Hårgänget Södra AB

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

PETRA H
Skrev om Hårgänget Södra AB

ALLTID nöjd efter besök hos Magnus. Trevlig pratstund o perfekt klippning. Alltid lika bra bemötande av de man möter. ❤️

Johanna
Skrev om Hårgänget Södra AB

Jag har gått till hårgänget ett flertal gånger och för det mesta varit nöjd. Har därför aldrig behövt klaga och därmed inte fått problem med otrevligt bemötande av frisörer. Denna gång gick jag till Patrik och bad om att få bort de gula tonerna i mitt hår. Han la i en toning som resulterade i att mitt hår då blev mörkbrunt med röda inslag (Det jag verkligen ville få bort). Jag hade då sagt innan att jag ville ha min naturliga hårfärg och inte för mörkt. Jag gick hem och mådde dåligt över färgen då jag inte passar i...

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Martin N
Skrev om Hårgänget Södra AB

Bästa salongen i stan! Alltid blivit mer än nöjd då jag klippt mig där!

Ellinor M
Skrev om Hårgänget Södra AB

Klippte och slingade hos Simon men blev inte alls nöjd. Slingorna såg fläckiga och ojämna ut. Jag fick komma tillbaka och göra om det dagen efter utan extra kostnad och det blev visserligen bättre men det kändes fortfarande oproffsigt och resultat blev inte alls som vi hade pratat om innan behandlingen.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
ÅSA W
Skrev om Hårgänget Södra AB

Klipper mig hos Pelle som är grym både som frisör och människa. Salongen behöver dock en liten uppfräschning snart. Men gillar att deras fokus INTE ligger på merförsäljning av produkter jag inte har råd med. Service helt enkelt.

Malin
Skrev om Hårgänget Södra AB

Har klippt mig ett antal gånger hos olika frisörer på Hårgänget och är mycket nöjd. Någolunda användarvänligt bokningssystem på hemsidan (hade gärna sett fler sökalternativ på tid), trevligt bemötande i receptionen och härlig massage vid hårtvätten.

Lisa S gillar detta
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Märta B
Skrev om Hårgänget Södra AB

Nu går jag alltid till samma person men jag har provat på flera av deras frisörer och aldrig blivit missnöjd. Tvärtom! Man får en riktig snygg frisyr som klipps utefter att man skall kunna kliva upp på morgonen och se bra ut utan att måsta styla håret i timmar först... Och ni som gillar färg bör absolut be om att få Sassoons hårfärg (ist för Wellas som är vanligast på salongerna i stan). Har aldrig fått så många kommentarer för vilken snygg färgning (och frisyr) jag har som efter jag började gå till Hårgänget! Frisörerna...

Maria J
Skrev om Hårgänget Södra AB

Väldigt trevligt bemötande. Man känner sig ompysslad. Riktigt duktiga frisörer och jag har aldrig blivit missnöjd. Trevliga lokaler och god stämning allmänt. Det är lite dyrt, men för vad man får så är det helt klart värt det. Rekommenderas varmt till alla.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Maria S
Skrev om Hårgänget Södra AB

Blev ombokad flera gånger...

Maria S

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Narin J
Skrev om Hårgänget Södra AB

Jag blev klippt där för typ ett år sen, av Anna Ranman, det blev jättebra! och rakt och fint och proffsigt, det kändes som om folk kollade in mitt hår när jag var på väg till tunnelbanan! ;D :P Måste dit igen... Synd att de e så dyrt, men vill man ha kvalité så ska det väl kosta antar jag...

Kristin K
Skrev om Hårgänget Södra AB

Alla gånger jag har blivit missnöjd har varit på andra ställen än hårgänget. De är helt enkelt bäst, men det gäller att hitta sin favvo för det finns de som inte är så bra. Jag går i alla fall alltid dit och jag tänker aldrig byta.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

K
Skrev om Hårgänget Södra AB

Bra frisörer, bra lokaler trots att de ligger nere i en källare, skön shiatsumassage av huvudet vid hårtvätten, mycket tid avsatt till varje kund (en timme som standard). Sen spelar de som föregående talare nämnde oftast riktigt bra musik. Har blivit nöjd alla gånger jag har klippt mig här (=många), och ofta när jag frågar folk som är ovanligt snygga i håret var de klippt sig så är det här. Både män och kvinnor. Kan alltså rekommenderas.

Sofia W
Skrev om Hårgänget Södra AB

Inte så bra..min frisör klippte en riktigt tråkig frisyr som t. o. m var sned; det såg ännu sämre ut än innan jag gick dit plus att föningen var otroligt oproffsig och gjorde så att mitt hår och frisyr såg helt livlös ut; jag kan t.o.m göra bättre!

Emma K gillar detta
WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Joakim B
Skrev om Hårgänget Södra AB

Här klipper jag mig som oftast. Då jag väl klipper mig dvs. Jag har alltid varit nöjd. Jag gillar även att de har frisörerna uppdelade i olika prisklasser så man liksom kan bestämma på förhand hur snygg man ska bli. Ett plus för att de för det mesta brukar spela skön musik. Även bra bokningssystem på internet som alltid funkat för mig.

Maria J och 2 andra gillar detta