HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning

www.he-maleriinredning.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till HE Måleri & inredning! Med fokus på helhetslösningar för ditt hem tar vi alla våra uppdrag på största allvar och levererar alltid med hög kvalitet. Vi står för hög flexibilitet och snabb service. Våra tjänster: Invändig målning, fasad och utvändig målning, renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning. ...

118 omdömen om HE Måleri & Inredning

Sedan starten hos Reco 2020

Arnold K
Skrev om HE Måleri & Inredning

Det är andra gången vi anlitar Johan och Sinan. Den här gången behövde vi måla om taket och alla väggar i vår nya bostadsrätt. Johan och Sinan gjorde ett toppen jobb!

Anders J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Mycket professionellt och trevligt bemötande från första kontakt till att arbetet var slutfört. Resultatet motsvarade förväntningarna.och utfördes enligt överenskommen tidplan. Kommer att anlita HE Måleri & Inredning igen.

Arnulf W
Skrev om HE Måleri & Inredning

Det var fjärde gången jag tog hjälp av Johan och Sinan så jag visste att det skulle bli bra! Har fått hjälp att tapetsera både kök och hall med fint resultat nu senaste gången. Snart kör vi vardagsrummet. 😃

Anders E
Skrev om HE Måleri & Inredning

Väldigt professionell och trevligt bemötande från första kontakt. Resultatet av arbetet överträffade förväntningarna. Kommer definitivt att anlita dem igen.

Mia R
Skrev om HE Måleri & Inredning

HE Måleri är trevliga, proffsiga och noga med detaljerna. Vi är supernöjda!

Steen J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Proffesionellt och trevligt bemötande och perfekt utfört arbete!

Jörgen B
Skrev om HE Måleri & Inredning

Vi anlitade HE Måleri för att renovera vårt hus och de gjorde ett jättebra jobb. Bredspacklade väggar, målade väggar, tak snickerier och fönster. De tog ett helhetsansvar och hjälpte oss även med andra arbeten där de tog in sina kollegor som hjälpte till med att slipa golv och utföra elarbeten. Arbetet utföres i tid och enligt överenskommelse. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera dem.

Lotta A
Skrev om HE Måleri & Inredning

Proffsigt jobb av målning och tapetsering. Blev trevligt bemött. Mycket nöjd.

Sofia F
Skrev om HE Måleri & Inredning

Lätt att få tag på och diskutera lösningar. Tydliga med kostnader från början och när jag la till på beställningen i efterhand. Superfin och jämn tapetsering och dom gjorde även ett hästjobb med att dra ner 18 sopsäckar av vävtapet, samt skrapa ner allt gammalt från taket och spackla och måla om. Det blev så himla fint! Jättenöjd med slutresultatet. Dom höll i princip uttalad tid trots extrabeställningar, förutom en liten miss hos en leverantör som skickat för lite material. Men då kom dom och fixade det sista så snart det gick. Väldigt trevliga att ha att göra med!

Alexandra B
Skrev om HE Måleri & Inredning

Trevliga och proffsiga - gjorde ett jättefint hon och vi blev väldigt nöjda.

Sammi A
Skrev om HE Måleri & Inredning

Vi är nöjda med målningen av väggarna i ett av våra sovrum. Enkelt och proffesionellt bemötande, snabbt utfört och resultat enligt förväntan.

Peter W
Skrev om HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning är riktiga proffs! Jag har använt mig av dem för måleri i mitt hus flera gånger och jag är så nöjd. De gör ett jättefint jobb från start till mål och lämnar också alltid städat och fint. Att de sen helt enkelt är väldigt trevliga är ju också ett plus Jag kan varmt rekommendera dem! Peter

Ronny N
Skrev om HE Måleri & Inredning

Super nöjd med att man höll den tidsplan som var uppsatt, HE Måleri & inredning hade inga problem att frångå arbetsbeskrivning och anpassa sig utifrån kundens behov under projektets gång. Rekommenderas varmt!

Magnus R
Skrev om HE Måleri & Inredning

HE Måleri & inredning målade om vårt hus. De var proffsiga och effektiva, höll tidsplan samt budget. Arbetsplatsen var i fint skick under tiden arbetet utfördes. Kan varmt rekommendera HE:s.

Britt-Inger A
Skrev om HE Måleri & Inredning

Mycket bra i alla hänseenden, Perfekt utfört av trevlig, tillmötesgående och pålitliga Hantverkare.

Daniel T
Skrev om HE Måleri & Inredning

Klockrent! Snabbt och proffsigt utförande. Johan var noga med att jag som kund skulle vara helt nöjd efter färdigställandet. Rekommenderar starkt!!

Sara H
Skrev om HE Måleri & Inredning

Vi skulle måla om vårt hus samt garage & fann HE Måleri genom en sökning efter målarfirmor på nätet. Johan kom på ett besök & därefter fick vi snabbt en offert. Vi fick vänta ett tag på uppstart pga andra inplanerade arbeten & under den tiden kunde det dröja innan vi fick svar på funderingar men när de började arbeta hos oss var det med närvaro & stort engagemang! De är lyhörda & tillmötesgående & har stort kundfokus. Inga problem att göra vissa justeringar eller det där lilla extra. Arbetet drog ut lite på tiden pga oförutsedda...

Joachim H
Skrev om HE Måleri & Inredning

Snabba, trevliga och duktiga. Vad mer behöver man :-)

Chatime /
Skrev om HE Måleri & Inredning

Snabba puckar från förfrågan till utfört arbete. Inom 10 dagar var våra tapeter i butikslokalen på plats. Flexibla grabbar med högt driv. Kommer att anlita igen.

Anna H
Skrev om HE Måleri & Inredning

Snabba och proffsiga, resultatet blev jättefint!

Fredrik F

Noggranna, bra kommunikation.

Rune E
Skrev om HE Måleri & Inredning

De gjorde ett bra jobb när jag målade om min hall. Snabba, noggranna och dessutom trevliga!

Sascha G
Skrev om HE Måleri & Inredning

Väldigt trevligt bemötande under hela projektets gång som genomsyrade en bra kunskap och kompetens inom deras område vilket ingav ett bra förtroende. Beställde total rivning av tapet i hall och sovrum och målning av båda rummen som gick enligt förväntan. Det skedde ett missöde i sovrumstaket efter bara en enkel strykning av färg. Det visade sig att putsen i taket var såpass gammalt att den inte klarade av rollern och en stor yta på 2 kvm rasade bara någon timme efteråt. De åtgärdade detta på löpande tid vilket i slutändan...

Carina J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Killarna på HE måleri har målat om min lägenhet och jag är sjukt nöjd! Dom har varit oerhört lyhörda, proffsiga och lösningsorienterade hela vägen. Dom kom i tid (!!) och avslutade helt enligt överenskommet. Det blev dessutom väldig snyggt! Supertrevliga att ha att göra med är ett extra plus. Jag rekommenderar dem varmt.

Birgitta R
Skrev om HE Måleri & Inredning

Är helt nöjd med allt, arbetet som helhet och kommunikationen. Rekommenderas varmt!

Kathrine L
Skrev om HE Måleri & Inredning

Så proffsiga, duktiga och trevliga!

Lars L
Skrev om HE Måleri & Inredning

Köpte målning av mitt hus. Reste bort och kom tillbaks till ett nytt fint hus. Ett jättebra och prisvärt jobb. Är supernöjd , Tack

Anders J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Mycket bra kommunikation. Lyhörd för mina önskemål. Väldigt bra resultat. Kan verkligen rekommendera dem.

Helena I
Skrev om HE Måleri & Inredning

Trevliga kommunikativa tillmötesgående hantverkare!

MARCUS S
Skrev om HE Måleri & Inredning

Bra hantverkare växer inte på träd, men här pratar vi toppklass! Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att måla om fasaden på vårt radhus. Otroligt trevligt bemötande från start till mål, tydlig offert med konkurrenskraftigt pris, snabb och enkel kommunikation under hela genomförandet (stort plus till Johan för tillgängligheten!), ordning och reda under arbetets gång, höll angiven tidsplan, och sist men inte minst - resultatet, som vi verkligen är så nöjda med. Vi rekommenderar varmt HE Måleri & Inredning om ni söker seriösa och duktiga målare.

Louis P
Skrev om HE Måleri & Inredning

Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att utföra en total ommålning av vår sekelskifteslägenhet, vilket även inkluderade målning av samtliga detaljer såsom snickerierna, dörrar, fönster, element stuckaturer, osv. Direkt vid första mötet med Johan & Sinan fick vi ett väldigt bra intryck samt input på bästa tillvägagångssätt med en tydlig plan om hur allt skulle läggas upp för ett så kostnadseffektiv och snygg finish som möjligt. De hade ett öga för detaljer och det var verkligen något som reflekterade i slutresultatet....

Arne Micael B
Skrev om HE Måleri & Inredning

Anlitat dem flera gånger och blir alltid lika nöjd med målning såväl som kommunikation och punktlighet.

Carina H
Skrev om HE Måleri & Inredning

HE har målat om mitt hus. Jag är jättenöjd, både med resultatet och med bemötandet. Jag kände att jag fick hjälp och stöd i de frågor jag haft och att de var måna om att göra ett bra jobb. Det var ordning och reda vilket jag föredrar. Jag kommer att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta.

Jessica R
Skrev om HE Måleri & Inredning

Vi målade om hela vår lägenhet och blev så himla nöjda med resultatet. Proffsigt och seriöst bemötande från start, väldigt tillmötesgående för att möta våra behov och mycket snyggt resultat. Rekommenderas varmt 👍🏻

FREDRIK L
Skrev om HE Måleri & Inredning

Anlitade HE Måleri & Inredning för ommålning av vår lägenhet i början av april. Proffsigt bemötande från start till mål. Tydlig kommunikation , snabb återkoppling. De jobbade snabbt och effektivt, (jobbet var klart två dagar tidigare än planerat). Rekommenderar dem starkt och anlitar dem gärna igen. Om jag på något sätt är otydlig så är vi supernöjda :)

Daniel J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak. Rakt igenom vänligt och korrekt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!

ANNA Z
Skrev om HE Måleri & Inredning

Snabba svar, väldigt trevliga och tillmötesgående. Kommer när de ska och levererar ett väldigt bra arbete! Vi är supernöjda och rekommenderar varmt!

Rafal M
Skrev om HE Måleri & Inredning

Utmärk service och återkoppling!

Elizabeth Margareta S
Skrev om HE Måleri & Inredning

Har anlitat HE Måleri flera gånger. Lika bra denna gång som tidigare.

Martin L
Skrev om HE Måleri & Inredning

Målade om i badrum. Fick ett snabbt och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, kommer anlita igen.

Nils Anton I
Skrev om HE Måleri & Inredning

Supernöjda! Proffsiga målare som tänker på detaljerna. Vi har anlitat dem 2 gånger och de har överträffat förväntningarna båda gångerna.

Carolina R
Skrev om HE Måleri & Inredning

Johan och hans gäng är fantastiskt proffsiga. Det är rent, prydligt, punktliga och trevliga att ha att göra med. Jag kommer solklart anlita dem igen och även rekommendera dem varmt till nära och kära.

Kent H
Skrev om HE Måleri & Inredning

De målade om taket i min lägenhet och jag är mycket nöjd. De dök upp när de sa att de skulle dyka upp, det blev klart i tid (väldigt snabbt) och resultatet är jättebra. Precis som man vill att det alltid ska fungera. Kommer definitivt att kontakta dem nästa gång jag behöver måla om.

Ebba N
Skrev om HE Måleri & Inredning

Friendly, professional service! Great work! Highly recommend.

Victoria Ö
Skrev om HE Måleri & Inredning

Mycket nöjda med resultatet av målning i sovrum och vardagsrum. Bra och smidig kommunikation, väldigt proffsiga och lätta att ha att göra med. Rekommenderar verkligen!

Erik K
Skrev om HE Måleri & Inredning

HE målade om väggar och golvlister i hela vår lägenhet och vi är mkt nöjda med resultatet! Trevligt och proffsigt bemötande, bra pris och klara på utlovad tid. Extra plus för snygg målning av golvlister vid heltäckningsmatta i ena rummet. Kan varmt rekommendera HE!

Ludwig J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Snabba, smidiga och fantastiskt resultat!

Daniel J
Skrev om HE Måleri & Inredning

Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak. Rakt igenom korrekt och vänligt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!

Rahel L
Skrev om HE Måleri & Inredning

Ett större målerarbete i ett 20 tals hus i Bromma. Måleriarbetet omfattade ca 130 m2. Jättebra slutresultatet, proffsigt och trevligt bemötande. Duktiga målare och noggranna. Bra hantverkare som är anslutna till Hemåleri. Jättenöjd med jobbet.

Agne A
Skrev om HE Måleri & Inredning

Målning inkl. förarbete. Ett mycket bra bemötande. bra diskussioner och rekommendation hur del av arbete skulle genomföras. Fick firman rekommenderad av en vän och de infriade mina höga förväntningar. Noggrant och snabbt arbete. Även vi kan rekommendera HE Måleri.