Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg HDG Bygg & Entreprenad

HDG Bygg & Entreprenad

Timmerslätt 44 C, 433 46 Partille — Visa karta

Välkommen till HDG Bygg & Entreprenad!

Letar du efter en snickare? Med oss på HDG Bygg & Entreprenad kan du vara säker på att vi får jobbet gjort, snabbt och effektivt.

Med stort kundfokus och hög kvalitet på våra utförda arbeten kan du vara trygg när du anlitar oss. Vi vet hur viktigt nöjda kunder är och vi ser gärna långsiktiga relationer med våra kunder.

Våra tjänster sträcker sig från snickeri och kakel till måleri och golvläggning. Tveka inte att kontakta oss på HDG Bygg & Entreprenad för en kostnadsfri offert. Eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 7 kunder tycker om HDG Bygg & Entreprenad

• Tobias O

2019-06-09

Tobias O skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Altan bygget blev bättre än jag kunnat anat.

Tack HDG Bygg för ett bra arbete och trevlig personal. Läs mer
  • Janna K

2019-06-07

Janna K skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Punktliga och bra genom att ständigt föra dialog med kund. Läs mer
  • 2019-05-21

Marcus H skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Kanonarbete med snabba byggare. Frågade alltid en extra gång för att vara säkra. Kom med egna idéer och förankrade med oss. En arbetsledare med öga som kunde se vart det skulle förbättras en extra gång exempelvis målningen. Jättenöjda! Läs mer
  • Henrik T

2019-05-14

Henrik T skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Bra hantverk, effektiva och väldigt serviceinriktade med en fin känsla kring vad som är snyggt men samtidigt hållbart utan att det blir dyrt. Läs mer
  • 2019-05-08

Christian F skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Har fått hjälp av HDG vid ett par tillfällen. Dejan och Christian ställer upp i ur och skur och är alltid måna om att få det bästa resultatet! Läs mer
  • 2019-05-06

Natik A skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    Hej,
    Ett fantastiskt sammarbetsvilligt lag. Kompetent personal med de lilla extra beträffande service. Läs mer
  • 2019-05-06

Lars-Olof Z skrev om HDG Bygg & Entreprenad
    I egenskap av Platschef på ett byggföretag har jag använt HDG till diverse uppdrag. Har alltid varit nöjd med det som de levererar. Läs mer

Timmerslätt 44 C, 433 46 Partille