Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Harry's

Södergatan 14, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Harry's

• Madelaine M
    Madelaine M skrev om Harry's
    Harrys är ju en landomfattande kedja och således ganska enformig om man väl varit där någon gång. Oftast är det lite äldre klientel så är man ute efter en mer vild festkväll kanske man inte ska gå hit.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Harry's
    Åter ett ställe där jag festat många gånger. De har nu för tiden ändrat om dansgolvet och gjort det till ett större, inte helt fel då det innan upplevdes som en aning för litet. Har även ätit här med jobbet då serverades det god mat och efterätt. Även suttit här för drinkar. Så, detta ställe är något du bör testa helt enkelt. Trevlig personal som är positiva och ger service. Priset är helt ok. Så, 4/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Harry's
    Harry är ett ganska trevligt ställe, men jag tröttnar lite på den enformiga inredningen, menyn och mentaliteten. Har du varit på ett Harrys.. så har du varit på alla! För somliga är ju det både trevligt och tryggt, för mig lite trist. Malmö är ju fullt av spännande och exotiska ställen.
    Du kommer inte bli besviken om du kommer hit, käket är helt ok och ölen god (även om utbudet kunde varit större)

Södergatan 14, 211 34 Malmö