HC Motor AB

HC Motor AB

hcmotor.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till HC Motor AB! På Båtmansvägen 16 på Lidingö hittar du vår nyetablerade verkstad som grundades och numera drivs av Jonas Clausén och Tom Harriss. Hos oss kan du alltid räkna med personligt engagemang och hög servicenivå. Med siktet inställt på Volkswagen Audi Group bilar kan vi med 38 års gemensam yrkeserfarenhet...

854 omdömen om HC Motor AB

Sedan starten hos Reco 2019

Lars Erik L
Skrev om HC Motor AB

Allt fungerade mycket bra. Trevligt bemötande och arbetet med bilen gick snabbt och smidigt.

Carl Jonas F
Skrev om HC Motor AB

Skickliga och trevliga svensktalande bilmekaniker som utför avtalat arbete till rätt pris. Väl värt omvägen även för oss som bor inne i stan. Trevliga promenadvägar i närheten gör att man kan ta en promenad i väntan på sin bil om det är ett snabbt jobb. Kan varmt rekommendera👍

Erik Magnus L
Skrev om HC Motor AB

Tog emot på kort varsel och fixade problemet med bilen (en VW Caddy) snabbare än någon annan verkstad vi ringde runt till. Proffsigt benötande.

Erika Thérése Rosita Ani N

Mycket vänligt & preffesionellt bemötande från personalen! Kommer garanterat lämna in bilen hos HC igen!

Aktiebolaget Lidingö E

Hc Motor är professionella och informerande om arbetet samt upptäckta brister på fordonet som kan utgöra fara. Trevlig personal och alltid lätta att komma överens med.!

Björn Folke Olof H

Mycket trevligt bemötande. De tar sig an bilen som om det voe deras egen.

Erik Wilhelm G
Skrev om HC Motor AB

Snabba och väldigt kunniga. Toppbetyg!

Björn S
Skrev om HC Motor AB

Tack HC Motor! Alltid lika bra och professionellt. Från 1:a kontakt och bokning till genomförandet av arbetet till överlämning och retur av bil.

Per Olof Michael J

Väldigt bra mottagande. Lätt att få tid. Relativt standardformat som utfördes men bra redovisning. Enkelt. Trevligt bemötande. Prisvärt.

Thomas Svensson Maskin Och B

Proffsigt och prisvänligt Jag kommer att använda dom till alla mina 3 bilar. Jag är helt nöjd

Helena S
Skrev om HC Motor AB

Bra jobb och även snabb korrigering av kvarstående fel efter besöket. Trevligt bemötande och kort väntetid.

Stefan S
Skrev om HC Motor AB

Fick tid för service väldigt fort! Väldigt bra kundbemötande. Kan varmt rekommendera Hc Motor.

Sharareh R
Skrev om HC Motor AB

Bra och snabb service, alltid trevlig personal

Compass G
Skrev om HC Motor AB

Superbra bemötande och snabb service! Rekommenderar starkt.

Kerstin Ann L
Skrev om HC Motor AB

Mycket trevlig personal utförligt protokoll

Stefan T
Skrev om HC Motor AB

Tydlig offert med specifikationer inför en service. Bra och kunnig kommunikation, vänligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen både som bil och kund. Väl utfört arbete utan överraskningar, prisvärt. Lätt att få en tid. Rekomenderas varmt!

Jonas C gillar detta
Clara Maria R
Skrev om HC Motor AB

Trevligt bemötande, tydlig prisinformation o löpande kontakt så att jag kunde godkänna tillägg ( som jag fick pris på).

Anders E
Skrev om HC Motor AB

Snabbt konkret och vänligt bemötande. Relativt snabbt tidsbokning och fick tillbaka bilen lagad efter 4 tim ( fjärdring o lager). Bra pris dessutom!!

Lars Göran Stefan B

Tydliga och duktiga höll priset kan absolut rekommendera dom

Marie S
Skrev om HC Motor AB

Trevligt bemötande och snabb service av kompetent personal.

Erik Albert N
Skrev om HC Motor AB

Jag fick en större service utförd och de fixade en trasig ventil på ett däck på köpet. Jag får ett proffsigt intryck och ett väldigt trevligt bemötande.

Anders Gunnar N
Skrev om HC Motor AB

De fick en relativt knepig uppgift att reparera en hydrualikmotpr som löstes galant. (och väsentligt mer prisvärt än originalverkstaden. Plus service och besiktning!

Orla Carl-Gustaf W

Välkomnande attityd med hög kompetens och leverans

Herbert A
Skrev om HC Motor AB

Trevliga killar som verkar vara kompetenta. Höll tiden, inga överraskningar.

Håkan D
Skrev om HC Motor AB

-Personligt och varmt bemötande med ett inslag av humor vid inlämning av bilen. -Total förvissning om att HC Motor kommer att utföra jobbet till vad jag förväntar mig. -Trevlig upplevelse och ett snabbt utfört arbete, med att byta bromsskivor och belägg, till min fulla belåtenhet. .

Anders Mikael R
Skrev om HC Motor AB

Bra bemötande och rimliga priser. Kunniga!

Louise Margareta B

Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Bert Lars-Johan J

Trevliga och höll löften! Xxxxxxxccxxxxxxxxxx

Lars L

Trevliga, kunniga & bra service

Frida Katarina M

Bra bemötande från personalen. Service av högsta kvalité. Rekommenderas starkt

Bengt Anders B
Skrev om HC Motor AB

Bra bemötande. Snabbt ock proffsig hjälp. Rekommendera hjälp motor.

Hampus T

Flexibelt, trevligt bemötande Kunniga råd

Mats Robert K
Skrev om HC Motor AB

Toppen i alla avseenden. Proffsiga killar, snabb hantering och prisvärt. Helt rätt val för Audiägare som söker en pålitlig servicepartner! //Mats R Karlsson

Håkan L
Skrev om HC Motor AB

Har servat bilar på många ställen genom åren..HC Motor prickar samt överleverar på alla punkter, inte ofta men...det var ett nöje att betala räkningen

Maitiu Conor M
Skrev om HC Motor AB

Mycket professionell och snabb service. Jag kan verkligen rekommendera HC Motor.

Kjell Arne C

Hur bra som helst!!!

Anna G
Skrev om HC Motor AB

Jag hade min bil inne för service och fix av bromsar. Fick snabbt tid och trevligt bemötande. Mkt bra service, jag är supernöjd! Kommer definitivt tillbaka!

Johan F
Skrev om HC Motor AB

Mycket kunniga. Kommer aldrig att besöka märkes verkstäder mer. Trevligt bemötande och service som är långt mer än man kan förvänta sig. Johan

Viveka S
Skrev om HC Motor AB

Vänligt bemötande.Bra att få en bestämd tid. Service perfekt fick allt man gjort förklarat. Återkommer nästa år för service🤗

The Innovation Chpl A

Superbra motagande! Superbra service! Kanon!

08 Glas I Stockholm A

Bra och snabb service. Trevligt bemötande

A.r. Langborg A
Skrev om HC Motor AB

Väldigt tillmötesgående, snabba och trevliga.

Susanne Therése Elisabe B

Mycket proffsigt bemötande och snabb service. Seriöst företag.

Christopher Robert G

vilket trevligt ställe, proffsigt och vänligt!

Erik Johan Daniel H

Seriösa Håller vad de lovar Bra kundkontakt

Hans Tapani D
Skrev om HC Motor AB

Alltid lika tillmötesgående och trevliga!

Mats M
Skrev om HC Motor AB

Kupefläkten gick sönder torsdag kväll, fredag lunch fick jag hjälp med att montera en ny. Trevligt bemötande, snabba och proffsiga, prisvärda. En bilverkstad som jag starkt kan rekommendera.

Jonas C gillar detta
Security Partner By Paulin A

Lämnade bilen för bromssystem, klart 9.30, grymt jobbat grabbar 👍🏻

Karl Tomas J
Skrev om HC Motor AB

Superbra på alla sätt! Bra kundbemötande och väl utfört arbete! Rekommenderas varmt!

Hjördis Maria N
Skrev om HC Motor AB

Kopplingen pajade och jag fick hjälp genast. Kunde hjälpligt köra bilen till verkstaden, den togs omhand och efter några dagar var bilen körbar. Uppskattar mycket att jag blev skjutsad först från verkstaden och hem och sedan hemifrån och till verkstaden när jag skulle hämta bilen.