Experia Dental

Experia Dental

Ring 070-606 96 67 www.experiadental.se

Välkommen till Experia Dental, med stort hjärta och trygghet hjälper vi dig oavsett vad ditt besök gäller; Undersökning, bettrehabiliteringar med kronor och broar, tandlossningsproblematik, fyllningar, tanduttagning, rotfyllningar eller Invisalign/InmanAligner så kan vi garantera dig ett bra resultat av hög kvalitet. Det viktigaste...

19 omdömen om Experia Dental

Per-anders J
Skrev om Experia Dental

Hej Får alltid ett bra bemötande av sköterska och tandläkare. Upplever en lugn och trygg behandling från deras sida. Finns alltid utrymme till samtal både före och efter behandlingen. Mvh Per Anders

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Agneta A
Skrev om Experia Dental

Trevligt bemötande, proffesionellt utfört arbete. Förtroende ingivande.

Karin A
Skrev om Experia Dental

Bra bemötande, snabbt och professionellt utfört jobb.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Britta N
Skrev om Experia Dental

Mycket bra bemötande. Fick hjälp med allt jag behövde.

Tomas P
Skrev om Experia Dental

En personlig tandläkarmottagning. Hög nivå på bemötande och en professionell vård av ett välkomnande vårdteam. Hög tillgänglighet. Trevliga lokaler med centralt läge. Rekommenderas.

Louise A

Mycket positivt. Noggranna och dessutom trevliga. Kan verkligen rekommenderas

Britt-marie M
Skrev om Experia Dental

Tandläkarbesök, trevligt bemötande och förhoppningsvis bra behandling. Just nu känns det så vilket gör mig till en nöjd kund.

Elisabeth A
Skrev om Experia Dental

Tandkontroll och borttagning av tandsten. Jag känner mig trygg och lugn med dem. Har förtroende inför mer komplicerade ingrepp i framtiden.

Viveka F
Skrev om Experia Dental

Vänliga, mycket ansvarstagande och bra människor.

Najim A
Skrev om Experia Dental

Best dentist practice I have been to in my global life. Friendly, kind, and understanding service and best of all my wisdom tooth was taken out pain-free. Only wish i had found them earlier!

Tahmina H
Skrev om Experia Dental

Professionella och duktiga tandläkare. Personalen är alltid trevliga. Man får alltid en snabb tid och bra behandling.

Liisa L
Skrev om Experia Dental

Bemötandet har varit både professionellt och mycket trevligt från första kontakten och under hela behandlingsperioden. Jag kan verkligen rekommendera företaget till alla som behöver hjälp med sin munhygien.Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill.

Birgitta R

Bra behandling trevligt bemötande

Birgitta B
Skrev om Experia Dental

Personligt och kompetent bemötande. Mycket fin service, lugn och noggrann, saklig information om lämplig behandling. Lite för kort erfarenhet eftersom tandläkarpraktiken nyligen bytt ägare, men jag fortsätter självklart hos "min nya tandläkare". Känner mig mycket väl omhändertagen.

Helen H
Skrev om Experia Dental

Här får jag alltid trevligt bemötande, hög service och hjälp med snabb åtgärd. Det lämnas även goda råd om hur jag ska sköta mina tänder för framtiden. Tack så mycket🌸🌸🌸

Peter S
Skrev om Experia Dental

Mycket trevligt bemötande, ingen stress varken av tandläkare eller sköterskan, snygg och trevlig mottagning, förklarade lugnt och proffsigt vad som skulle göras.

Agneta Ö
Skrev om Experia Dental

Välgjort arbete. Trevligt bemötande. Tydliga förklaringar.

Ulla N
Skrev om Experia Dental

- Stort kunnande, "ser" patienten - Hanterar varje uppkommen situation, stor som liten, på ett proffsigt sätt - Skapar en mjuk och vänlig atmosfär så att även den tandvårdsrädde kan känna sig lugn och trygg

Anna-lena N
Skrev om Experia Dental

Superbra och trevligt bemötande. Proffsigt!