Hårmaker i Växjö AB

3.0

5 omdömen om Hårmaker i Växjö AB

Andreas A
Skrev om Hårmaker i Växjö AB

Riktigt bra lunch ställe. Smakar hemlagat och Tony som äger stället är trevligheten själv!! Hälsar alltid en välkommen och får en att känna sig riktigt välkommen. Ett extra plus i min bok är att personalen är uppmärksam och står gärna till hands om det behövs. Själv har jag dessvärre aldrig provat restaurangen på kvällar och helger men har hört att den håller hög klass även då. Dom har ofta buffé på lunchen men den känns alltid vällagad och fräsch.

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 736 omdömen 4.9 av 736 omdömen
BadgeThreeYears

Supertrevlig och duktig! Bokade konsultation och hon överträffade mina förväntningar. Är supernöjd med mitt besök, kommer absolut komma till

Anders N
Skrev om Hårmaker i Växjö AB

Jag var i Växjö på mässa den 29-31/10 2010. Efter en lång dag på mässan blir kvällens middag dygnets höjdpunkt. Efter en kortare promenad från mitt hotell hittade jag Restaurang Casalinga. Utifrån gav restaurangen ett välkomnande och varmt intryck, varför jag också valde att äta här. Från menyn valde jag som förrätt gratinerad getost med ruccolasallad och potatis, vilket lät enkelt och lockande. Som huvudrätt blev det pepparstek av oxfilé med potatisgratäng och en rödvinsås. Vilket misstag! Tydligen hade Ruccolasalladen...

Maria M
Skrev om Hårmaker i Växjö AB

super god mat och härlig personal som får en att känna sig välkommen. Priserna är kanske lite väl saftiga, men det har jag överseende med. Tråkig inredning.

Teresia T
Skrev om Hårmaker i Växjö AB

Bra café med ett riktigt schysst utbud på luncher. Personalen är mycket trevlig och tillmötesgående. Det som är mindre bra är dock inredningen som kunde ha varit lite roligare och fantasifullare.

Frida G
Skrev om Hårmaker i Växjö AB

Detta är ett helt ok café, men jag tycker att kvaliteten har försämrats. I alla fall vad det gäller inredningen. Tidigare fanns schyssta höga barstolar, nu påminner stolarna och borden mer skolmatsalsmöblering. Bra service dock.