hemma på en gång. Gittan har alltid något att prata om och är alltid glad och trevlig, en helt underbar människa!
    Salongen är riktigt fräsch och där kan du få hjälp med allt från riktigt, riktigt snygga naglar till vaxning, färgning av ögonbryn och fransar mm mm. Du kan även gå utbildning där för att bli nagelteknolog, har inte gått den själv (än), men jag har hört att den ska vara super bra och jag kan inte tänka mig något annat med Gittan som lärare! :)